glennib Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Ved førstegangs oppstart av min nye Acer bærbare PC, fikk jeg valget om å legge inn passord i brukerprofilen min. Jeg gjorde så, og klarte (utrolig nok) å skrive feil to ganger (i konfirmerings-feltet og). Så ved første innlogging har jeg ingen anelse om hva passordet mitt er. Jeg har tenkt på å reformatere PC-en, men jeg må bruke programvare for recovery som ligger på harddisken allerede! Og den får jeg kun tilgang til ved å gå inn i windows, og der er jo allerede problemet mitt: Jeg kommer ikke inn! Er det noen som har noen tips om hva jeg kan gjøre for å tilbakestille passordet? Endret 15. november 2007 av glennib Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 kan du ikke trykke F etter annet under oppstarten og legge inn vista/xp på nytt igjenn? eller du kan starte maskinen opp i sikkerhetsmodus og fjerne passordet derfra Lenke til kommentar
glennib Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Hvis jeg ikke tar helt feil, så må man inn i ACER partisjonen av harddisken (igjennom operativsystemet som krever passord) for å legge inn dette på nytt.. Jeg har ikke fått noe CD med, alt ligger på disken... Skal prøve det sikkerhetsmodus greiene nå takk Lenke til kommentar
glennib Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Man trenger fortsatt passordet i sikkerhetsmodus:s Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå