simen_gunnar Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hei. Vi får i år lov til å ha med og bruke egen laptop på norsk og nynosk tentamen. Vi får lov til å bruke stavekontroll o.l. Noen som har noen tips til forskjellige ordbøker osv som jeg kan legge inn på PC-en?? trenger alle hjelpemidlene jeg kan få, så bare kom med ting! bokmål -> nynorsk ordbok ville vært kjempebra, for å ikke snakke om bokmål ordliste! vi har ikke internett tilgjengelig under prøva. tusen takk for svar. Lenke til kommentar
simen_gunnar Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Ingen som har et prog. som kan oversette tekster fra bokmål til nynorsk? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Ordliste så kan du bruke CLUE. Lenke til kommentar
simen_gunnar Skrevet 18. november 2007 Forfatter Del Skrevet 18. november 2007 Koster penger:p Lenke til kommentar
Kindrob Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Nyno oversetter fra bokmål til nynorsk, så det kan jo fungere som en slags ordbok, det. Lenke til kommentar
simen_gunnar Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Husker jeg hadde et program som jeg fant på en eller annen russeside i fjor:p noen som husker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå