twintommys Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hei folkens.. viser til denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=862196&hl= Som av en eller annen grunn ble stengt.. Jeg skal kjøpe ny pc og er litt forvirra når det gjelder Windows Vista.. JEg ser det selges en 32-bit version, en 64 bit og en som ikke nevner hva det er i det hele tatt, på komplett.no. Hva skal jeg velge? Home? Lenke til kommentar
bjartiz Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Jeg har Home Premium og er fornøyd EDIT: 32bit Endret 15. november 2007 av TheX Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Kunne ikke dy meg Her er en fin artikkel som tar for seg 32-bit og 64-bit Endret 15. november 2007 av Dassen Lenke til kommentar
miCro Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Noen av momentene ved den artikkelen begynner å bli utdatert. Spesielt dette med driverproblematikken rund 64-bit utgaven av Vista er for de aller fleste ikke et problem lenger. Sånn situasjonen er i dag ser jeg ingen grunn til å ikke gå for 64-bit om du ikke spesifikt vet at du har hardware som mangler drivere eller sære programmer som ikke takler 64-bit. Har man ikke det er det ingen grunn til å gå for noe annet enn 64-bit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå