Stegz Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Jeg har en hjemmeside for bandet mitt og vi ønsker en gjestebok. Jeg fant en guestbook host og prøvde denne. Problemet med denne er at jeg ikke får noe script, bare en URL. Før har jeg brukt iframe, men jeg liker ikke dette helt da jeg selv må bestemme høyden på siden, og det blir sjelden bra. Enten må du to parallelle scrollbars ellers må du ha en veldig høy side med mye white space. Noen som vet om noen smartere sider enn smartgb eller vet hvordan man kan omgå problemet mitt? Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Til ditt behov finnes ingen alternativer. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Teoretisk sett kan det gå ved å hente inn siden, endre på linkene og så spytte det ut, men det er ikke videre enkelt. Lenke til kommentar
Stegz Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Ok, da gjør jeg ikke noe mer ut av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå