EverQuest Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 får ikke mit sapphire radeon 9700 pro til og funke . det lagger som F i games. bruker de nyesete catalyst drivere og har flashet bios , har msi KT4V hovedkort . bruker win xp , og directx 9.0 . cpu xp 2400 . 1 giga 2100 ddr , ram . har ogsaa testet dette kort på en annen pc , med msi K7T turbo HK og amd 1200 cpu med 1 giga sdram . hadde samme problem lagger vildt når jeg spiller everqest . mitt gamle GF 4 mx 460 funker bedre ,, HELP .. suger og bruke 3000 kr på et uber kort når det ikke funker ,, Lenke til kommentar
Sapphire Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Hei! Hadde samme problem som deg, jeg bare lurer på at du har første revisjon av Sapphire kortet der dette er et kjent problem. Løsning er å få byttet til et tilsvarende kort, med et fra hercules. P.S før du bytter bør du prøve en reinstall uten DirectX9, og bruk 7.81 drv...............cat3.0 Lenke til kommentar
EverQuest Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 ja har de føste som kom ut . har aldrig fått det til og funke er grafikk og andre feil i de fleste spill . har prøvd reistall og testet med directx 8.1 .. får vel bare sende det i retur til komplett .. Lenke til kommentar
Zoombie Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Jeg får heller ikke maskineriet til å fungere ordentlig. Bildet fryser på CFS3, Medal of honour, og BF1942. Det funker med en del andre spill. Benchmarkprogrammer kræsjer. Ved ett tilfelle fikk jeg opp at det var driverproblemer som gjorde at CFS3 kræsjet. Lenke til kommentar
melbamix Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Det ER kommet en patch for radeon 9700 pro for noen fix i blant annet mafia og BF1942. www.ati.com. Finner den der Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Det ER kommet en patch for radeon 9700 pro for noen fix i blant annet mafia og BF1942. www.ati.com. Finner den der Alt ATI sier er å instalere Catalyst 02.4 eller nyere.....mao..ikke en patch. Og jeg har nyeste versjon av Catalyst. Og jeg får fortsatt artifacts på Battlefield. AKIRA Lenke til kommentar
Sapphire Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Hei! Ser at du har ASUS hovedkort,det har vist seg og være en dårlig kombinasjon med Sapphire kortet. Dette har jeg prøvd med A7V8X, er ikke helt sikker på om dette gjelder A7N8X kortene også. Men jeg byttet til MSI KT4 Ultra og kjører uten problemer nå. MSI KT4 Ultra Hercules Radeon 9700 Pro TwinMos 512 Mb AMD XP2400 2 x Seagate 80 gig 3D Mark:13425 Uten over klokking Lenke til kommentar
mafiamann Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Hei! Hadde samme problem som deg, jeg bare lurer på at du har første revisjon av Sapphire kortet der dette er et kjent problem.Løsning er å få byttet til et tilsvarende kort, med et fra hercules. P.S før du bytter bør du prøve en reinstall uten DirectX9, og bruk 7.81 drv...............cat3.0 hvordan finner jeg ut om hvem revisjon av kortet jeg har.. og hva som er normalt der ? Lenke til kommentar
Sapphire Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Dette skal leverandøren av kortet ditt vite,ved at du oppgir serie nummeret til dem. Lenke til kommentar
Drunne Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 hadde ihvertfall problemer med A7V8X, og byttet til A7N8x, og nå funker kortet som bare d. Kjører på 13000 i 3dmark. Får heller ikke noen plutselige frysninger som tidligere Lenke til kommentar
Blib Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 test også med Omega og Rage3d driverene før du gir opp. Og hvis ikke, prøv eldre verisjoner og eldre DirectX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå