Nitrius Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Har SP1 ja, men det burde ikke være problemet, slikt burde være testet det også. Uansett, har fjernet alt og lagt inn ting på nytt 2-3 ganger nå, så det må garantert være et eller annet rart med programvaren til Nokia. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg har også prøvd de fleste tipsene jeg har kommet over. Alt fra å reinstallere all programvaren fra Nokia til å prøve NSU uten at PC Suite er lagt inne. Samme feilen hver gang. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Er en god del som sliter med problemet, og problemet er et eller annet mellom vista og programvaren til Nokia. Stor tråd om det her: http://discussions.europe.nokia.com/discus...ding&page=3 Så vi får bare håpe på en fix. Edit: Evt. kan man oppdaterer via XP, det ser ut til å funke for de fleste. Dette er nevnt allerede tror jeg. Endret 9. april 2008 av Nitrius Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Oppdatert via XP nå, med beskjed når alt starter: "N95 generic USB-device funnet" Interessant.. Lenke til kommentar
Tuborgexport Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Har Xp Pro, men NSU vil ikke oppdatere seg, står bare og tikker og går på rundt 30% og sier at jeg må vente mens programmet avsluttes. Helt klart en bug=( Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Oppdatert via XP nå, med beskjed når alt starter: "N95 generic USB-device funnet" Interessant.. Den har jeg også fått en gang, men i det siste har jeg fått N82 (med mindre jeg har sett feil). Det har ihvertfall ikke hatt noe innvirkning på kommunikasjonen mellom maskinen og mobilen =) OT: Jeg er helt enig i den lange posten din, og dette er grunnen til at jeg gikk igjennom et helvete for å fikse en fungerende XP Pro versjon til min Vista-laptop. Problemet for Microsoft er bare at for at vi skal kunne bevege oss videre teknologisk så må vi på ett eller annet tidspunkt si farvel til det gamle, og dermed drepe bakoverkompatibiliteten til mange komponenter. Så er vel bare spørsmålet hvor revolusjonerende teknologien i Vista er da, for der kan jeg ikke si jeg ble videre imponert. Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Oppdatert via XP nå, med beskjed når alt starter: "N95 generic USB-device funnet" Interessant.. Den har jeg også fått en gang, men i det siste har jeg fått N82 (med mindre jeg har sett feil). Det har ihvertfall ikke hatt noe innvirkning på kommunikasjonen mellom maskinen og mobilen =) OT: Jeg er helt enig i den lange posten din, og dette er grunnen til at jeg gikk igjennom et helvete for å fikse en fungerende XP Pro versjon til min Vista-laptop. Problemet for Microsoft er bare at for at vi skal kunne bevege oss videre teknologisk så må vi på ett eller annet tidspunkt si farvel til det gamle, og dermed drepe bakoverkompatibiliteten til mange komponenter. Så er vel bare spørsmålet hvor revolusjonerende teknologien i Vista er da, for der kan jeg ikke si jeg ble videre imponert. Da er vi svært enige. Syns jeg beveget meg et halvt steg forrover og 5 steg bakover når jeg kjøpte meg Vista-pc. Back on topic; Støtte for widgets? Snakker vi typen små, "direkte-på-skrivebordet-aplikajsoner"? Type værmelding og sånt? *Krysser fingre og tær* Endret 9. april 2008 av ..Bjørnar.. Lenke til kommentar
Dishwasher Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Fikk denne telefonen idag, og er hittil imponert over hvordan alt fungerer. Det eneste jeg er litt skuffet over er hvor dårlig 3g-kameraet var på telefonen. Bildet er liksom helt "tåkete". Så det jeg lurer på er om kameraet virkelig skal være så dårlig, eller om det er en feil ved min telefon. Kunne noen eventuelt postet bilde av hvordan kvaliteten er på deres 3g-kamera? Takker så mye! Ingen som kan hjelpe meg med dette? Legger til et bilde tatt med 3g-kameraet mitt, slik at dere kan se selv. Det er jo omtrent ikke mulig å se hva som er på bildet engang... Tydeligvis ingen som gidder å hjelpe Det eneste jeg spør om, er om noen kunne postet et bilde som er tatt med 3g-kameraet på telefonen, slik at jeg kan vite sikkert om det er noe galt med min N82.. Takker! Lenke til kommentar
Fosse Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Fikk denne telefonen idag, og er hittil imponert over hvordan alt fungerer. Det eneste jeg er litt skuffet over er hvor dårlig 3g-kameraet var på telefonen. Bildet er liksom helt "tåkete". Så det jeg lurer på er om kameraet virkelig skal være så dårlig, eller om det er en feil ved min telefon. Kunne noen eventuelt postet bilde av hvordan kvaliteten er på deres 3g-kamera? Takker så mye! Ingen som kan hjelpe meg med dette? Legger til et bilde tatt med 3g-kameraet mitt, slik at dere kan se selv. Det er jo omtrent ikke mulig å se hva som er på bildet engang... Tydeligvis ingen som gidder å hjelpe Det eneste jeg spør om, er om noen kunne postet et bilde som er tatt med 3g-kameraet på telefonen, slik at jeg kan vite sikkert om det er noe galt med min N82.. Takker! Det er definitivt noe galt med 3G-kameraet ditt, mitt og mange andre jeg har sett, er ikke sånn. Så det er nok garantisak. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 synes det ser ut som om det er fukt inne i det kameraet, men jeg kan jo så klart ta feil. Når det kommer til diskusjonen om vista, har jeg så klart ikke prøvd å oppdatere min n82 enda, og det gjør jeg nok heller i helga når jeg skal "hjem til far" som har en pc med xp Men ellers funker vista-maskinen min til ALT jeg bruker den til. Hvis noe ikke fungerer er det fordi tredjepart er for dårlig til å skrive nye drivere, ikke noe annet. Jeg skal slett ikke forsvare MS, men det er altså ikke demmers feil at Nokia ikke gidder gjøre ordentlig jobb, for jeg tror det er der problemet ligger (hvis det er et problem hos alle, noe jeg går ut i fra uten å ha prøvd det på min) Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Prøvde nettop å oppdatere telefonen med Vista, men fikk meg en liten sjokker. Lastet ned programvaren og skulle til å oppdatere selve mobilen, men etter 10% stoppet det å fungere/laste ned! Trodde en liten periode at mobilen var herpa, men heldigvis funker den fortsatt. Får bare håpe Nokia kan fikse dette problemet snart... Lenke til kommentar
turb0man Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Back on topic;Støtte for widgets? Snakker vi typen små, "direkte-på-skrivebordet-aplikajsoner"? Type værmelding og sånt? *Krysser fingre og tær* Slenger meg på denne Lenke til kommentar
co2 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Om jeg nå prøver å oppdatere mobilen min med nyeste firmware.. instillinger, spill og programmer forsvinner ikke da? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Ikke om du tar en fullstendig sikkerhetskopi med hjelp av PC Suite først nei. Da beholder du alt, muligens spillene må installeres på nytt via programbehandling.. Spørs hvor du har installert dem. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Skummelt. Først og fremst spillsaves jeg er redd for. EDIT: Nevermind, det gikk bra. Har det kommet noen widgets applications? As I have announced, the new N82 firmware brings full Flash Lite 3 support to give users the possibility to view YouTube videos and of course other Flash content in the default browser. JAAAAAAA! Har ventet så lenge på dette. http://symbianwebblog.wordpress.com/2008/04/07/771/ Endret 10. april 2008 av co2 Lenke til kommentar
Clupus Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Fikk denne telefonen idag (...) Hm, mulig dette er eit tåpeleg spørsmål, men for sikkerhetsskuld: har du fjerna beskyttelsesfilmen på skjermen? Ellers: ser fram til denne oppdateringa, men ikkje tale om at eg tar sjangsen på å oppdatera endå.. tenkjer eg sitt på gjerdet ei stund, eg har tross alt både geotagging (Location Tagger betaen) og youtube (MobiTubia, genialt mykje betre enn emtube e.l.). Skal tru om NSU fungerar i wine? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Det er helt opp til deg om du vil ta av beskyttelsesfilmen. Mange lar den være på så lenge som mulig, mens andre igjen tar den av med en gang. Lenke til kommentar
Clupus Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 miCro: Joda, men såvidt eg hugsar dekkar den originale beskyttelsesfilmen også over 3G-kameraet.. muligens derfor Elanes får uklare bilder? (dvs. min beskyttelsesfilm går også over det kameraet, men den er ein tanke betre enn nokia sin ) Lenke til kommentar
miCro Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Haha, jeg misforstod deg litt. Jeg trodde du spurte om du burde fjerne beskyttelsesfilmen fra din egen skjerm. Lenke til kommentar
Kvisten Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Har nå hatt N82 i et par uker. Hadde 6233 før Men batteriet lever kjo kun et knapt døgn ? Har sjekket at ikke no erusler og går i bakgrunn strømsparing inn etter 15 sek lys på skjerm av etter 15 sec 'søk etter nettverk avslått er det bare slik? Ladet den igår ca kl 1300 2 samtaler ca 5 min hver ellers stand by nå tomt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå