Gå til innhold

Nokia N82 - diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Det kommer rett å slett av kvalitetsfølelse.. Og at jeg har hørt at slideren er mye bedre på 8gb versjonen kontra første N95

N82 føles veldig kompakt og fin, den har ett veldig godt kamera med skikkelig blitz, det føltes ut som ett skikkelig kvalitetsprodukt når telefonen var ny.. men etter å ha brukt telefonen i 5 måneder synes jeg ikke det lengre, høyre valgtast og legg på tasten knirker.. og det irriterer meg.

 

Så da blir valget N95 8-gb rett og slett

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte meg denne gjennom komplett nå idag. Hvilke feil er de mest vanlige ved denne telefonen? Det er ikke noen god oppdatert første post i denne tråden her, som sier noe om hva man skal sjekke når man kjøper den ny, eller hvilke feil som er mest vanlige med den. Så om tråd starter kunne gort dette så kunne det vært mye enklere en å måtte lese gjennom de 86 sidene som er kommet til nå. Takk

Lenke til kommentar
Det kommer rett å slett av kvalitetsfølelse.. Og at jeg har hørt at slideren er mye bedre på 8gb versjonen kontra første N95

N82 føles veldig kompakt og fin, den har ett veldig godt kamera med skikkelig blitz, det føltes ut som ett skikkelig kvalitetsprodukt når telefonen var ny.. men etter å ha brukt telefonen i 5 måneder synes jeg ikke det lengre, høyre valgtast og legg på tasten knirker.. og det irriterer meg.

 

Så da blir valget N95 8-gb rett og slett

 

Jeg skjønner deg ;) Er ikke alltid så digg og ha samme tlf lenge :/ Hvis sliden er noe i nærheten av e65 så er det herlig :) For det er nemlig den beste sliden jeg har vært borti :D

Lenke til kommentar
Hmm, hvorfor blir egentlig så mange lei av mobilen de har?

 

Selv hadde jeg 6600 i 3år, og satser på å ha dennne minst like lenge om den ikke blir ødelagt!

 

Jeg har vel hatt 2 telefoner i mitt liv. Først var det en nokia telefon, husker ikke nummer. Men den hadde jeg vel i 5år så ble det den svart og ikke funket mer. Så har jeg hatt etter den en Nokia 6600(første året den kom ut) til idag. Jeg husker ikke hvor mange år siden den kom ut jeg, men det er en god del år siden. Så for meg har jeg en telefon til den "dør". Helt til nå da, som jeg har fått vite om Iphone :dribble:

 

Men det er jo det samme som at folk har en "mobil"-sykdom, jeg så på en reklame på TV3 om at det var en mann som har kjøpt telefoner i hyttogpine. Så måtte han ha hjelp til å få slutt på den "mobil"-sykdomen!

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte meg en nokia e65 i november, så fikk jeg Lg Veiwty i begynnelsen av januar, og i slutten av februar fikk jeg meg n82 :)

 

Men nå er ikke jeg sånn som bytter tlf ofte, hadde SE k610i fra den kom ut til november 07, da gikk den føyken så jeg kjøpte meg e65. Men måtte ha kameratlf og gikk valget for Veiwty :S Dumme meg :p Savna symbian så da blei det n82 :D

Endret av sirskjetne
Lenke til kommentar

Hei

 

Sitter her å lurer litt på noe angående wlan på denne n82, jeg får koblet til mitt nettverk hjemme, men når jeg prøver å sende epost så sier tlf att tilkoblingen er i bruk og kan ikke sende epost.

 

Hvordan skal jeg da koble til nettet hjemme via wlan, passord og slikt er ok, kan f eks lese på nettsider.

 

Frode

Lenke til kommentar

Noen som har bestillt fra telefonen fra Komplett.no og fått med Tilkoblings kabel? Ser at dei skriver at det ikke følger med USB-Kabel Tilkoblingskabel :hmm: Er vel standard i salgspakken i fra Nokia sin side, fikk i hvertfall med dette når jeg kjøpte min N73 ME.

Lenke til kommentar
Noen som har bestillt fra telefonen fra Komplett.no og fått med Tilkoblings kabel? Ser at dei skriver at det ikke følger med USB-Kabel Tilkoblingskabel :hmm: Er vel standard i salgspakken i fra Nokia sin side, fikk i hvertfall med dette når jeg kjøpte min N73 ME.

 

Den skal vel ligge i salgspakken ja, tvilsomt at de plukker den ut :)

Lenke til kommentar

Noen som vet noe om når denne telefonen kommer til å gå litt ned i pris?

 

Jeg vurdere sterkt å kjøpe denne, men har ikke pappa helt på min side :p hehe!

Noen argumenter som jeg kan bruke mot ham? :p hehe!

 

Jeg kommer uansett til å kjøpe med Telenor abonnement, på mpx.no, til rundt 2 500,-.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...