Gå til innhold

Nokia N82 - diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som veit hvor man kan få tak i en mer brukervennlig Open Office med redigeringsmuligheter? Veit det går ann via telefonen, men tør ikke satse på det. Vil heller finne en brukbar gratis verjon på nettet...

 

Forresten var det jævla fett at denne slo bla. N95 8GB på testen!!!

Endret av vestlia
Lenke til kommentar
Ja, de har visst gjort flere omrokkeringer, blant annet kom Viewty på siste på mobilen.no. På TV var det G800 som kom sist, men jeg regner med at det er fordi de ikke tok med pris som et viktig argument på mobilen.no.

Hvorfor gikk da Nokia N95 8GB som koster 5800 forbi Nokia N82 som koster 4000?

Lenke til kommentar
Ja, de har visst gjort flere omrokkeringer, blant annet kom Viewty på siste på mobilen.no. På TV var det G800 som kom sist, men jeg regner med at det er fordi de ikke tok med pris som et viktig argument på mobilen.no.

Hvorfor gikk da Nokia N95 8GB som koster 5800 forbi Nokia N82 som koster 4000?

Fordi testen på TV2 hadde med pris som et argument, mens testen hos mobilen.no i liten grad vektlegger dette men ser hovedsaklig på bildekvaliteten.

Lenke til kommentar
Noen som veit hvor man kan få tak i en mer brukervennlig Open Office med redigeringsmuligheter? Veit det går ann via telefonen, men tør ikke satse på det. Vil heller finne en brukbar gratis verjon på nettet...

 

Forresten var det jævla fett at denne slo bla. N95 8GB på testen!!!

 

Jævla fett og ;) Har sjøl Lg Veiwty og har venner som har n95 8gb og SE k850i, men de kan nesten ikke sammenligne seg med n82'en min ;) Beste tlf jeg har hatt <3

Lenke til kommentar
Vet noen hvordan man kan låse den opp`? fra telenor?

 

 

www.unlock.no

 

Koster noen få kroner da

 

 

www.unlock.no

 

Koster noen få kroner da

Sjekket det men de hadde ikke nokia n82

 

Det er visstnok ikke mulig på symbian telefonene til Nokia.. er visst noe spesielle krypteringer

Lenke til kommentar

;)

Er det noen andre som har opplevd at bildegalleriet er utrolig tregt når du åpner det, tar en evighet før man kan se mellom bildene i brukbar fart :( Noen som vet hva dette kommer av og hva som kan gjøres?

Om du angir antall sekunder er det lettere å sammenligne. Den er jo ikke kjemperask hos meg heller. :)

 

Når du åpner galleriet skanner det gjennom alle mappene dine på leting etter bilder og video. Det kontrollerer også at bilder som tidligere er vist fremdeles eksisterer. Flere ting som kan gjøre at det tar lang tid:

- Mange bilde og videofiler

- Svært mange filer og mapper generellt

- Minnekortet kan ha logiske feil i filstrukturen eller fysiske feil

 

Har du mange bilde-/videofiler kan du flytte disse til en PC. Eventuelle feil på minnekortet løses ofte ved å formatere det (husk å kopiere innholdet først).

 

Sitter forøvrig med inntrykk at minnekortene ofte er kilden til telefonene er langsomme eller ustabile. Det virker som kortene fra Nokia har høy feilrate. :hrm:

Lenke til kommentar
;)
Er det noen andre som har opplevd at bildegalleriet er utrolig tregt når du åpner det, tar en evighet før man kan se mellom bildene i brukbar fart :( Noen som vet hva dette kommer av og hva som kan gjøres?

Om du angir antall sekunder er det lettere å sammenligne. Den er jo ikke kjemperask hos meg heller. :)

 

Tok dessverre ikke tiden, men har et Sandisk 2gb kort som jeg putta i nå, og da gikk det betydelig raskere :) nærmere 2 min med Nokia kortet som fulgte med, og det var med 50 bilder og 40 sanger bare :S

Lenke til kommentar
;)
Er det noen andre som har opplevd at bildegalleriet er utrolig tregt når du åpner det, tar en evighet før man kan se mellom bildene i brukbar fart :( Noen som vet hva dette kommer av og hva som kan gjøres?

Om du angir antall sekunder er det lettere å sammenligne. Den er jo ikke kjemperask hos meg heller. :)

 

Tok dessverre ikke tiden, men har et Sandisk 2gb kort som jeg putta i nå, og da gikk det betydelig raskere :) nærmere 2 min med Nokia kortet som fulgte med, og det var med 50 bilder og 40 sanger bare :S

 

Hadde lignende problemer når jeg innstallerte mitt 8GB-minnekort. Alt er OK nå så...

Det jeg gjorde var å skru av mobilen, ta ut minnekortet når mobilen var avskrudd, skru på igjen mobilen uten minnekort i, dernest skrudde jeg av mobilen igjen, satte i minnekortet igjen når mobil var i avskrudd tilstand, skrudde på telefonen og alt funket utmerket og det gjør det fortsatt ca. 2-3 uker senere.. Hvis ikke du har prøvd dette, gjør det... Er verdt et forsøk ihvertfall :)

Endret av J-Core
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...