Mikkel_Rev® Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 WOW....denne telefonen likte jeg. Til dere som er i tvil om dere skal ha den så kan jeg avklare det med en gang. JA DET SKAL DERE! Syns Nokia N95 og danser bak denne med tanke på kvalitet og ytelse. Dette var meget bra utført kvalitet NOKIA. Innebygget GPS med kartprogram HSDPA 3G UMTS 5 MPIX kamera Zeiss MED xenonblits ( kjappere enn N95, K850i osv) Alle GSM nett Meget god byggekvalitet Meget god skjerm Kjappe menyer Knappene er helt herlige og taste på Ikke no knirk eller knas Virkelig en god telefon jeg har sett lenge etter. Prøvde meg jo på K850i men det er laaangt etter denne nye fra Nokia. De har også laget batterlilokket MYE mer solid så den billigknirkelyden er helt borte. Veldig god i hånden og meget god lydkvalitet. Sier bare løp og kjøp. sorry. Sony Ericsson.....nå mistet dere en kunde til. Back to the drawingboard SE. Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg var veldig keen på N82, men tror jeg holder meg til N95 til det kommer et bedre alternativ. Det kom nemlig en oppdatering til N95 som gjør telefonen mer eller mindre like rask som N82 ifølge kilder. De eneste store forskjellene da er Blitz, skjermstørelse (2.4" mot 2.6") og RAM (64 mot 128). Nei, neste telefonen min skal ha 3" touch screen, blitz, optisk zoom og ellers de samme spesifikasjonene som N82. Synd Nokia ikke kommer med touch telefoner før siste halvåret i 2008... men men, vi får se hva de kommer opp med. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg er litt spent på hvor mye bedre batterilevetiden er på N82 kontra N95, sistnevnte ble uaktuell pga batteriet. Litt mindre skjerm og ca 10% større batteri har vell forhåpenltigvis litt å si Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 batterilevetiden på N95 skulle visst ha økt med bortimot 20% på N95 med ny firmware. Men hakke fått bekreftet det ennå. N95 8gb har 25% større batteri og skal visst ha 50% bedre levetid grunnet andre optimaliseringer. N82 har 10% større batteri og sikkert 30-40% bedre levetid... Lenke til kommentar
Requi Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Avgjørende fakta er hvorom hvor lenge batteriet varer ved musikkavspilling osv. I've got a dilemma, searching for a new cellphone... Ser litt på N82 og W960 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=868126 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Må man betale noe for å bruke GPSen etterhvert? eller vil den være gratis? så lenge man ikke skal ha nye kart eller lignende? og stemmestyringen, er det en tilleggs funksjon? mener nemlig å ha hørt at man bare har en 3 dagers trial på dette eller noe så må man abonnere? Lenke til kommentar
Ododoo Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Mener det kun gjelder stemmestyringen... Ikke det at jeg skjønner hvorfor... Når du kjøper vanlig GPS så er det jo ikke noe mer betaling på den, for stemmestyring osv?!? Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 batterilevetiden på N95 skulle visst ha økt med bortimot 20% på N95 med ny firmware. Men hakke fått bekreftet det ennå. N95 8gb har 25% større batteri og skal visst ha 50% bedre levetid grunnet andre optimaliseringer. N82 har 10% større batteri og sikkert 30-40% bedre levetid... Det eneste som er så latterlig på N95 8GB er skjermen.. 2,8" og QVGA? Samme som på E61/E61i det. Er ikke noe digg å virkelig legge merke til piksler og uskarpheter altså. Har hatt både E61 og E61i og må innrømme jeg hellet mer mot forlovedens E60 med 352x416 piksler skjerm når det gjaldt websurfing osv. N95 8GB hadde vært ideel med VGA oppløst skjerm. Men tanken er god. Vanlig N95 er ikke et alternativ for meg pga 64MB ram. Også er det denne evinelige LED "blitsen" da. Det gjelder jo forsåvidt på N95 8GB også. N82 med 8GB minnekort, det er løsningen. Tror jeg og N82 kommer til å bli svært gode venner selv om batteriet til N95 8GB hadde vært digg. Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 *snip* - Har ikke noe negativ å si om N82 så langt, eneste var at det ikke fulgte med usb kabel i pakken, noe det skulle gjøre? Kommer sikkert med mer info etterhvert. Hvordan har det stått til med dere andre? Er det andre som har fått telefonen enn de som bestilte fra komplett.no? Følger det ikke med USB-kabel? Det er jo helt bak mål. Lenke til kommentar
Ododoo Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 *snip* - Har ikke noe negativ å si om N82 så langt, eneste var at det ikke fulgte med usb kabel i pakken, noe det skulle gjøre? Kommer sikkert med mer info etterhvert. Hvordan har det stått til med dere andre? Er det andre som har fått telefonen enn de som bestilte fra komplett.no? Følger det ikke med USB-kabel? Det er jo helt bak mål. Venter fortsatt på min fra cdon jeg... Men stod det ikke at det skulle følge med kabel? er vel bare å ta en tlf til de.. Lenke til kommentar
shegg Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) *snip* - Har ikke noe negativ å si om N82 så langt, eneste var at det ikke fulgte med usb kabel i pakken, noe det skulle gjøre? Kommer sikkert med mer info etterhvert. Hvordan har det stått til med dere andre? Er det andre som har fått telefonen enn de som bestilte fra komplett.no? Følger det ikke med USB-kabel? Det er jo helt bak mål. Jeg bestilte fra Komplett , og fikk med Usb kabel. Samt TV kabel. Helt topp tlf , har ikke funnet noe negativt ennå. Alt virker helt smoooth , meny og knapper funker som en drøm. Tenk at den "lille" saken her har alt. Endret 1. desember 2007 av shegg Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 *snip* - Har ikke noe negativ å si om N82 så langt, eneste var at det ikke fulgte med usb kabel i pakken, noe det skulle gjøre? Kommer sikkert med mer info etterhvert. Hvordan har det stått til med dere andre? Er det andre som har fått telefonen enn de som bestilte fra komplett.no? Følger det ikke med USB-kabel? Det er jo helt bak mål. Jeg bestilte fra Komplett , og fikk med Usb kabel. Samt TV kabel. Helt topp tlf , har ikke funnet noe negativt ennå. Alt virker helt smoooth , meny og knapper funker som en drøm. Tenk at den "lille" saken her har alt. Jeg bestillte også min fra komplett, men fikk ikke med kabel. Fikk du med svensk eller norsk bruksanvisning? Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Ser flere har fått telefonen nå, kan noen dele litt erfaringer? Tenker da spesielt på om det er "plastic fantastic"-følelse og om hvordan knappene er. De øverste knappene ser ut til å sitte litt tett sammen, er det vanskelig/problematisk å klikke på riktig tast? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Gjerne noen bilder tatt med kameraet hvis noen gidder også. Lenke til kommentar
shegg Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 *snip* - Har ikke noe negativ å si om N82 så langt, eneste var at det ikke fulgte med usb kabel i pakken, noe det skulle gjøre? Kommer sikkert med mer info etterhvert. Hvordan har det stått til med dere andre? Er det andre som har fått telefonen enn de som bestilte fra komplett.no? Følger det ikke med USB-kabel? Det er jo helt bak mål. Jeg bestilte fra Komplett , og fikk med Usb kabel. Samt TV kabel. Helt topp tlf , har ikke funnet noe negativt ennå. Alt virker helt smoooth , meny og knapper funker som en drøm. Tenk at den "lille" saken her har alt. Jeg bestillte også min fra komplett, men fikk ikke med kabel. Fikk du med svensk eller norsk bruksanvisning? Hei Jeg har lagt igjen bruksanvisningen på jobben, ska sjekke på Mandag Men det er jo rart dersom Komplett skulle har fra 2 forskjellige levrandører sånn på samme dag. Fikk forestten Tlf fra Nokia Store Oslo i går . Nå har de også fått den. Lenke til kommentar
zand Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Er det noen som har kjøpt telefonen i Norge som kunne vært så greie å postet produktkoden? Den står på etiketten bak batteriet, begynner med 05 og er 7 siffer. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Er det noen som vet når de andre fargevariantene av N82 kommer? Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Ryktene sier en hvit i Q1 2008. Men et annet sprørsmål, er det behov for nytt simkort for å bruke 3g og super-3g? Mitt simkort er vel fra 2001-2002 engang. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) NetCom har et ganske godt tilbud på N82 på hjemmesidene sine nå. Med SuperTalk ender mobilen opp på 4338 med et års binding. Linky... Endret 2. desember 2007 av miCro Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 kaller du det ett godt tilbud? når du får telefonen uten binding til 4269 hos cdon ? eller 4675 hos mpx ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå