..Bjørnar.. Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Hadde den nyeste oppdateringen, har tilogmed reinnstalert den.. Prøver å formatere minnekortet via PC-en, får se om det hjelper.. edit; og det funket! Da var det bare kameraet som ikke fungerer ;/ Prøv en *#7370#. Full gjenoppretting. Det er enda litt "grundigere" enn å reinstallere firmware. EDIT: HUSK BACKUP!! Alt forsvinner. Endret 16. februar 2008 av ..Bjørnar.. Lenke til kommentar
ASDW Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 ingen ting skjer da ;/ Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Hvor finner jeg oppsett til enhetsbehandling? Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 ingen ting skjer da ;/ Ingenting? "stjerne" "firkant" 7370 "firkant"? Funker det ikke, eller får du ikke opp noe når du trykker det? Lenke til kommentar
ASDW Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Ingen ting skjer. Når jeg taster den siste firkanten så går den ut til vanlig "modus" igjen Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Da er det jo noe merkelig på gang.. Sitter her med 3 stk S60 telefoner som alle reagerer likt. Tror det skal finnes en tastekombinasjon man kan holde inne når man starter telefonen også, skal leite litt. EDIT: Skru av telefonen, trykk og hold nede "ringe-knappen (grønn)" + "stjerne" + "3" + "av/på-knappen". Skal være tilsvarende som *#7370#. Endret 16. februar 2008 av ..Bjørnar.. Lenke til kommentar
ASDW Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Men tenker du på telefonen nå, eller minnekortet? For jeg fjernet minnekortet da jeg prøvde, og det var da det ikke skjedde noe Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Nei, dette er for å fikse kameraet/telefonen. Kjøre full reset i håp om at det kan løse opp i det "klusset" som tydeligvis har rammet telefonen din. Hvor finner jeg oppsett til enhetsbehandling? For å oppdatere mener du? Er ikke mulig enda dessverre. De instillingene du vil trenge kommer Nokia til å gi i en oppdatering ved et seinere tidspunkt. Er sånn de har "løst" det tidligere ihvertfall. Lenke til kommentar
Mikkel_Rev® Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Endelig fikk jeg ny igjen. Den gamle tålte ikke en stor voksen mann som landet oppå den etter at han skled på isen......da ble den flat og jeg fikk nokiastempel på hofta. Denne nye er tydelig vis en senere versjon, for knappene var mye bedre på den og uten knirk samt at nyere software var lagt inn. Virkelig digger denne telefonen, men fikk litt lyst på N95 8 GB og faktisk. Selv om jeg ikke helt liker disse skyveskrangle telefonene. Venter vel på den kommende touch telefonen det er snakk om tror jeg. Exchangeserver funker og kjempebra på denne ......stilig. Glemte noe. Denne dama som sier hvor jeg skal på GPS navien...jeg abonerte på denne og kjøpte abonn på scandinavia i 3 år....noen som vet åssen jeg aktiviserer hu kjærringa igjen....sånn at hun sier hvem F*** vei jeg skal igjen? Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Fant en "bug". Når man har musikk i bakgrunnen, mens man prøver å zoome inn på bilder, så skrues lyden på musikken ned på samme tiden som zoomen blir utført, når man bruker "ned"-pila på telefonens side. Veldig plagsomt. Hvis en knapp har funksjoner i to programmer burde absolutt et av programmene overstyre det andre. (Har diverse arbeidsplaner i bildeformater hvis noen lurte på hva jeg zoomet inn på) Lenke til kommentar
thrill Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Fant en "bug". Når man har musikk i bakgrunnen, mens man prøver å zoome inn på bilder, så skrues lyden på musikken ned på samme tiden som zoomen blir utført, når man bruker "ned"-pila på telefonens side. Veldig plagsomt. Hvis en knapp har funksjoner i to programmer burde absolutt et av programmene overstyre det andre. (Har diverse arbeidsplaner i bildeformater hvis noen lurte på hva jeg zoomet inn på) Du kan bruke talltastene "5" og "0" for å henholdsvis "zoome" og "zoome ut". Tror ikke disse påvirker volum. Talltastene "2", "4", "6" og "8" kan benyttes for å bevege seg i bildet, tilsvarende D-pad. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg greier ikke å signe .sis filer. Kan noen signe flip silent for meg? IMEI: 358082011256399 Lenke til kommentar
ASDW Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Etter å ha oppdaget enda et problem (batteriet utlades meget fort) så fikk jeg levert den tilbake til forhandler, og fikk en ny telefon i retur.. Får bare håpe denne virker som den skal da.. Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Hmm, virker som jeg ikke kan motta MMS... Hva var det man måtte sende melding til da igjen? (bruker telenor kontantkort) EDIT: Stod på telenorsin hjemmeside Endret 18. februar 2008 av vestlia Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Jeg har skaffet meg servicemanualen til N82. Må si at den var kjekk. Veldig godt forklart hvordan man åpner telefonen. Hvis noen har spørsmål om dette. PM meg! ;-) Endret 19. februar 2008 av Navitas87 Lenke til kommentar
aspell1 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Etter å ha oppdaget enda et problem (batteriet utlades meget fort) så fikk jeg levert den tilbake til forhandler, og fikk en ny telefon i retur.. Får bare håpe denne virker som den skal da.. Sender nå min inn til service igjen for andre gang på 14 dager var ingen forskjell på tlf når den kom fra service sist, blir utladet i løpet av 40 timer med meget lite bruk, får håpe de finner ut noe mere nå eller da så kanskje det blir en ny tlf på meg også Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Min holder stort sett ikke mer enn 2 dager den heller.. Lenke til kommentar
adale Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 noen som har funnet en nytte av den barcode scanneren? Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 har brukt den på et par koder på internett, er vel stort sett slik at hvis du ikke gidder å skrive inn en url så kan du scanne koden så kommer url automatisk inn som bokmerke eller noe sånt prøv her Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 En liten ting jeg lurer på: Hva er egentlig vitsen med en strekkode leser på en mobiltelefon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå