Gå til innhold

Nokia N82 - diskuter den her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer på det samme som ixpfah spør om over, lurer også på hvordan man sjekker hvilken produktkode man har?

Dersom du tenker på den produktkoden som originalt er på telefonen, står den på et merke under batteriet, sammen med serienummer og IMEI-nummer.

Produktkoden på N82 kjøpt i Norge er 0551515. Det står i hvert fall det på min. Den er uten branding.

Endret av CellularDude
Lenke til kommentar

Lurer på å kjøpe denne telefonen men synes den er litt dyr for min lommebok så jeg venter heller litt. Den koster nå kr 4199- på komplett.no og jeg lurer da på hvor lenge dere tror det er til den vil falle i pris og evt. hvor mye?

Lenke til kommentar
Lurer på det samme som ixpfah spør om over, lurer også på hvordan man sjekker hvilken produktkode man har?

Vel, jeg lurer ikke på hvor nummeret står, for det har vært nevnt tidligere. Og jeg har ikke sjekket mitt eget, for jeg gidder ikke å ta ut batteriet. :p

Det jeg lurte på var hvorfor forskjellige produktkoder tydeligvis behandles forskjellig, ettersom noen får oppdatere mens andre ikke. Hva er årsaken til det?

Lenke til kommentar

Vel, jeg lurer ikke på hvor nummeret står, for det har vært nevnt tidligere. Og jeg har ikke sjekket mitt eget, for jeg gidder ikke å ta ut batteriet. :p

Det jeg lurte på var hvorfor forskjellige produktkoder tydeligvis behandles forskjellig, ettersom noen får oppdatere mens andre ikke. Hva er årsaken til det?

Det må du nesten spørre Nokia om.. De har sikkert sine grunner.

Lenke til kommentar

Det har muligens med om telefonene er låst eller brandet av operatør.

Har vært inne på ulike sider ang. Sony Ericsson-telefoner, og der er det ulike firmwareversjoner, f.eks egne for Telenor og Netcom, i tillegg til generelle. Ser ikke bort fra at det er slik på nokiatelefoner også.

Lenke til kommentar

Har vært inne på ulike sider ang. Sony Ericsson-telefoner, og der er det ulike firmwareversjoner, f.eks egne for Telenor og Netcom, i tillegg til generelle. Ser ikke bort fra at det er slik på nokiatelefoner også.

Men hvis telefonen ikke er låst til noen, da? Da skulle man jo tro at man var blant de første som fikk denne tilgangen? (Nå snakker jeg som om jeg har prøvd, men det har jeg jo faktisk ikke. ;) Så kanskje ER det slik.) Men hvis dere ikke vet det, skal jeg ikke plage dere med spørsmålene mine.

Lenke til kommentar
Lurer på å kjøpe denne telefonen men synes den er litt dyr for min lommebok så jeg venter heller litt. Den koster nå kr 4199- på komplett.no og jeg lurer da på hvor lenge dere tror det er til den vil falle i pris og evt. hvor mye?

Den synker stadig i pris ser jeg. Bare på de tre ukene som har gått siden jeg kjøpte min, har prisen sunket med ca. 300 kroner. Ser at NetCom har den på avbetaling til 407,- pr. måned, hvis det skulle være interressant.

Lenke til kommentar

Men hvis telefonen ikke er låst til noen, da? Da skulle man jo tro at man var blant de første som fikk denne tilgangen? (Nå snakker jeg som om jeg har prøvd, men det har jeg jo faktisk ikke. ;) Så kanskje ER det slik.) Men hvis dere ikke vet det, skal jeg ikke plage dere med spørsmålene mine.

Ja, det kan du si. Kanskje det ikke er nok feil til at man lager en oppdatering. Jeg har en 6110 Navigator, jeg kjøpte i juni i fjor. Har ennå ikke funnet noen oppgradering til den, selv om jeg har sjekket nå og da. Imidlertid fungerer den telefonen meget bra.

Lenke til kommentar

Noen som har erfart at "stemte s'er" blir veldig tydelige og forstyrrende når man spiller av musikk via ørepropper? Er det mine ørepropper det er noe galt med? Jeg har noen ganske dyre Sony-propper. Ved 70% volum blir det ubehagelige s'er som ødelegger musikkopplevelsen. Ved 60% er ikke dette like tydelig. Noen med samme erfaringer? Jeg har prøvd de ulike equalizer-innstillingene....

Lenke til kommentar

I tillegg er displayglasset tynt, så det tåler ikke særlig belastning. Det er merkbar svikt i det dersom man presser på det. Kjiipt.

jeg har nå kjøpt fra expertshield.com og der er den hvertfall ikke noe tynt! men er opptil ernkelte selv å finne noen som passer . vil du ha riper så er det ikke verre enn å la vær å prøve med slik beskyttelsesfilm. som sagt er det mange som selger og jeg har kjøprt fra forskjellige plasser, og har ikke opplevd noen som er tynne som ikke gjør nytten. skal mye til for at det lages riper på de jeg har hatt på mine mobil skjermer.

Lenke til kommentar

jeg kjøpte beskyttelsefilm fra skalshop.se, og den fungerer kjempebra, den er også spesielt tilpasset nokia n82 slik at du slipper å klippe den til, den er også velidig tynn og lett å tørke av fingermerker og slikt, min er låst til chess og jeg får oppdatert min uten problemer, men er det noen av dere som har fått det backupprogrammet til å fungere det content copier programmet får bare feilmelding når jeg prøver å starte det opp jeg

Lenke til kommentar

kjøpte min hos netonnet får 3990,- får nesten 2uker sia..

Endret av storkers
Lenke til kommentar

til dere som har denne. er veldig nysgjerrig på hva dere syns om tastene. jeg er en ivrig sms'er og har som sagt freetext abn hos netcom. sender og taster en del sms og mms'er. er det vondt å taste på tastene til n82 eller????? og noen som kan anbefale meg hvilke micro sd kort på 8 gb dere kan bekrefte fungerer bra med n82 ????

Lenke til kommentar
er det vondt å taste på tastene til n82 eller?????

Etter å ha gått fra en SE W800i må jeg si jeg føler meg veldig klossete mtp tasting på N82'en. Noen sier det er en tilvenningssak. Har hatt telefonen i cirka 2 uker nå, men personlig har jeg ikke vendt meg til tastene. Pleier ofte å bli til at jeg bruker negle-spissene til å trykk inn knappene siden jeg ofte kommer borti de andre knappene ved uhell. Føler at tomlene liksom "sklir av" knappene. Kanskje det bare er jeg som har store fingre. Men uansett må du nok skrive veldig mye for at det skal gjør vondt.

...Knappene er jo pene da, haha :new_woot:

Lenke til kommentar
Tvilling81: Har sett litt på telefonen jeg og, var selv også "redd" for tastene, men nå har jeg prøvd en kamerats n82, og de er slettes ikke så verst. Men det er klart, noen vil sikkert ha problemer om de har svært store fingre...

heisann. jeg har ikke store fingrer og lange negler . så jeg tror kanskje det skal gå bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...