Joddleif Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Strekkode?? Hva i svingende er det godt for denne sammenhengen?...bare nysjerrig.Strekkoder som står på fremtidens reklameplakater. Er reklamen av interesse for deg er det bare å skanne strekkoden og vips så har du nettadressen og telefonummeret. Lenke til kommentar
kalinho Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Bare data amtrix koder, æsj, håpa jeg kunna skanne leverposteien mens jeg var i butikken LOL Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Ja fant ut av det med strekkoden etterhvert. Har sett en haug med S60 programmer som bruker den type strekkoden, så jeg kan bare skanne den på data skjermen min via mobilen, og vips så får jeg en link til å laste den ned fra mobilen. Syns det var litt kjekt. Lenke til kommentar
thsaint7 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Andre som har brukererfaringer med N82? Styrker/svakheter? Jeg har bestilt denne fra CDON, men har ikke fått noen leveringsbekreftelse. Om andre har bestilt frea CDON og mottar sin tlf, plz post det her. Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Herregud... Nå må jeg virkelig bestemme meg snart... Har lett og lett etter en mobil jeg tror kan passe meg, men har ikke funnet den utkårede. Men har nå noen modeller jeg syntes virker meget bra: K850i: Testet, knappene var dass, særlig touch og vanlige knapper om hverandre. Lg KU990 Viewty: Interessant, morsomt med "slowmotion"-kamera, touch er artig. N82: Alt i ett, meget godt kamera (av bilder jeg har sett er n82-bilder best), Gps, er godt vant med Nokia, litt skeptisk til knappene (ser litt for tett ut). Noen som kan opplyse meg litt? (Jaaa, jaa. Veit at mange i en n82-tråd vil reklamere for den...) Edit: For å forklare alvoret: Jeg har en totalvraket Nokia 3310 (den tåler sykt mye!) Endret 30. november 2007 av mks1001 Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Noen som vet hvor man får kjøpt http://europe.nokia.com/A4487137? Føler man må ha såpass til adapter og benytte eget headsett for å få en god musikk\radio-opplevelse. Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Noen som vet hvor man får kjøpt http://europe.nokia.com/A4487137? Føler man må ha såpass til adapter og benytte eget headsett for å få en god musikk\radio-opplevelse. Prisguide Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Ah, sist jeg sjekket fant jeg den ikke Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Har lekt litt mer med telefonen idag og sitter igjen med to gode erfaringer til . For det første så virker gps'en utmerket, får satelitt signal i løpet av ett par sekunder, selv om jeg sitter innendørs. Her fikk ikke min gamle tomtom mottager inn signaler i det hele tatt. Håper att tomtom snart kommer med en fiks slik at man kan benytte seg av den integrerte gps'en. Route66 og googlemaps virker derimot utmerket. Syntes også att batteri kapasiteten virker ganske bra. Det eneste litt negative jeg har funnet så langt er att man lett legger hånda over den ene av de to høytalerene. Lenke til kommentar
Ododoo Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 argh... venter og venter jeg... hadde håpet at cdon hadde litt styr på tingene sine og fikk tlf til den datoen de opprinnelig ga ut... har heller ikke fått no mail om utsettelse, det står bare varen ikke sendt i bestillingen min også.... hat... Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Lurer på hvorfor cdon selger den så mye billigere enn andre webshopper? Er det EU-versjon? Håper det er norsk språk på den i det minste. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Er det noen som har fått prøvd N82 med store minnekort, f. eks 6GB eller 8GB, og lagt merke til om det gjør telefonen merkbart tregere? Lenke til kommentar
Ododoo Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Lurer på hvorfor cdon selger den så mye billigere enn andre webshopper? Er det EU-versjon? Håper det er norsk språk på den i det minste. Norsk språk er ikke no problem å fikse uansett... Men det er nok en nordisk versjon de har, etter det jeg ser i alle fall har de masse ting fra sverige. Endret 30. november 2007 av Ododoo Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Bare det er norsk språk og ordbok på den så er jeg glad. Er litt skeptisk til garantien og reklamasjonen, får vi 2\5 år? Lenke til kommentar
Botten88 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Men hvis hodetelefonene skal festes på toppen av telefonen, hvordan blir det? Jeg er så vant med at de er på bunnen av telefonen. Og hvilke hodetelefoner er det som følger med? Ser det er et litt annet hull en Nokia har brukt til vanlig, eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Er vanlig 3.5 stero kontakt Lenke til kommentar
Ododoo Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Bare det er norsk språk og ordbok på den så er jeg glad. Er litt skeptisk til garantien og reklamasjonen, får vi 2\5 år? Det skal være det på nordiske mobiler siden vi bor i norden! Det er 5 års garanti på den siden den er solgt i norge, som jeg har forstått det. De opererer med salg i norge så får de forholde seg til norske lover. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 5 års reklamasjon, ikke garanti. er vel 2 års garanti på Nokia telefoner Lenke til kommentar
Ododoo Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 5 års reklamasjon, ikke garanti. er vel 2 års garanti på Nokia telefoner Stemmer... en liten glipp der ja... Men er det ingen som har hørt noe fra cdon? Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Nå angrer jeg sterkt på at jeg kjøpte Nokia 6120 Classic.. Vil ha denne, men er blakk Får vel vente etter jul da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå