vestlia Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hmm, jeg har ikke den versjonen av PC Suite, ser i alle fall ikke sånn ut... Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Har en eldre versjon som jeg bruker med min Nokia 6230i, men den kontaktlista er fortsatt der, så må være turb0man som er litt svaksynt Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Om man bruker siste versjon av pcsuite kan man også få video manager, hvor man laster over videoer til telefonen og programmet gjør konverteringen selv. Fungerte meget bra dette programmet, overførte en video fil på 20 mb, som var opprinnelig en .avi fil, programmet konverterte den til mp4 format. Meget god kvalitet Endret 24. januar 2008 av Stig-Arne Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hvis det var meg du hintet til, så kan jeg si at det ikke er noe poeng å overføre video til min telefon KJEEEMPE liten skjerm, og lav oppløsning... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Var så absolutt ikke ment til bare deg, men har nå vært dusinvis av spørsmål angående overføring av video til telefonen. Oppløsningen er ikke noe problem, skjermen er liten ja.. lastet over en snutt av Jeff Dunham - Spark of insanity, meget klart og godt bilde, selv om skjermen er liten var ikke det noe problem liksom. Men man foretrekker jo tv`en eller pcskjermen foran telefonen selvfølgelig. Lenke til kommentar
Imbakekeke Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg har dårlig lyd i samtaler. Dette er ett problem jeg også hadde med min forrige N82, som jeg byttet inn. Har også sett en del andre innlegg om dette, men er lite med svar. Er dette en feil med telefonen? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Kan ikke si jeg har vært plaget med det nei. Lyden i samtalene på min N82 er noe av det beste jeg har opplevd i alle fall.. Lenke til kommentar
raakken Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Var så absolutt ikke ment til bare deg, men har nå vært dusinvis av spørsmål angående overføring av video til telefonen. Oppløsningen er ikke noe problem, skjermen er liten ja.. lastet over en snutt av Jeff Dunham - Spark of insanity, meget klart og godt bilde, selv om skjermen er liten var ikke det noe problem liksom. Men man foretrekker jo tv`en eller pcskjermen foran telefonen selvfølgelig. Ser selv serier på mobilen, anime, og de er tekstet, men det er null promlem om man ser det med telefonen på "widescreen", dvs. tiltet på siden Lenke til kommentar
xelA Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg tror han mente at Nokia 6230i har liten skjerm Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Har noen filmer som er lagret som .flv. Virker ikke som pc suite støtter dette. Er det en annen måte å konvertere disse til WMV eller andre format som pc suite støtter? Eller direkte til mp4. Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Jeg tror han mente at Nokia 6230i har liten skjerm Stemmer det ja Mente ikke å infisere tråden, startet med litt PC Suite snakk, men så ble det noen misforståelser Endret 24. januar 2008 av mks1001 Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Har noen filmer som er lagret som .flv. Virker ikke som pc suite støtter dette. Er det en annen måte å konvertere disse til WMV eller andre format som pc suite støtter? Eller direkte til mp4. ta deg en søk på google.no så finner du mange konverteringsprogram Lenke til kommentar
adale Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Noen som kan forklare meg hvordan jeg enkelt kan overføre bilder og videoer? Må jeg koble til i USB-modus og kopiere over manuelt? Sikkerhetskopien kopierer jo bare alt. Det er ikke det jeg vil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 1. Jeg vet ikke om det allerede er nevnt i testen til amobil, men wlan blir VELDIG ustabilt (omtrent ubrukbart) når jeg bruker musikkspilleren sammen med ebuddy (messenger klient). Internetten logger seg av hvert 5 sekund. 2. Jeg får ikke til å oppgradere programvaren på mobilen fordi jeg får beskjed om at mobilen ikke er støttet enda (gjennom det automatiske oppgr. programmet til nokia). 3. I hvilken mappe (usb-modus) på mobilen kan jeg finne temaene jeg har innstalert på mobilen? Har innstalert noen som jeg vil slette. Tips til oppgr? Vil problemet med ebuddy og musikkspilleren forsvinne etterhvert? Lenke til kommentar
thrill Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 2. Jeg får ikke til å oppgradere programvaren på mobilen fordi jeg får beskjed om at mobilen ikke er støttet enda (gjennom det automatiske oppgr. programmet til nokia). 3. I hvilken mappe (usb-modus) på mobilen kan jeg finne temaene jeg har innstalert på mobilen? Har innstalert noen som jeg vil slette. Tips til oppgr? Vil problemet med ebuddy og musikkspilleren forsvinne etterhvert? Modeller som selges i ulike land har ulike produktkoder. Ny firmware rulles ut til nye produktkoder over en periode. Den skandinaviske firmware er ikke tilgjengelig ennå. Temaer som er installert fjernes på sammme sted i telefonmenyen som installerte programmer: Meny > Programmer > Prog.beh. Lenke til kommentar
adale Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 2. Jeg får ikke til å oppgradere programvaren på mobilen fordi jeg får beskjed om at mobilen ikke er støttet enda (gjennom det automatiske oppgr. programmet til nokia). 3. I hvilken mappe (usb-modus) på mobilen kan jeg finne temaene jeg har innstalert på mobilen? Har innstalert noen som jeg vil slette. Tips til oppgr? Vil problemet med ebuddy og musikkspilleren forsvinne etterhvert? Modeller som selges i ulike land har ulike produktkoder. Ny firmware rulles ut til nye produktkoder over en periode. Den skandinaviske firmware er ikke tilgjengelig ennå. Temaer som er installert fjernes på sammme sted i telefonmenyen som installerte programmer: Meny > Programmer > Prog.beh. Så er det bare å legge inn spansk firmware over den eksisterende for å få spansk/engelsk ordliste? (Jeg trenger ikke norsk) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Temaer som er installert fjernes på sammme sted i telefonmenyen som installerte programmer:Meny > Programmer > Prog.beh. Ja, fikk til å slette den nå Men til senere så hadde det vært mye lettere å kunne legge inn alle temaene direkte på en mappe på mobilen og deretter på selve mobilen installere de når det måtte passe meg uten datatilkobling. Hvilken mappe skal jeg legge dem i? Forige gang jeg la inn ett tema fikk jeg pc suite til å legge den inn, deretter fikk jeg beskjed om jeg ønsket å innstalere teamet ved ja/nei. Lenke til kommentar
thrill Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Ja, fikk til å slette den nå Men til senere så hadde det vært mye lettere å kunne legge inn alle temaene direkte på en mappe på mobilen og deretter på selve mobilen installere de når det måtte passe meg uten datatilkobling. Hvilken mappe skal jeg legge dem i? Forige gang jeg la inn ett tema fikk jeg pc suite til å legge den inn, deretter fikk jeg beskjed om jeg ønsket å innstalere teamet ved ja/nei. Når du kobler til telefonen, velg modus for "Dataoverføring". Minnekortet i N82 kommer da opp som en ekstern disk (USB-minnepinne). Da kan du bare opprette en mappe for temaer og andre ting du ønsker å kunne installere, og kopiere filene hit. Lenke til kommentar
thrill Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Så er det bare å legge inn spansk firmware over den eksisterende for å få spansk/engelsk ordliste? (Jeg trenger ikke norsk) Da må produktkoden i telefonen din endres først til den "spanske". Finnes et "hackerprogram" for å gjøre det, men jeg har aldri forsøkt. Alltid en viss risiko med slikt. Nå er det vel ikke sikkert at ny firmware for spansk språk kommer for norsk heller ... om du ikke vet noe jeg ikke vet? Lenke til kommentar
adale Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Så er det bare å legge inn spansk firmware over den eksisterende for å få spansk/engelsk ordliste? (Jeg trenger ikke norsk) Da må produktkoden i telefonen din endres først til den "spanske". Finnes et "hackerprogram" for å gjøre det, men jeg har aldri forsøkt. Alltid en viss risiko med slikt. Nå er det vel ikke sikkert at ny firmware for spansk språk kommer for norsk heller ... om du ikke vet noe jeg ikke vet? skal ikke ha det for norsk, skal hjelpe noen som er engelsktalende og vil ha spansk. Telefonen ble kjøpt i USA. Så hvi jeg får byttet produktkoden er det bare å oppdatere med spansk firmware oppdatering? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå