Stig-Arne Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Endret produktkoden nå, skal legge inn oppdateringen jeg også.. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg pleier å følge med på denne siden (RSS): http://europe.nokia.com/EUROPE_NOKIA_COM_3...SS/nsu_news.xml Foreløpig er det N95 8GB som det er laget oppgradering til. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Vel, fikk oppdatert telefonen med product kode 0551515 Hva forskjellen er har jeg ingen anelse om.. men den var tydeligvis tilgjengelig for ett spesiellt antall telefoner ser det ut som. Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Mulig det fungerer å oppdatere med denne koden på Vista maskiner også da? Lenke til kommentar
ladolcevita Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Vel, fikk oppdatert telefonen med product kode 0551515 Hva forskjellen er har jeg ingen anelse om.. men den var tydeligvis tilgjengelig for ett spesiellt antall telefoner ser det ut som. Forandret du produktkoden på din tlf før du oppdaterte nå? Hvordan kan det gjøres det isåfall? Produktkoden på min er: 0551515. Kan jeg forandre den for å oppdatere? Endret 23. januar 2008 av ladolcevita Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Nei... som sagt.. NSU støtter ikke Vista ennå Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 meget merkelig: Latest available software for Nokia N82, product code 0551515 Version: 10.0.046 ja ikke vet jeg,men jeg fikk oppgradert og nå har jeg ihvertfall den versjonen.Buker ikke vista,har XP,om det betyr noe da. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Om dere laster ned siste versjon av NSU fra Nokia sine sider, så får dere siste versjon som støtter Vista. Versjon 1.4.23no Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Når man spiller av mp3-filer på PC, med f.eks. iTunes, dukker album artworket opp i et lite vindu nedi venstre hjørne. Når man spiller av i WMP, tilsvarende oppi høyre hjørne. Men når man kopierer en mp3-fil med album artwork inn på N82 så får man ikke sett filens album artwork under avspilling; Hvorfor ikke? Jeg trodde da at slike album artwork ble "integrert", på en eller annen måte, i selve mp3-fila, eller tar jeg feil nå? For å se album artwork under avspilling på N82 må man nå legge inn album artwork separat, som bildefiler, og deretter tilordne bildefilene(albumcovrene) til riktig mp3-fil. Det skal vel ikke være sånn? Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Noen som vet hva oppdateringen inneholder? Kan ikke se noe forskjell. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Noen som vet hva oppdateringen inneholder? Kan ikke se noe forskjell. Tviler egentlig på at det var noen oppdatering i det hele tatt. Telefonminne ble ikke rørt under oppdateringen, noe det normalt blir når telefonen blir oppdatert. Men vha som er med versjon 11 aner jeg ikke.. Lenke til kommentar
joackim Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 http://www.symbian-freak.com/news/008/01/n...ew_firmware.htm Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Sjå der ja. Likte den saken angående kameraet, har ett par ganger opplevd at kameraet ikke har startet pga. en uventet feil, og har blitt bedt om å starte telefonen på nytt. Men har bare startet kameraet på nytt og det har fungert Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Ikke på min heller. Men det kan jo være noe småtteri som ikke er synlig. Kan jo også være at Nokia har funnet en vennligere måte å oppdatere på som gjør at man slipper å få så mye kluss etter oppdatering. Mener at det samme skjedde på siste oppdatering av N95(altså at tlf-minnet ikke ble berørt). Vi finner vel ut av det til slutt. Telefonen har jo vært veldig stabil så det er jo mulig at oppdateringen er minimal. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Ja, N82 er den telefonen jeg har vært minst plaget med av telefoner jeg har hatt de siste årene. Det er jo kjent at, jo mere som prakkes inn på telefonen, jo mere feil blir det. så opp mot 6310 standard kommer man neppe, men N82 er så godt som like god. Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Ikke på min heller. Men det kan jo være noe småtteri som ikke er synlig. Kan jo også være at Nokia har funnet en vennligere måte å oppdatere på som gjør at man slipper å få så mye kluss etter oppdatering. Mener at det samme skjedde på siste oppdatering av N95(altså at tlf-minnet ikke ble berørt). Vi finner vel ut av det til slutt. Telefonen har jo vært veldig stabil så det er jo mulig at oppdateringen er minimal. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Når man spiller av mp3-filer på PC, med f.eks. iTunes, dukker album artworket opp i et lite vindu nedi venstre hjørne. Når man spiller av i WMP, tilsvarende oppi høyre hjørne.Men når man kopierer en mp3-fil med album artwork inn på N82 så får man ikke sett filens album artwork under avspilling; Hvorfor ikke? Jeg trodde da at slike album artwork ble "integrert", på en eller annen måte, i selve mp3-fila, eller tar jeg feil nå? For å se album artwork under avspilling på N82 må man nå legge inn album artwork separat, som bildefiler, og deretter tilordne bildefilene(albumcovrene) til riktig mp3-fil. Det skal vel ikke være sånn? Det er sannsynligvis programmet du bruker som ikke er spesielt flink til å tagge mp3-filer. I f. eks. MediaMonkey så vil du få et valg om å legge til albumcover direkte i filens tag, og ved å gjøre det vil albumcoveret også synes når du spiller av musikk med N82. Det er mulig det går an å justere på dette i iTunes og WMP11, ta en titt under innstillingene som tar for seg id3-tagger. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Når man spiller av mp3-filer på PC, med f.eks. iTunes, dukker album artworket opp i et lite vindu nedi venstre hjørne. Når man spiller av i WMP, tilsvarende oppi høyre hjørne.Men når man kopierer en mp3-fil med album artwork inn på N82 så får man ikke sett filens album artwork under avspilling; Hvorfor ikke? Jeg trodde da at slike album artwork ble "integrert", på en eller annen måte, i selve mp3-fila, eller tar jeg feil nå? For å se album artwork under avspilling på N82 må man nå legge inn album artwork separat, som bildefiler, og deretter tilordne bildefilene(albumcovrene) til riktig mp3-fil. Det skal vel ikke være sånn? Det er sannsynligvis programmet du bruker som ikke er spesielt flink til å tagge mp3-filer. I f. eks. MediaMonkey så vil du få et valg om å legge til albumcover direkte i filens tag, og ved å gjøre det vil albumcoveret også synes når du spiller av musikk med N82. Det er mulig det går an å justere på dette i iTunes og WMP11, ta en titt under innstillingene som tar for seg id3-tagger. Tusen takk! Genialt program! Lenke til kommentar
miCro Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Bare hyggelig. Etter jeg oppdaterte til v 11.0.117 ble problemet med skurring under musikkavspilling verre. Jeg som hadde håpet en firmware-oppdatering skulle ta knekken på problemet. Dere andre som bruker mobilen aktivt som mp3-spiller, er det noen av dere som har samme problem? Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Oi, fy fader! Har sett litt om dette mediamonkey på dinside og sånt, men har ikke tatt meg bryet med å installere det før du linket til det nå. Må være det beste musikkprogrammet jeg har brukt, før jeg fikk iPod brukte jeg noe som het MusicMatch. Men det ble kjøpt opp av Yahoo og ble et levende reklamehelvete... Forresten, kan dettel programmet brukes til å overføre sanger til iPod? Itunes funker dårlig i Windows... Btw: Elsker den sømløse avspillingen i MediaMonkey! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå