raakken Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hei Har problemer med å få registrert kmonto på fring, noen andre med det problemet? Får tildelt en user-id, men når jeg skal velge brukernavn og passord, så får jeg bare registration fail, try again later, noe jeg gjorde. Har prøvd i to dager med forskjellige brukernavn og passord, men får det ikek til... Noen som har hatt samme problem ? Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg sliter litt med gps'n jeg.Hvordan får jeg opp sånn som det er på vanlig gps'r at veien ligger foran og jeg ser svinger og slikt?Når jeg søker etter adresser får jeg også bare feil funnet..Håper noen skjønner problemet selv om det er keitete forklart. Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Fått et problem med gpsen jeg også. Lagra et landemerke på skola for å finne den lettere, men nå får jeg bare frem den når jeg trykker ¨på GPS posisjon (den som egentlig skal finne ut hvor jeg befinner meg akkurat da)... Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Fekk n82 i dag! Er det eit program /ein funksjon som kan lese mail og sjekke etter ny mail f.eks. kvart 5. min? Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg plages litt med wlan på mobilen, håper noen kan hjelpe meg. Jeg fikk ny router i går (Buffalo AirStation G54, med dd-wrt firmware) Og når jeg skal koble meg inn på nettet, så kommer det bare opp "WEB: ikke svar på gateway". Noen som har et lite tips til meg på hva jeg kan jøre` Lenke til kommentar
ladolcevita Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Det er lagt ut ny oppdatering til n82! Noen som får den til å virke? Får "denne modellen støttes ikke for øyeblikket". Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Det er lagt ut ny oppdatering til n82! Noen som får den til å virke? Får "denne modellen støttes ikke for øyeblikket". Samme her Lenke til kommentar
ladolcevita Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Det er lagt ut ny oppdatering til n82! Noen som får den til å virke? Får "denne modellen støttes ikke for øyeblikket". Samme her Da ordner vel det seg om en stund! Forhåpentligvis:) Lenke til kommentar
thrill Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Fekk n82 i dag! Er det eit program /ein funksjon som kan lese mail og sjekke etter ny mail f.eks. kvart 5. min? GRATULERER N82 har jo innebygd e-post klient. Den kan i hvertfall hente e-post (overskrifter) hvert 30 minutt. Du bør nok være litt forsiktig med å sette opp automatisk nedlasting, selv om det ikke er noe post til deg koster det noe for hver forespørsel om det skjer via GPRS (3G / EDGE). Kan bli ganske dyrt om det gjøres hyppig. For å ikke snakke om kostnader om du faktisk skal laste ned noe. Det finnes to instillinger for å hente e-post: "E-postvarslinger" og "Hentning av e-post". Jeg har kun benyttet den siste av dem, som gir mulighet for å angi tidspunkter. Endret 23. januar 2008 av thrill Lenke til kommentar
ladolcevita Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Fått et problem med gpsen jeg også. Lagra et landemerke på skola for å finne den lettere, men nå får jeg bare frem den når jeg trykker ¨på GPS posisjon (den som egentlig skal finne ut hvor jeg befinner meg akkurat da)... Trøbbel med GPS'n du også ser jeg! Får du lagt inn ruter som går over lengre geografiske avstander? feks oslo-Trondheim eller lengre? Mistenker den faktisk for å ha for lite minne til slike beregninger. Endret 23. januar 2008 av ladolcevita Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Det er lagt ut ny oppdatering til n82! Noen som får den til å virke? Får "denne modellen støttes ikke for øyeblikket". Bruker du Windows Vista? NSU støtter ikke Vista ennå nemlig. Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Har oppdatert programvaren,poster senere hvis jeg ser noe forandringer. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Nseries: hvilken produktkode har du ? Jeg ikk nemlig bare beskjed om at jeg hadde siste programvare inne. Telefonen er ikke låst til noen operatør, den var kjøpt abonnementsfri fra komplett.no så. Kan ikke se her: http://europe.nokia.com/A4577225 at det er noen ny programvare til N82, jeg har versjon 10.0.0.46 Endret 23. januar 2008 av Stig-Arne Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Fått et problem med gpsen jeg også. Lagra et landemerke på skola for å finne den lettere, men nå får jeg bare frem den når jeg trykker ¨på GPS posisjon (den som egentlig skal finne ut hvor jeg befinner meg akkurat da)... Trøbbel med GPS'n du også ser jeg! Får du lagt inn ruter som går over lengre geografiske avstander? feks oslo-Trondheim eller lengre? Mistenker den faktisk for å ha for lite minne til slike beregninger. Har dessverre ikke prøvd å legge inn rute på veldig lang distanse, 5 mil er vel det lengste. Men jeg MÅ få til å bruke GPS posisjon igjen, så si ifra hvis du finner en løsning Og Stig Arne, jeg bruker Vista ja! Dumt av de å ikke legge inn støtte for dette da... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Det kommer nok skal du se. Har lagt inn ruter fra Tromsø - Trondheim uten problem, også Tromsø - Oslo fungerer fint på min telefon. Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Nseries: hvilken produktkode har du ? Jeg ikk nemlig bare beskjed om at jeg hadde siste programvare inne.Telefonen er ikke låst til noen operatør, den var kjøpt abonnementsfri fra komplett.no så. Kan ikke se her: http://europe.nokia.com/A4577225 at det er noen ny programvare til N82, jeg har versjon 10.0.0.46 Hvordan finner jeg produktkoden? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Stårt under batteriet, Code: xxxxxxx Om du kunne postet den her så hadde det vært toppers. Og, hvilket nr av FW versjonen har du nå etter oppdateringen da? Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Stårt under batteriet, Code: xxxxxxx Om du kunne postet den her så hadde det vært toppers. Og, hvilket nr av FW versjonen har du nå etter oppdateringen da? code 0551515. V 11.0.117 Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Men jeg har ennå ikke oppdaget noen synlige forskjeller.Kan jo være på batterikapasitet,gps,kamera osv.Men det er fortsatt en bug som plager meg litt.Når det ringer inn så lyser ikke tastene,bare displayet.Sliter litt når jeg skal svare tlf i bilen i mørket. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 meget merkelig: Latest available software for Nokia N82, product code 0551515 Version: 10.0.046 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå