Skinney Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Hvordan er skjermen på N82 i forhold til N73? Og hvor er hullet for laderen og hodetelefon? Skjermen er like som på N73 tror jeg. Hullet til laderen er på venstre side av mobilen, mens til headset er på toppen, er ikke 100% sikker men tror det var slik. Skjermen er den samme som E65, litt mindre enn N73, men med 16.7M farger. Hvordan kan den være mindre enn N73 når begge to har 2.4" skjermer? Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Da har jeg også bestilt en, skal bli deilig å få en mobil med taster igjen, er lei touch skjerm nå. Håper Amobil kommer med en test av n82 Lenke til kommentar
Ododoo Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Da er en på vei til meg ganske snart også, forhåpentligvis... Var det så at det var samme prosessor i denne som i n95? Har forstått det slik at den er helt lik inni.. Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Fikk mail av mpx.no jeg nå. Vi har dessverre registrert en leveringsutsettelse på din bestilling Men leveringen i mailen står fremdeles til 03.12.07? Kanskje det er fordi jeg bestilte mens datoen var 27.11.07? Håper ikke det er mer krøll? Noen andre som har fått mail? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg har ikke fått noen mail om utsettelse.. Hos meg står det ennå bekreftet 3.12.07 Lenke til kommentar
m99 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Har googlet litt rundt omkring da tidligere info jeg hadde funnet ikke stemte. N73 og N82 har begge 2.4" skjerm mens E65 har 2.2". N82 og E65 har 16M farger mens N73 har 262k Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Min bestilling fra komplett er pakket og klart, står som "mottatt data om sending" på pakkesporingen. Så jeg håper virkelig mobilen dukker opp før uka er omme. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Noen som får denne som kan laste opp bilder og meninger om byggekvaliteten? Syntes plasten ligner veldig på N81 Lenke til kommentar
kalinho Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 De skulle bare prøvd å utsette leveransen av min mobil. Gleder meg helt sinnsykt, men er litt bekymret for batteri tiden på den, så den var minst like dårlig som min D900, som er helt ræva, med tanke på at den må lades annen hver dag. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Skal til Liverpool om nesten 14 dager, og tenkte kanskej jeg skulle kjøpe denne der. Noen som veit om det er noe billigere i England? Brukes det samme nettverk? Vil det være norsk på telefonen, evt går det ann å oppgradere til det her hjemme? Lenke til kommentar
kalinho Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg bodde selv i england i noen år og vet fra erfaring er det er et helsikke uten like å få tak i en helt ny modell uten operatør lås. Pleier ikke å være noe særlig billige heller. Telefonen vil være brukenes her om den er ulåst, men vil ikke ha norsk språk, men dette kan oppdateres etter hvert som firmware oppdateringer kommer. Mest sannsynligvis blir denne telefonen kun å få hos noen få utsalgs steder som Orange eller 02, eller med bindingstid til 3g operatøren. Lenke til kommentar
kalinho Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Sjekket litt rundt, om man finner den ulåst så vil prisen ligge på rundt £320 uten evetnuelle skatter. Men som sagt så det spørs det om den slippes ulåst likt som de operatør låste versjonene. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Takk for bra svar! Skal sjekke litt rundt når jeg kommer dit jeg, så får jeg se. Forsvinner vel nok av penger når jeg er der uansett tenker jeg. Lenke til kommentar
Ododoo Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 noen som har fått tlf ennå? noen inntrykk å komme med? Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Komplett.no har mange av denne inne nå Lenke til kommentar
flemastro Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 noen som har fått tlf ennå? noen inntrykk å komme med? Fikk den i går. Foreløpig er jeg veldig fornøyd. Ikke oppdaget noen barnesykdommer. Hadde en n95 før og synes den er ganske lik i oppbygning(SW). Kameraet er også utrolig bra. Hjalp mye med blitz. Var litt skeptisk til knappene, men passer meg utmerket. Godt å vite at du trykker. Flemming Lenke til kommentar
Smilys123 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 noen som har fått tlf ennå? noen inntrykk å komme med? Fikk den i går. Foreløpig er jeg veldig fornøyd. Ikke oppdaget noen barnesykdommer. Hadde en n95 før og synes den er ganske lik i oppbygning(SW). Kameraet er også utrolig bra. Hjalp mye med blitz. Var litt skeptisk til knappene, men passer meg utmerket. Godt å vite at du trykker. Flemming Hvor fikk du tak i den? Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 noen som har fått tlf ennå? noen inntrykk å komme med? Fikk den i går. Foreløpig er jeg veldig fornøyd. Ikke oppdaget noen barnesykdommer. Hadde en n95 før og synes den er ganske lik i oppbygning(SW). Kameraet er også utrolig bra. Hjalp mye med blitz. Var litt skeptisk til knappene, men passer meg utmerket. Godt å vite at du trykker. Flemming Hva med byggekvaliteten? Føles den solid? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Fikk mobilen min for en snau time siden. Fornøyd så langt, mobilen føles veldig solid, og knappene fungere utmerket for min del. Kan skrive mer, ta bilder senere. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Har N82 kommet i norske butikker ennå? Fikk litt lyst på den, pga blitsen. Men den har mindre skjerm enn N95 som jeg har Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå