Andreas-J Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hvordan sletter man themes (layouts) på N82? Meny -> Programmer -> Prog.beh -> "Navn på Theme" -> Valg -> Fjern Noe ala det skal vel gå Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Noen som veit om et program eller noe som fjerner det røde lyset på kameraet? Lenke til kommentar
apwr Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Noen som veit om et program eller noe som fjerner det røde lyset på kameraet? Slik at du får problemer med fokuseringen? Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Tenkt litt på denne mobilen nå, og spesielt på WLAN delen. Tenkte da spesielt på om hvordan denne fungerer med tanke på å se på bla. EU channels og NRK sport sendinger på direkten fra nrk.no! Vil dette fungere? Og ang. torrent, hvor kjapp nedlastingshastighet vil denne mobilen greie? Og er det andre som har fått til å bruke torrents (hvilke program)? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Noen som veit om et program eller noe som fjerner det røde lyset på kameraet? Slik at du får problemer med fokuseringen? Ja. Lenke til kommentar
martyman1 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Noen som har prøvd seg fram med ulike ISO-innstillinger? Tenker på muligheten for å redusere bevelgelseuskarphet inne samtidig som man bruker blitz, om høyere ISO gir mye støy i bildene, om man kan bruke mindre bliz, om bildene blir bedre/dårligere enn på auto-innstillinger. Jeg har så vidt begynt å forske på det.... Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Noen som har prøvd seg fram med ulike ISO-innstillinger? Tenker på muligheten for å redusere bevelgelseuskarphet inne samtidig som man bruker blitz, om høyere ISO gir mye støy i bildene, om man kan bruke mindre bliz, om bildene blir bedre/dårligere enn på auto-innstillinger. Jeg har så vidt begynt å forske på det.... Har ikke prøvd ut ISO-innstillinger ennå, men å koble ut autofokus ved å bruke sport-innstilling er bedre på motiv i bevegelse. Lenke til kommentar
martyman1 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Noen som har prøvd seg fram med ulike ISO-innstillinger? Tenker på muligheten for å redusere bevelgelseuskarphet inne samtidig som man bruker blitz, om høyere ISO gir mye støy i bildene, om man kan bruke mindre bliz, om bildene blir bedre/dårligere enn på auto-innstillinger. Jeg har så vidt begynt å forske på det.... Har ikke prøvd ut ISO-innstillinger ennå, men å koble ut autofokus ved å bruke sport-innstilling er bedre på motiv i bevegelse. Ja, enig, - om man er ute. Sport-innstilingen er jo uten blitz. Innendørs (v bilder av f.eks. løpende barn) blir ikke bildene så bra uten blitz.... Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Noen som har prøvd seg fram med ulike ISO-innstillinger? Tenker på muligheten for å redusere bevelgelseuskarphet inne samtidig som man bruker blitz, om høyere ISO gir mye støy i bildene, om man kan bruke mindre bliz, om bildene blir bedre/dårligere enn på auto-innstillinger. Jeg har så vidt begynt å forske på det.... Har ikke prøvd ut ISO-innstillinger ennå, men å koble ut autofokus ved å bruke sport-innstilling er bedre på motiv i bevegelse. Ja, enig, - om man er ute. Sport-innstilingen er jo uten blitz. Innendørs (v bilder av f.eks. løpende barn) blir ikke bildene så bra uten blitz.... En mulighet ville være å deaktivere autofokus, altså innstilt på uendelig. Da vil en vel kunne bruke blitz? Lenke til kommentar
xelA Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Går det an å stille inn ISO? Hvor høyt (og lavt) kan man stille den på? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Du kan ikke stille ISO-verdien ut fra et spesifikt tall, men du kan velge mellom automatisk, lav, medium og høy. Jeg tror maks ISO på N82 er 800, noe som gir overraskende lite støy til kamera-mobil å være. Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Merkelige verdier hos meg. Lav: 200 Medium: 400 Høy: 500 ?? Ville fort vært normalt om høy hadde vært 800 tatt vanlige "ISO-sprang" i betraktning, men er visst "bare" 500 maks. Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Jeg skulle vise rute fra oslo til heggelia.. Og den finner ingen rute.. Hva er det for noe piss.. Jeg skulle gjerne hatt dato på skrivebordet selv om jeg har på lydløs! Jeg skulle gjerne hatt meldingsdetaljer på meldingene med en gang så jeg slipper å gå inn på hver enkelt for å se når jeg fikk meldingen. Jeg går alltid feil hvis jeg skal stille inn på noe osv.. Mange ulogiske plasseringer av menyene (vet det kan endres) Men er "om telefonen" eller 3D-toner et verktøy? Hvorfor er det en verktøymappe under en annen verktøymappe.. jalla Endret 8. januar 2008 av moshpit Lenke til kommentar
Fromp Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Finnes det noen enkle metoder å slette tilgangspunkt på ? Lenke til kommentar
martyman1 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Noen som har prøvd seg fram med ulike ISO-innstillinger? Tenker på muligheten for å redusere bevelgelseuskarphet inne samtidig som man bruker blitz, om høyere ISO gir mye støy i bildene, om man kan bruke mindre bliz, om bildene blir bedre/dårligere enn på auto-innstillinger. Jeg har så vidt begynt å forske på det.... Har ikke prøvd ut ISO-innstillinger ennå, men å koble ut autofokus ved å bruke sport-innstilling er bedre på motiv i bevegelse. Ja, enig, - om man er ute. Sport-innstilingen er jo uten blitz. Innendørs (v bilder av f.eks. løpende barn) blir ikke bildene så bra uten blitz.... En mulighet ville være å deaktivere autofokus, altså innstilt på uendelig. Da vil en vel kunne bruke blitz? Jepp. Det funker, men bildene blir ikke så skarpe som v bruk av autofokus (selvf). Noen som har opplevd at bildene kan bli litt uskarpe om motivet er i litt (bare litt) bevegelse? Tenker på ved bruk av auto-innstilllinger. Er det en liten delay når man tar bilde som kan gjøre dette? Noe som evnt blir bedre? Noen som har erfaring m dette fra f.eks. tidligere Nokia (n80, n95, n73)?? Endret 8. januar 2008 av martyman1 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Noen som har lagt merke til at datoen og dagen på N82 ikke stemmer? min sier nemlig at idag 08.01.08 er en mandag. Noen som har peiling på hvorfor? noen som har samme problemet? og er dette mulig å fikse på en eller annen måte? Lenke til kommentar
Requi Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Står Tuesday på min, så har ingen problemer her ihvertfall. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Står Tuesday på min, så har ingen problemer her ihvertfall. Fant feilen. Er jeg som har satt året til 2007. Har installert noen forskjellige temaer til telefon, hvor sertifikatet hadde gått ut, så har tullet litt med datoen for å få de installert og tydeligvis glemte jeg å sette datoen tilbake, hehe. Lenke til kommentar
PerTurbo Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Finnes det noen enkle metoder å slette tilgangspunkt på ? Innstillinger - Tilkoblinger - Tilgangspunkter og velg den du vil ha bort og trykk C og bekreft. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Da var telefonen levert på verksted for å få fiksa skjermen. Håper det ikke tar så lang tid. Det beste er at de 3000 jeg betalte for telefonen har jeg fått tilbake på forsikringa, så telefonen vil bare koste det det koster å reparere skjermen. For min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå