miCro Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Er det noen som har tips til hva som er "must have" av S60-software når jeg får startet den opp? Disse bør være en god start: - Request etter programmer for Symbian 9.x (S60v3) - Anbefalte programmer for Symbian 9.x (S60v3) Endret 29. desember 2007 av miCro Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Takker. Tør ikke å legge meg ettersom jeg har vært på jobb siden kl 22 i går kveld (jeg sover tungt når jeg først sover ), så nå har jeg sittet snart 2 timer og ventet på ringeklokken. I-Am-Bored.com er allerede oppbrukt, så nå får jeg se på interessant software i stedet. Hvor stort er behovet for antivirus på S60-telefoner nå? Ser at det er lite nevnt i trådene som det her linkes til, kun F-Secure Mobile antivirus er nevnt. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Jeg tror nok ikke det er så voldsomt aktuelt på telefoner enda. Jeg har i alle fall ikke trengt det på noen av mine Symbian-telefoner det siste året. Uansett så er det med mobiler som med vanlig nettbruk: man kommer langt med en god slump nettvett. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Det har da ikke kommet noen ny firmware til N82 enda, har det? Hvis ikke er det ikke sikkert de har implimentert støtte for N82 i NSU enda. Nei det ser ikke slik ut. Jeg har laget en RSS-link i nettleseren, der jeg daglig går inn og sjekker om det er kommet noe nytt fra oppdateringsfronten fra Nokia. Men om jeg skal oppgradere N82, beror på om det er noe å oppgradere som jeg trenger. Jeg har ikke hatt noe trøbbel med den so far. Heldigvis pleier Nokia å opplyse om hva oppgraderingen i hovedtrekk bøter på. Dette burde SE også gjøre, men etter å ha kontaktet dem, er svaret at de ikke gjør det pga. alle språkversjonene. Vel, Nokia klarer det, i alle fall. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Jeg tror nok ikke det er så voldsomt aktuelt på telefoner enda. Jeg har i alle fall ikke trengt det på noen av mine Symbian-telefoner det siste året. Uansett så er det med mobiler som med vanlig nettbruk: man kommer langt med en god slump nettvett. Enig! Dessuten vil nok anti-virus sinke telefonen litt. Spesielt på telefoner med lite internminne i utgangspunktet. Om det også gjelder telefoner med mye minne og mye ledig minne, vet jeg ikke, men om virusprogrammet sjekker telefonen hele tiden, vil det vel gå ut over hastigheten. Lenke til kommentar
bussmann Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Vekkerklokkelyden er bare stigende ... Jeg vil ha full lyd med det samme! Bruker Hermes House Band med Contry Roads som alarm fordi starten der er en kjempefin vekkerlyd men funker dårlig når bare er stigende alarm! Lenke til kommentar
Requi Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Det er to forskjellige "meny visninger" på telefonene. Hvordan skifter jeg de? Og en ting til. Har sett et program som gjør at når man tilter telefonen til siden så bytter den bilde, velger en til høyre og slikt (uten å bruke pad'en). Og når man "shaker" den så velger den. Har lett litt, men har ikke funnet noe. Vet heller ikke hva den heter. Lenke til kommentar
adale Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Det har da ikke kommet noen ny firmware til N82 enda, har det? Hvis ikke er det ikke sikkert de har implimentert støtte for N82 i NSU enda. Nei det ser ikke slik ut. Jeg har laget en RSS-link i nettleseren, der jeg daglig går inn og sjekker om det er kommet noe nytt fra oppdateringsfronten fra Nokia. Men om jeg skal oppgradere N82, beror på om det er noe å oppgradere som jeg trenger. Jeg har ikke hatt noe trøbbel med den so far. Heldigvis pleier Nokia å opplyse om hva oppgraderingen i hovedtrekk bøter på. Dette burde SE også gjøre, men etter å ha kontaktet dem, er svaret at de ikke gjør det pga. alle språkversjonene. Vel, Nokia klarer det, i alle fall. hei, kan du gi oss link til RR-linken? Lenke til kommentar
janao Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Hvordan kan det følge med kabel når det står hvitt på rødt at det ikke gjør det? Komplett sender min telefon i morgen, og jeg kan bekrefte/avkrefte hvorvidt dette stemmer når den kommer i hus. Var med kabel med min fra komplett hvertfall. Fikk min fra Komplett i dag. Var også med USB-kabel her. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Er det bare hos meg det ikke fulgte med "stropp" til mobilen? Lenke til kommentar
Requi Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Er det bare hos meg det ikke fulgte med "stropp" til mobilen? Fulgte ikke med stropp til min, jeg hadde en fra før. Men noen som kan hjelpe meg med posten min noen hakk opp? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Er det bare hos meg det ikke fulgte med "stropp" til mobilen? Nei, følger ikke med stropp.. ser ei heller behovet. Er det bare hos meg det ikke fulgte med "stropp" til mobilen? Fulgte ikke med stropp til min, jeg hadde en fra før. Men noen som kan hjelpe meg med posten min noen hakk opp? Om du restarter begge telefonene så får du samme meny visning, men av en eller annen grunn så blir det byttet etter en stund. Lenke til kommentar
Requi Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Om du restarter begge telefonene så får du samme meny visning, men av en eller annen grunn så blir det byttet etter en stund. Det du sier er at det ikke går ann å bytte menyvisning? Endret 29. desember 2007 av Baloni Lenke til kommentar
co2 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Hmfrh... prøver å legge inn MSN programmet via Nokia application installer, og når jeg prøver å legge inn filer som er .sisx så stopper det hele opp. Er det noe som ikke funker sammen? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Om du restarter begge telefonene så får du samme meny visning, men av en eller annen grunn så blir det byttet etter en stund. Det du sier er at det ikke går ann å bytte menyvisning? Har samme "problemet" selv. Sannsynligvis er det nok en bug som forhåpentligvis blir fikset i neste firmware oppgradering. Lenke til kommentar
Requi Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Og en ting til. Har sett et program som gjør at når man tilter telefonen til siden så bytter den bilde, velger en til høyre og slikt (uten å bruke pad'en). Og når man "shaker" den så velger den. Har lett litt, men har ikke funnet noe. Vet heller ikke hva den heter. Fant ut hva programmet het; Nokomote. Noen som har dette programmet installert på sin N82 og som eventuelt kan gi meg en link til å downloade det ? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Det du sier er at det ikke går ann å bytte menyvisning? sad.gif Korrekt. Var slik på N95 også. Men forandringen er jo ikke så stor, jeg oppdaget det ikke selv før jeg ble gjort oppmerksom på det, så kan da umulig være så irriterende? Neppe, ble nå aldri gjort noe med på N95. Men er fullt muliig å sende mail til Nokia å høre da Endret 29. desember 2007 av Stig-Arne Lenke til kommentar
Requi Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Det du sier er at det ikke går ann å bytte menyvisning? sad.gif Korrekt. Var slik på N95 også. Men forandringen er jo ikke så stor, jeg oppdaget det ikke selv før jeg ble gjort oppmerksom på det, så kan da umulig være så irriterende? Neppe, ble nå aldri gjort noe med på N95. Men er fullt muliig å sende mail til Nokia å høre da Men hvorfor er noen med det tegnet i menyen og litt større skrift på "Meny" skriften og batteri-tegnet, og andre uten det tegnet og mindre "Meny" og batteri-tegn? Rart det der <_< _________________________________ Edit: Forresten, er det noen her som har erfaring med Nokomote (har prøvd det, eller har det på sin egen N82)? Endret 29. desember 2007 av Baloni Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Ble litt overrasket over batteritiden nå, tidligere har batteriet vart i ca 1 - 1 og halv dag. Da ladet jeg alltid telefonen til det sto at den var fulladet og tok så ut ledningen. Men i går lot jeg den lade hele natten og i dag har jeg tatt ca 50 bilder, filmet i ca 10 min og vert på msn via wifi i 5 timer å den har enda ikke gått ned et hakk i batteri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå