Requi Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Trolig stemmegjennkjenningen som kom opp How? Lenke til kommentar
tkm Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Trolig stemmegjennkjenningen som kom opp How? Hold inne "hovedknappen" på headsettet, eller høyre "valgtast" Lenke til kommentar
adale Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Noen som vet om det finnes en bra bilholder for N82? Ser ut som om strømtilkoblingen kan bli et problem. Lenke til kommentar
adale Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Det finnes jo ikke noe Nokia utstyr til dette. Mener noen har snakket om en universal holder her tidligere? Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Bruker HH-12 og CR-39 selv. Laderkontakten er helt fri, null problem. Sidestøtten går ikke hele veien og mellomrommene matcher akkurat ladekontakten, USB-kontakten og høytalerne. Lenke til kommentar
bussmann Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Har nå hatt min N82 ei lita stund men det er en ting jeg ikke kan finne på den: Statusskjerm ... Der det står bla. prosentvis batteristyrke, minnebruk osv. Har Nokia glemt den eller er den godt gjemt? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Har nå hatt min N82 ei lita stund men det er en ting jeg ikke kan finne på den:Statusskjerm ... Der det står bla. prosentvis batteristyrke, minnebruk osv. Har Nokia glemt den eller er den godt gjemt? Eneste statusen du har er batteri og singalstyrke. Det er ingen status i form av prosent på batteri eller minnebruk. Så de har nok ikke lagt det ved. Men tør vedde på at det finnes 3. parts programvare for dette Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Bruker HH-12 og CR-39 selv. Laderkontakten er helt fri, null problem. Sidestøtten går ikke hele veien og mellomrommene matcher akkurat ladekontakten, USB-kontakten og høytalerne. Bruker denne selv, kanon fornøyd. Sugekoppen er også tilstrekkelig sterk til å holde telefonen, har dårlig erfaring med enkelte sugekopper som løsner for et godt ord. Ok kontaktene er ingen problem nei Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Ingen som vet om et sted på nett man kan "prøve" telefonen eller se den i bruk?? Må ta en avgjørelse på om jeg skal kjøpe denne i dag eller ikke (tilbud gjennom jobben) så vil gjerne se den litt nærmere før jeg bestemmer meg =) Lenke til kommentar
miCro Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Her finner du en del. Lenke til kommentar
Tomms Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Ny på forumet, fikk N82 for en uke siden. Har oppdaget noen bugs? I kartapplikasjonen zoomer kart helt ut når jeg trykker # tasten (holder ikke tasten inne). Trodde den kun skulle zoome et nivå ut? Trykker jeg på * tasten zoomer den et nivå inn. Har også problemer med bekreft tasten (tast i midt av D-pad). Den kan plutselig slutte å virke når jeg benytter kartprogram, må da bruke valg tastene for å velge ønsket funksjon. Er det flere som opplever disse "problemene". Er ellers strålende fornøyd med telefonen. Lenke til kommentar
Requi Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Når jeg zoomer ut og inn på kart så zoomer den gradvis, ikke helt inn eller helt ut. D-paden min har jeg heller ingen problemer med. Lenke til kommentar
Tomms Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hmm, høres ikke bra ut for min del.. Spørs om den ikke må på service? Eller kanskje det er mulig å få DOA, den ble kjøpt 21/12 på lefdal. Hvordan er det med DOA på Nokia? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Mener det er 7 dager hos Nokia, i så fall gikk fristen for DOA ut i dag. Det kan jo være de er fleksible pga julen. Uansett ville jeg ha dratt ned på Lefdal i morgen og forhørt meg med dem. Lenke til kommentar
Tomms Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jepp, får satse på at de er litt snille med meg i disse juletider. Litt merkelig egentlig, telefonen ser ut til å funke som den skal ellers.. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Det høres ut som software-problemer ja, men da er det jo pussig at det er kun du som opplever dem. Det kan være at de er knyttet til minnekortet, da det som blir levert med N82 er av veldig varierende kvalitet. Noen fungerer helt fint, mens andre igjen har skapt alskens merkelige problemer. Hos meg forårsaket kortet en irriterende skurring når jeg spillte av musikk, noe som løste seg ved kjøp av et nytt minnekort. Lenke til kommentar
Tomms Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Har hørt at det har vært en del problemer med minnekortet ja, skal prøve å ta en reset på telefonen og formatere minnekort for å se om det hjelper. Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Noen som har fått oppdatert softwaren. Jeg får melding om at "denne modellen støttes ikke" Endret 29. desember 2007 av moshpit Lenke til kommentar
miCro Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Det har da ikke kommet noen ny firmware til N82 enda, har det? Hvis ikke er det ikke sikkert de har implimentert støtte for N82 i NSU enda. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Mottar min N82 om ca en time, venter og venter på posten. Er det noen som har tips til hva som er "must have" av S60-software når jeg får startet den opp? Og hvordan fungerer wifi, er det bare å skrive SSID og krypteringsnøkkel, og voila - jeg kan surfe? Har aldri hatt wifi-telefon og det er heller ikke derfor jeg kjøpte den, så jeg har ikke satt meg inn i det, men må jo utforske mulighetene nå. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå