dotten☻ Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Må bare si jeg er ekstremt fornøyd med denne telefonen, har blitt vant med s60 nå(hadde t610 før) Digger symbian og mulighetene med det, har nettop fått installert nokmote, ganske stilig. Lenke til kommentar
adale Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hvis dere vil ringe gratis til fastelefon til Norge og mange andre land, sjekk ut Truphone. GizmoCall og Wyke er også veldig bra. Lenke til kommentar
LP-mobile Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 noen som vet 10.0.046 er seneste versjon? og hva er nokmote? Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 noen som vet 10.0.046 er seneste versjon?og hva er nokmote? Tror 10.0.046 er seneste ja. Dette forklarer nokmote http://www.youtube.com/watch?v=kmvsiTnQSqE Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg vil bare informere om at "alt" om Nokia Maps finner dere :!: De Sennheiser CX300 betalte jeg 650,- for i Tromsø!! =) Men fint at du er fornøyd CellularDude.. Noen som kan forklare meg at når jeg skal ta en softwareoppdatering, at den kobler fra telefonen når den søker etter den, også sier den at den ikke finner noen telefon. Blir jo mektig irritert da! NSU lager sin egen oppkobling til telefonen, og derfor vil den vises som frakoblet i PCsuite.. Så er virkelig ingenting å bli irritert for, viser jo bare at det fungerer.. Så det er ikke noe å være irritert over når den sier "Finner ikke telefonen"? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Jeg vil bare informere om at "alt" om Nokia Maps finner dere :!: De Sennheiser CX300 betalte jeg 650,- for i Tromsø!! =) Men fint at du er fornøyd CellularDude.. Noen som kan forklare meg at når jeg skal ta en softwareoppdatering, at den kobler fra telefonen når den søker etter den, også sier den at den ikke finner noen telefon. Blir jo mektig irritert da! NSU lager sin egen oppkobling til telefonen, og derfor vil den vises som frakoblet i PCsuite.. Så er virkelig ingenting å bli irritert for, viser jo bare at det fungerer.. Så det er ikke noe å være irritert over når den sier "Finner ikke telefonen"? Beklager, jeg som leste feil. Trikset er vel å prøve å slå av og på telefonen på nytt og starte søkeprosessen på nytt igjen. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 noen som vet 10.0.046 er seneste versjon?og hva er nokmote? Tror 10.0.046 er seneste ja. x x x x For de som vil sjekke på sin egen, er produktkoden for N82 0551515. Man finner den på et merke på telefonen, under batteriet. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Jeg vil bare informere om at "alt" om Nokia Maps finner dere :!: De Sennheiser CX300 betalte jeg 650,- for i Tromsø!! =) Men fint at du er fornøyd CellularDude.. x x x x Ja det var en grei investering. Det er første gang jeg har måttet slå ned på bassen. Den ble plagsomt kraftig. Jeg kan ikke lytte til pop- og rockemusikk uten bra med bass, men her var det for mye av det gode. Må nesten le av det. Lyden er klar og fin, og ørepluggene satt behagelig. Samme opplegg som de SE leverer med walkman-mobilene, men lyden var bedre i disse. Så er de jo også en del dyrere. Lenke til kommentar
Mikkel_Rev® Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Noen som har noen råd om det finnes lignende program til S60 som MusicID?? Artig program som hadde vært stilig på telefonen. Prøvde K850i før N82 men det var jo bare og gi opp. Men den musicID var kjempekult. Kanskje noe som facewarp og. Populært på fest og slikt det ja. Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Noen som har fått tak i og brukt Nokmote eller? Gleder meg en bitteliten smule til det, blir jo knalltøft! Spesielt knalltøft fordi jeg har fått vSun (SNES emulator). Blir kult å spille SNES Wii-style! Advarer sånn på forhånd: En eller annen må hjelpe meg å signe.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Nokmote var skuffende, altfor følsomt. Jeg ble veldig skuffet, håper det ordner seg i Beta2. Lenke til kommentar
UllForEver Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Må bare si at denne mobilen er, om mulig, enda råere i virkeligheten enn den er i reklame og media. Fikk den akkurat tilsendt fra Komplett, til den nette pris av kr 4.395,-. Gledelig nok følger det med USB-kabel til mobilen. Den er nok en anelse tykkere enn jeg trodde den skulle være, men med sølvfarget finish (platinum) overgår den alt av mobiler jeg har sett tidligere! Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Hvordan kan det følge med kabel når det står hvitt på rødt at det ikke gjør det? Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Stemmer det at man kan bruke andre hodetelefoner/propper, men alikevel bruke kontrollen som sitter på de medfølgende proppene? Lenke til kommentar
apwr Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Hvordan kan det følge med kabel når det står hvitt på rødt at det ikke gjør det? Komplett sender min telefon i morgen, og jeg kan bekrefte/avkrefte hvorvidt dette stemmer når den kommer i hus. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Stemmer det at man kan bruke andre hodetelefoner/propper, men alikevel bruke kontrollen som sitter på de medfølgende proppene? På fjernkontrollen er det 3.5 mm plugg for tilkobling til øreplugger eller hva enn du vil bruke. Så du må ikke bruke de medfølgende proppene. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Noen som har noen råd om det finnes lignende program til S60 som MusicID?? Artig program som hadde vært stilig på telefonen. Shazam iD Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Hvordan kan det følge med kabel når det står hvitt på rødt at det ikke gjør det? Komplett sender min telefon i morgen, og jeg kan bekrefte/avkrefte hvorvidt dette stemmer når den kommer i hus. Var med kabel med min fra komplett hvertfall. Stemmer det at man kan bruke andre hodetelefoner/propper, men alikevel bruke kontrollen som sitter på de medfølgende proppene? På fjernkontrollen er det 3.5 mm plugg for tilkobling til øreplugger eller hva enn du vil bruke. Så du må ikke bruke de medfølgende proppene. Hæ? Jeg fikk med HS-43 og på de går det ikke ann å koble til andre propper. Bruker de ikke da jeg har noen propper som er mye bedre, men skulle gjerne hatt kontrollen for volum og sånt, stress og gjøre det på telefonen hele tida.. Lenke til kommentar
Requi Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Da jeg hørte på musikk med headphones og skulle sette mobilen i lomma igjen, kom det en plingelyd. Da jeg så på telefonen var det noe microphone greier som hadde kommet opp på mp3-spiller vinduet. Husker ikke helt hva det stod, men etter 5 sekunder eller hva det nå var kom det opp "couldn't recognize sound" eller noe slikt .. Prøvde å flekke opp dette igjen, men aner ikke hvordan. Anyone? _______________________________________ Btw, det kom med USB-kabel i pakken min selv om det stod "USB-kabel medfører ikke i pakken". Endret 28. desember 2007 av Baloni Lenke til kommentar
tkm Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Da jeg hørte på musikk med headphones og skulle sette mobilen i lomma igjen, kom det en plingelyd. Da jeg så på telefonen var det noe microphone greier som hadde kommet opp på mp3-spiller vinduet. Husker ikke helt hva det stod, men etter 5 sekunder eller hva det nå var kom det opp "couldn't recognize sound" eller noe slikt .. Prøvde å flekke opp dette igjen, men aner ikke hvordan. Anyone? _______________________________________ Btw, det kom med USB-kabel i pakken min selv om det stod "USB-kabel medfører ikke i pakken". Trolig stemmegjennkjenningen som kom opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå