Gå til innhold

Nokia N82 - diskuter den her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det sier meg at du har en pixelfeil på kameraet du har tatt bildet med:p

Hehe, den blåe prikken? Ja, aner ikke hvordan den kom, eller hvordan å fikse det :(

og et støvete bord

Er ikke et bord, er en lampe (på gulvet) :)

... to stykker?

Looks that way ;)

Endret av Baloni
Lenke til kommentar
Og så tok du bilde med nr.3? ;)

Hehe, you wish :p Tok med digital-kameraet mitt. 1 tlf til meg, og 1 tlf til far'min ;)

Gleder meg skikkelig til å få brukt den ordentlig. Har lekt meg masse med macro-moduset med kameraet osv. Denne telefonen er genial <3 Btw, hvordan får man bort tastelyden :p ?

Og hvordan skrur man av lyden på åpnings-melodien?

Endret av Baloni
Lenke til kommentar

Det koster vell ingenting å bruke gps vell? Latterlig i tilfelle!!! Ein kjøper vell programvaren nett som med ein vanlig gps?

Etter å ha hatt telefonen i ei veka så er eg relativt fornøyd. Er ikkje så imponert over lyden i den når ein snakker i telefon. Det er latterlig tungvindt å sende ein tekstmelding. Og det at den finner alle navna som har ein K i seg når eg trykker K i telefonboka er rett og slett heilt ubruklig! Trykker eg K så skal eg fram til eit navn som begynner på K!!

Utenom det så er telefonen velig bra. Den tar fantastiske bilder, og det er veldig greit å surfe på nettet med den.

Eg er vant til SE, så menyene er enda litt uvante for meg, men det kommer seg nok etterkvart.

Lenke til kommentar
Det koster vell ingenting å bruke gps vell? Latterlig i tilfelle!!! Ein kjøper vell programvaren nett som med ein vanlig gps?

Etter å ha hatt telefonen i ei veka så er eg relativt fornøyd. Er ikkje så imponert over lyden i den når ein snakker i telefon. Det er latterlig tungvindt å sende ein tekstmelding. Og det at den finner alle navna som har ein K i seg når eg trykker K i telefonboka er rett og slett heilt ubruklig! Trykker eg K så skal eg fram til eit navn som begynner på K!!

Utenom det så er telefonen velig bra. Den tar fantastiske bilder, og det er veldig greit å surfe på nettet med den.

Eg er vant til SE, så menyene er enda litt uvante for meg, men det kommer seg nok etterkvart.

Lyden anser nå jeg som meget bra da.. men kan jo være feil med dit telefon da.

Latterlig tungvindt å sende tekstmelding? jaha? Den må du forklare nærmere.

Når jeg trykker K, så får jeg opp navn på K, du har kanskje sett den til å vise etternavn først, jeg har min til å vise fornavn først og det er bare navn som begynner med K som vises, de som har k i selve navnet vises helt på slutten uansett.

Lenke til kommentar
Samme hos meg som jeg tror Hootie beskriver. Hvis jeg skriver K så kommer det opp alle navn som har K i seg, ikke de som nødvendigvis begynner på K. Nå har ikke jeg prøvd å fikse dette, og får heller ikke gjort det siden skjermen fortsatt er knust. :(

Kan ikke se at dette er noe spesielt for N82. Tast inn flere bokstaver, så innsneves søket til å gjelde de to første bokstavene i navnet (etternavnet, dersom det vises først). Dersom du taster k og deretter a, kommer alle oppføringer som begynner på ka, f.eks Karlsen.

Lenke til kommentar

Siden jeg tidligere i uke fikk tilbake pengene for min E51, dro jeg tilbake til mobilpusher'n og anskaffet en N82.

Var litt i tvil, grunnet enkelte ting som har kommet frem her i forumet, samt at batteritiden ikke er all verden. Men den innholder såpass mye, at den har vært fristende. Kameraet er dessuten i særklasse, og den har innebygget GPS-modul og Wi-fi.

Jeg har prøvd den noen timer nå, og den har virket helt flott. Kameraet er konge, og jeg har ennå bare testet telefonen innendørs. Tastene var ikke så ille som jeg hadde trodd. Men selve utførelsen er ikke mer enn det må være. Er ikke spesielt begristret for utseendet og materialvalget, man bare telefonen virker bra, får jeg bære over med det.

Så også på en N95 8GB, men den ble for dyr. Men den var meget fristende, og både utseende og materialvalg er i en annen klasse enn N82.

N82 ligner jo av utseende og form på min gamle N73. Men den har heldigvis ikke joystick.

Lenke til kommentar

Hvordan får man til å skru av/endre automatisk tastelås?

Edit: Og en ting til. Når jeg ble oppringt av en jeg kjenner, så kom ringetonen min på (som det skal). Også plutselig kom det en datastemme som sa navnet til han som ringte meg. *pling pling* (ringetone) .. «David».. *pling pling* (ringetone) .. «David».

Hvordan fikser man dette :p ?

Endret av Baloni
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...