Gå til innhold

Nokia N82 - diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det flere som har opplevd at det skurrer litt når man spiller av musikk med N82? Den er ikke konstant, men kommer en gang iblant. Nesten som å høre på radio der signalet nesten faller ut titt og stadig. Jeg har prøvd flere forskjellig hodetelefoner og jeg er sikker på at selve filene er i god kvalitet. De fungerer i alle fall knirkefritt på PCen. Flere som har vært borte i det samme?

 

Ja jeg opplevde det tidligere da jeg prøvde radioen.

 

Opplever du det samme ved avspilling av musikk?

Lenke til kommentar
Er det flere som har opplevd at det skurrer litt når man spiller av musikk med N82? Den er ikke konstant, men kommer en gang iblant. Nesten som å høre på radio der signalet nesten faller ut titt og stadig. Jeg har prøvd flere forskjellig hodetelefoner og jeg er sikker på at selve filene er i god kvalitet. De fungerer i alle fall knirkefritt på PCen. Flere som har vært borte i det samme?

 

Ja jeg opplevde det tidligere da jeg prøvde radioen.

 

Opplever du det samme ved avspilling av musikk?

 

Har igrunn ikke fått testet det så mye enda, skal sjekke senere.

Lenke til kommentar
Hvordan skrur jeg av lyden som kommer når batteriet er fullt, men fremdeles har lyd til alarm/vekkerklokka?

 

Utrolig irriterende å våkne hver eneste natt når batteriet er fullt.

Du har lyd på alarmen selv om tlfen står på lydløs :)

Hei

 

Du kan vel gå inn på profiler og finne "varseltoner",sett på "av"

Lenke til kommentar
Noen som har erfaringer med www.Tintom.no ?

 

Hvorfor skal du kjøpe den der, når den er billigere mange andre steder?

 

https://prisguiden.no/product.php?productId=84742

 

Jeg kan selv varmt anbefale CDON.

I går var det noe ála "juletilbud" tror jeg, og prisen var på 3750 kroner på 2 stk som var igjen med dette tilbudet. Nå er prisen satt opp igjen til 4 tusen og noe.

 

Men i mange plasser står det at USB kabel ikke er med i pakken; hvorfor det? Og hvor kan man få kjøpt en slik USB kabel? Og hvilken kabel er dette; hvordan er den?

Endret av Requi
Lenke til kommentar

Ja den gikk for en stund siden. Har fått det igjen på forsikringa. Sett på mytrendyphone, har ikke noe der. Vært i kontakt med et verksted i nærheten for en uke sida, han fyren jeg snakka med da var litt usikker på om de fikk inn noe før jul.. Ringte igjen i dag, men ingen svarte så da spør jeg her.. Gidder ikke rote med der sjøl altså, kommer aldri til å gå bra.. :p Får ringe igjen i mårra og høre da..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...