Krister03 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Den gjør det automatisk, ja Lenke til kommentar
eirik845 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Testet mobilen i butikken her i dag, var veldig lett og lekker. Den koster 3500 kroner her, men jeg tror at jeg vil kunne prute ned et par hundre hvis jeg drar med meg en som kan kunsten ^^ Problemet mitt er egentlig at jeg også trenger en ny MP3-spiller (iPoden sin batterilevetid er nede i 2 timer), så jeg vil bare forsikre meg om at denne mobilen holder som mp3-spiller, hvis jeg er vant til iPod. vis du vil forsatt ha ipoden så bytt batteri på den da koster 500 kr trur jeg.. kjøper på ipodbatteri.no skal vel litt til ha lage en mobil som har like bar mp3 som ipod har ( min mening vertfall, siden jeg er veldig fornøyd med nanoen min). men n82 burde holde lenge som mp3 spiller å da Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 i frakoblet modus skal den vel holde i 10 timer på batteriet. Lyden er knall, sies å skal være den beste blandt mobiler på markedet. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Synes den funka helt knall som MP3-spiller jeg. God lyd og gode funksjonaliteter på spilleren. Det eneste som er litt kjipt er at man må bla seg inn i MP3spilleren hver gang man skal skifte sang eller noe lignende. Volum er det egen knapp for. Kunne kanskje vært en egen knapp sånn at MP3spillern kommer fram. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Er det flere enn meg som syntes skille mellom 60% og 70% er uforholdsmessig høyt? Med mine øreplugger (Shure E3c) så er 60% litt for lavt, mens 70% er litt for høyt. Ganske irriterende, egentlig. Går det ann å stille det inn slik at volumet øker med 5% om gangen i stedet for 10%? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Urovekkende... umobilen lå ubrukt over natta med ingen programmer kjørende og idag var den tom for batteri Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Urovekkende... umobilen lå ubrukt over natta med ingen programmer kjørende og idag var den tom for batteri Har vært borti det før, da har det hjulpet med en restart. Da enkelte programmer tilsynelatende har vært avsluttet alikavel ligger å drar cpu kraft og dermed tømmer batteriet. Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Urovekkende... umobilen lå ubrukt over natta med ingen programmer kjørende og idag var den tom for batteri Har vært borti det før, da har det hjulpet med en restart. Da enkelte programmer tilsynelatende har vært avsluttet alikavel ligger å drar cpu kraft og dermed tømmer batteriet. Jupp, kjent sak. Bruker du noen spesielle programmer co2? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Vel, jeg har jo sittet å testet ut masse. Mulig noe har stått på, men jeg har ikke sett noe statusikoner for det i menyen.. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Vel, jeg har jo sittet å testet ut masse. Mulig noe har stått på, men jeg har ikke sett noe statusikoner for det i menyen.. Det er her forskjellen kommer i programmer, noen virker ganske bra, mens andre er latterlig dårlig programert og bare klusser ting til, f.eks at de ikke avsluttes skikkelig før du har restartet telefonen. Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Når det er litt usikker programvare det er snakk om er det greit å teste ett og ett slik at de kan avinstalleres og fjernes om de krøller for mye. Sitter å forsker litt på UPnP jeg nå. Telefonen er satt til å dele og alt er bare fryd og gammen, men ... Jeg har jo ikke peiling på om jeg trenger noe programvare på pcen eller noe som helst? Noen som kan mekke en liten dummies guide til UPnP? EDIT: Yey! Forske litt på egenhånd er aldri dumt! Åpne "Hjemmemedia" på telefonen og følg anvisningene. I Windows Vista: 1. Åpne nettverks- og delingssenter 2. Aktiver Nettverkssøk/Nettverksgjenkjenning 3. Aktiver Mediedeling Gå inn på Hjemmemedia på telefonen og velg "Bla gj.hj.nettverk" og velg din datamaskin. Om du ikke har deaktivert det vil du på pcen bli spurt om du vil godta tilkoblingen. Derfra og ut er det bare å nyte! Endret 14. desember 2007 av ..Bjørnar.. Lenke til kommentar
xxxxx Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hei. Tenkte jeg skulle bytte ut min n95 med denne. Men jeg lurer på om den har tastelås? Og er det mulig å bytte skriftstørrelsen? Slik som på n95? Bagateller, men er det noen som vet noe om dette? Ha en fin helg! Lenke til kommentar
co2 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Vet ikke med selve skriftstørrelsen, men generell forstørrelse/forminskning går av bilde. - Er det noen her som har lagt over videoer på mobilen, hvordan gjorde du det om så? Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hei. Tenkte jeg skulle bytte ut min n95 med denne.Men jeg lurer på om den har tastelås? Og er det mulig å bytte skriftstørrelsen? Slik som på n95? Bagateller, men er det noen som vet noe om dette? Ha en fin helg! Ja og ja! Skriftstørrelse har vel 3 hakk tror jeg? "Stor", "normal" og "liten" eller noe? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hei. Tenkte jeg skulle bytte ut min n95 med denne.Men jeg lurer på om den har tastelås? Og er det mulig å bytte skriftstørrelsen? Slik som på n95? Bagateller, men er det noen som vet noe om dette? Ha en fin helg! Selvfølgelig har den tastelås, automatisk tastelås også. Skriftstørrelsen er liten, normal og stor Lenke til kommentar
900 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Hei : ) Jeg var å prøvde tlf på Nokia Store idag. Må si at jeg ble litt skuffet. Kvaliteten på tlf er jo skikkelig dårlig. Masse plastikk, skikkelig plastikk følelse på hele tlf! Også la jeg merke til att det er ett glippe på cd 0,5-1mm mellom "casingen" og displayet, noen andre som har dette eller er det ikke noe mellomrom hos dere? De har par tlf utstilt og alle er sånn!! Da venter jeg heller på N95 8GB! Byggekvaliteten på den er mye bedre! Endret 14. desember 2007 av 900 Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Vil ikke si det er mere plastikfølelse på denne enn hva det var på N95. Glippe er det jo, men det er jo en del av telefonens design, og langt ifra så stor som du antyder. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Da har jeg og fått min, ligger og lader as we speak, får vell skru den på snart Den var litt stor, men byggekvaliteten var fin, ikke antydning til knirking. Lenke til kommentar
xxxxx Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Takk for svar. Vet ikke om det er en selvfølge at den har tastelås. N73 har det jo ikke... Var i butikken for å kjøpe nå, men de hadde den dessverre ikke inne. Og selger visste heller ikke om den kom i fler farger. Gjør den det? Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hei : )Jeg var å prøvde tlf på Nokia Store idag. Må si at jeg ble litt skuffet. Kvaliteten på tlf er jo skikkelig dårlig. Masse plastikk, skikkelig plastikk følelse på hele tlf! Også la jeg merke til att det er ett glippe på cd 0,5-1mm mellom "casingen" og displayet, noen andre som har dette eller er det ikke noe mellomrom hos dere? De har par tlf utstilt og alle er sånn!! Da venter jeg heller på N95 8GB! Byggekvaliteten på den er mye bedre! For å svare på spørsmålet ditt, så er mellomrommet der ja. Men sånn byggekvalitetsmessig må jeg bare spørre før jeg begynner å "krangle" med deg; du har ikke kjent på en dummy eller? For jeg har holdt i 3 real-life telefoner og samtlige er helt på topp hva byggekvalitet angår. Ikkeno knirk eller noe som helst, og den er så tung og solid at det ikke er noe "skikkelig plastikk følelse på hele tlf!" i det heletatt. På den ene dummyen jeg har kjent på var det imidlertid anderledes. Det er som natt og dag. Og N95 8GB? Har du holdt i en, eller prøver du bare å provosere nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå