miCro Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Er det mulig å slå av kameralyden? Meny > Verktøy > Innstillinger > Generell > Tilpasning > Toner > Varseltoner "Av" Lenke til kommentar
Requi Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Er det mulig å slå av kameralyden? Meny > Verktøy > Innstillinger > Generell > Tilpasning > Toner > Varseltoner "Av" Er det den eneste måten? Finnes det ikke andre (kjappere) måter å gjøre det på? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Så vidt jeg vet er det den eneste måten å skru av utløserlyden ja. Det er veldig merkelig at de ikke har lagt inn valget om å sku av lyden under kameraets innstillinger. Endret 13. desember 2007 av miCro Lenke til kommentar
co2 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Mulig det er noe jeg ikke har fått med meg, men: Jeg prøver å se videoer enkelte plasser og det kommer opp at jeg trenger nyere flash-player for å se dem. Hvordan får jeg tak i det? Lenke til kommentar
DrPhlux Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Testet mobilen i butikken her i dag, var veldig lett og lekker. Den koster 3500 kroner her, men jeg tror at jeg vil kunne prute ned et par hundre hvis jeg drar med meg en som kan kunsten ^^ 3500,- uten binding? Det er vel ikke i norge? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Testet mobilen i butikken her i dag, var veldig lett og lekker. Den koster 3500 kroner her, men jeg tror at jeg vil kunne prute ned et par hundre hvis jeg drar med meg en som kan kunsten ^^ 3500,- uten binding? Det er vel ikke i norge? Dubai. Nå har jeg ikke vært og sjekket i småsjappene hvor det normalt sett er lavere priser, men jeg vet at prisen ble skrudd opp for meg på grunn av hudfargen. Ser ut som en kjekk jobbmobil though, får se om jeg ikke går for den i stedet for ny iPod, så er den en kjekk underholdingsmobil og Lenke til kommentar
DrPhlux Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Dubai. Til den prisen får du sikkert kun med arabisk meny. Lykke til. LOL Lenke til kommentar
miCro Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Er det ingen andre enn meg som får denne feilmeldingen i Nokia Maps? Er det noen andre måter jeg eventuelt kan laste ned kartene? Lenke til kommentar
DTS Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 ...kommer opp at jeg trenger nyere flash-player for å se dem. Hvordan får jeg tak i det? Hva med www.nokia.no... Vet v2 er på gang, så er denne sluppet, så skal du finne den her. Lenke til kommentar
Requi Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Kom over denne linken i testen til Nokia N82 på A. http://www.amobil.no/artikkel/leder/ikke_k...rttelefon/32546 Vil dette si at jeg bør styre unna? Lenke til kommentar
Mikkel_Rev® Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Kom over denne linken i testen til Nokia N82 på A. http://www.amobil.no/artikkel/leder/ikke_k...rttelefon/32546 Vil dette si at jeg bør styre unna? Nei absolutt ikke... Denne er kjapp, bra kamera, gps og lett og bruke. Løp og kjøp. den har alt. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hvorfor i all verden fungerer ikke Nokia software updater med N82en? Lenke til kommentar
Mikkel_Rev® Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hvorfor i all verden fungerer ikke Nokia software updater med N82en? Kanskje fordi det ikke finnes noen oppdatering enda? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Kommer ikke så langt, står bare ved tilkobling at den ikke er kompitabel med mobilen. Lenke til kommentar
DrPhlux Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Kommer ikke så langt, står bare ved tilkobling at den ikke er kompitabel med mobilen. Siden nokia ikke har sluppet ny firmware til N82 ennå, så har de ikke giddet å endre på oppgraderingsprogramvaren heller. Derfor kjenner ikke programvaren igjen telefonen. Det er nok så enkelt. Endret 14. desember 2007 av DrPhlux Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Dubai. Til den prisen får du sikkert kun med arabisk meny. Lykke til. LOL Engelsk og arabisk, med begge sett med tegn på knappene (eller bare engelsk). Jeg har en K750i som jeg kjøpte her for en 3-4 år siden, og den har jeg lagt inn norske menyer på. Det vedder jeg for at du kan gjøre med N82 og. Og "den prisen" er helt normal her Lenke til kommentar
DTS Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Dette kan du garantert gjøre med N82 også ja, men ikke før FW blir gjort tilgjengelig via NSU. Lenke til kommentar
DrPhlux Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 En det noen som har en god forklaring på hvorfor telefonen gjerne vil ha nettverk når man skrur på kartet? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Er det mulig å slå av kameralyden? Og aktiv ventemodus.. Hvordan flytte snarveifeltet til nederst på dislplayet? Og hvordan fjerne\legge til feltene under? som feks WLAN-skanning av Du kan slå telefonen på lydløs ved å holde inne # knappen Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) En det noen som har en god forklaring på hvorfor telefonen gjerne vilha nettverk når man skrur på kartet? Bruker såkalt A-gps! Dvs at den laster ned informasjon ifra server for å få "lock" på satelitter raskere! Du kan også slå av denne funksjonen hvis du vil.. Og hvis du ikke har lastet ned kart så bruker den netthverket for å laste ned kart, det kan bli dyrt.. Jeg bruker N95, men lurer på om N82 har en funksjon sån at skjermen autoroterer ved snu mobilen til en side? Hvis den ikke gjør det så finnes det en program som gjør dette, se link: http://www.bysamir.fr/rotateme/ Denne skal også fungere for N82! Endret 14. desember 2007 av Adda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå