Requi Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 N82 støtter for øvrig minnekort opp til 4 GB, dersom du skulle ha behov for mer plass. I dag får du et 4 GB microSD-kort for 300 kroner. Så man kan ikke sette inn et minnekort på 8 GB eller noe som er over 4 GB :O ? Lenke til kommentar
edvardta Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Noen som IKKE har fått med USB kabelen som har bestilt fra Norge? Jeg besilte fra yatack.no og fikk med usb-kabel. Lenke til kommentar
Ododoo Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Ser at Komplett annonserer at tlf ikke leveres med usb kabel. Leveres den med usb kabel fra MPX? Jeg fikk usb kabel fra komplett hvertfall.... Lenke til kommentar
PerTurbo Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) N82 støtter for øvrig minnekort opp til 4 GB, dersom du skulle ha behov for mer plass. I dag får du et 4 GB microSD-kort for 300 kroner. Så man kan ikke sette inn et minnekort på 8 GB eller noe som er over 4 GB :O ? Du KAN sette inn større enn 4GB, og det funker. Men om det funker optimalt er jo en annen sak. På N95 er maks satt til 2GB, men funker med 4GB, om noe tregere, så funker det. Endret 11. desember 2007 av PerTurbo Lenke til kommentar
Requi Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Kommer N82 i en annen farge? Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Kommer N82 i en annen farge? Skal visst komme en hvit versjon i første kvartal 2008... Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Nokia har alltid hatt en tendens til å komme med svart utgave, kanskje denne utpå vår parten kommer i en sort utgave og kanskje med innebygget minne og? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Da er jeg stolt over å kunne være en stolt eier av Nokia N82 Utrolig god telefon! Lenke til kommentar
PerTurbo Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Da er jeg stolt over å kunne være en stolt eier av Nokia N82 Utrolig god telefon! Gratulerer! Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Kan ikke dere komme med tilbakemelding om tastene lyser når telefonen ringer,hos meg er det kun lys i displayet når det ringer og ikke i tastaturet.Eller i bruk så lyser alt som det skal.Håper dere kan sjekke dette for å bekrefte/avkrefte om det er et problem som bare jeg har. Lenke til kommentar
Krister03 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Kun i displayet her og. Mulig det skal være sånn da? Lenke til kommentar
geirandreo Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Kun i displayet her og. Mulig det skal være sånn da? Kun i display her også, denne mobilen kommer fra Expert Ssrpsborg og det fulgte med micro usb-kabel. Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Kun i displayet her og. Mulig det skal være sånn da? Da er det nok en bug som vil bli utbedret i kommende oppdateringer. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Knall mobil, nettopp sittet og trykket litt på min... Men på midre valg tasten, når man trykker rundt på den, opp,ned, venstre høyre. Beveger veldig mye av tasten seg på dere sin der? Lenke til kommentar
Requi Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hvor ofte må man lade N82'n? Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Så ofte som den går tom for strøm.. hehe. Hver 2-4 dag avhenig av bruk. Lenke til kommentar
Clupus Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Hvor ofte må man lade N82'n? Min var fullt opplada i går ca. kl.12, nå er den svolten på straum, men held kanskje nokre timar til dersom den får ligga i fred. Då har eg snakka i tlf ca. 25min, sendt/mottatt ca. 10sms, spelt litt musikk (ca. 30min) og surfa 5-6min via wifi.. Endret 12. desember 2007 av Clupus Lenke til kommentar
Requi Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Det eneste (tror jeg?) som står imellom meg og N82 nå er batteriet. Hører at Nokia sluker strøm (batterilevetiden er lav), og at SE har 2x bedre batterilevetid. Hva mener dere? Lenke til kommentar
Clupus Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Tja, eg er ikkje akkurat overimponert over batterikapasiteten, ser ut som eg må lada den minst annakvar natt.. Dersom ein ikkje brukar kamera, mp3, wifi og gps held den nok mykje lenger, men då har ein strengt tatt ikkje bruk for ein slik tlf Ladaren er uansett "bitteliten", så det er ikkje noko problem å ta den med seg dersom ein skal ut på tur ein dag eller to! Lenke til kommentar
DTS Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Kun i displayet her og. Mulig det skal være sånn da? Da er det nok en bug som vil bli utbedret i kommende oppdateringer. Vil du at tastaturlyset skal lyse lengre ved/etter/under et tastetrykk, så justerer du opp "Tidsavbrudd for lys" til f.eks. 60sek. Dette menyvalget finnes i samme undermeny som du fant innstillingene for lyssensor. Om dette påvirker tastaturlys ved innkommende samtaler er jeg usikker på, vel og merke... Dette finner jeg da på min E65 under: -Verktøy -Innst. -Telefon -Display Og det skulle forundre meg mye om innstillingene for dette ikke skulle finnes på N82... Endret 12. desember 2007 av DTS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå