6502 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Mangler N82 noe som N95 har? Er displayet bedre beskyttet enn på N95, der er det jo ingenting.. (tenker på et hardt glass) Hvor "klumpete" kjennes den i forhold til N95.. Endret 5. desember 2007 av 6502 Lenke til kommentar
kalinho Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Mangler vel egentlig bare en skjerm størrelsen til N95 så langt jeg vet. Nå har ikke jeg noen gang hatt N95 og venter fortsatt på min N82. MPX har forresten fått inn på lager nå til de som er interessert i å bestille. Da burde den være hos meg innen fredag Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Ringte nokia tidligere idag og ble skuffet: tlfen støtter foreløpig ikke HS-45\AD-54, men de trodde kanskje det kom støtte for det om noen måneder. Jaja, tror jeg utsetter kjøpet isåfall. Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 ..og der sa Nokias 2GB minnekort takk for seg. PCen leser det ikke, telefonen leser det ikke, ingen reaksjon fra noe som helst. Windows henger seg når jeg setter det i pcen. Tips?? Argh, søppelkort! Har et 2GB Sandisk liggende, fungerer smertefritt. Men lå det noe originalt på minnekortet fra Nokia? Håper jeg kan sende inn kortet uten å sende telefonen, ellers kjøper jeg bare nytt.. Orker ikke sende fra meg telefonen nå. Komplett.no er din venn! De sender meg et 2GB Sandisk kort i erstatning for Nokias skrotkort. Er det noe nyttig på originalkortet jeg går glipp av? Lenke til kommentar
tkm Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 ..og der sa Nokias 2GB minnekort takk for seg. PCen leser det ikke, telefonen leser det ikke, ingen reaksjon fra noe som helst. Windows henger seg når jeg setter det i pcen. Tips?? Argh, søppelkort! Har et 2GB Sandisk liggende, fungerer smertefritt. Men lå det noe originalt på minnekortet fra Nokia? Håper jeg kan sende inn kortet uten å sende telefonen, ellers kjøper jeg bare nytt.. Orker ikke sende fra meg telefonen nå. Komplett.no er din venn! De sender meg et 2GB Sandisk kort i erstatning for Nokias skrotkort. Er det noe nyttig på originalkortet jeg går glipp av? Kan ikke se at det er noe spesielt på minnekortet nei Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Flott! Har fått inn Nokia Maps og sånt på det nye kortet, så alt er i orden. Tilbake i utforskningsmodus.. Lenke til kommentar
DrPhlux Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Da er N82 bestilt fra cdon.com. Pris inkl frakt: 4298.00 kr Strøken telefon altså. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Må si jeg er meget fornøyd med batteriet på denne til nå altså! Fikk den i 16 tida i går, og hadde brukt opp batteriet til 2330 omtrent, med ganske mye bruk da riktignok. Lada den i natt. I dag har jeg hørt ganske mye på musikk, tatt en del bilder og videoer, surfa litt, spilt litt, brukt gpsen litt og i det hele tatt, det meste egentlig. Fortsatt er batteriet helt fullt, så får vi se hvor lenge det holder da. Lenke til kommentar
Balthasar Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Er det lys/lommelykt på den? Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Er det lys/lommelykt på den? Nei, kameralyset er byttet ut med xenonblits. Fordelen er at blitsen er knall, ulempen er at man ikke har mulighet til å bruke telefonen som lommelykt. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Mulig og skru av det røde kameralyset? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hvorfor skal du det? Det er jo til for å hjelpe kameraet å fokusere. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Mulig og skru av det røde kameralyset? Er ikke den der for å hjelpe kamera til å fokusere eller noe slikt? Har ikke kommet over en innstilling som den kan slås av med enda værtfall. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 I enkelte situasjoner hadde det vært veldig kjekt om det ikke var der, men går det ikke så går det ikke. Jeg har ikke finni noe hvertfall. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Noen som vet om en lydadapter med mulighet for å skifte\stoppe sanger og som du kan koble til eget headsett? AD-54 har visstnok ikke støtte ennå. Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Delavar, det kan jo hende selv om Nokia sier det ikke støtter det enda Lenke til kommentar
geirandreo Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 N82, hvordan er forresten telefonen å skrive meldinger med ? Sitter ikke de nederste knappene * , # og mellomromstast veldig langt nede slik at tyngdepunktet kan bli feil ? Jeg bare spør. Generellt liker jeg ikke slike knapper så jeg er litt skeptisk til å prøve N82 pga dette, alternativ er SE k850i, men der er også knappestellet litt på tur. Comments ?? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Delavar, det kan jo hende selv om Nokia sier det ikke støtter det enda Ja, håper jo det. Ingen som har fått prøvd det? Hører endel på musikk når jeg har mobil og må ha mitt eget headsett samt mulighet til å bytte sanger uten å ta opp mobilen hver gang. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 N82, hvordan er forresten telefonen å skrive meldinger med ? Sitter ikke de nederste knappene * , # og mellomromstast veldig langt nede slik at tyngdepunktet kan bli feil ? Jeg bare spør. Generellt liker jeg ikke slike knapper så jeg er litt skeptisk til å prøve N82 pga dette, alternativ er SE k850i, men der er også knappestellet litt på tur. Comments ?? Jeg er selv en smule skeptisk til tastene på denne telefonen, jeg prøvde, dog en dummy modell og blei veldig skuffet over telefonen, jeg venter enda på å få prøve ekte vare, håper ikke telefonen er så plastikk som den versjonen som lå fremme der. Noen som kan komme med en mini test av telefonens taster og hvordan den føles/ligger i hånden, etc. Lenke til kommentar
kalinho Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Nå har mobilen kommet til posthuset i Stavanger, surt å måtte vente på lønn i morgen, vil ha telefonen nuuuuuuuuuuu..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå