dotten☻ Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Sikkert ikke mulig å skru det av, ettersom det sikkert er vannet som har "ødelagt" det slik at det alltid er på. Men det kan jo kansje gå an å deaktivere det på en måte, men kansje best å gå til et verksted med den. Min n82 hadde en tragisk drukningsulykke i forrige uke, noen som vet hva jeg kan gjøre med en død n82? Gidder ikke å kaste den i bosset enda vertfall. Lenke til kommentar
RMNK Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Nå har jo denne telefonen vært ute en stund. Noen som har hadd mye problemer og holder den enda mål i dag? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Hvordan oppdaterer man denne via telefon, netcom. den spør etter serverprofil: Spør etter: -Server navn -Server-ID -Serverpassord -Tilkoblingstype -Tilgangspunkt -Vertsadresse -Port -Brukernavn -Passord -Tillat konfigurering -Godta alle autom. -Nettverksgodkjenning Lenke til kommentar
Mr.Static Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Nå har jo denne telefonen vært ute en stund. Noen som har hadd mye problemer og holder den enda mål i dag? Jeg har ikke hatt problemer med telefonen i det hele tatt, har lagt inn alle oppdateringer på Firmware fra første stund, og GPS'en imponerer meg den dag i dag...så jeg mener fremdeles den er aktuell Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 tror min har tatt kvelden, selv om den fortsatt virker, problemet er at minnekortleseren plutselig sluttet å fungere, hver gang jeg putter inn et minnekort så blir skjermen helt hvit og sluttter å fungere, uansett om kortet er tom eller ikke, har prøvd med flere forskjellige minnekort, og når den ikke kan bruke minnekort har den jo et stort handikap. Den fungerer greit uten minnekort da, bortsett fra at hvis jeg bruker den over lengre tid så plutselig bare fryser den og restarter seg selv, f. eks når jeg hører på radio, det takler den ikke. Fikk litt bakoversveis når jeg så at en ny en den koster nesten like mye som N86, selv om den er to år gammel, hmmm. har hatt den siden januar 2008 da, så har vært en fantastisk telefon fram til nå, synd den fikk svineinfluensa Lenke til kommentar
RMNK Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 tror min har tatt kvelden, selv om den fortsatt virker, problemet er at minnekortleseren plutselig sluttet å fungere, hver gang jeg putter inn et minnekort så blir skjermen helt hvit og sluttter å fungere, uansett om kortet er tom eller ikke, har prøvd med flere forskjellige minnekort, og når den ikke kan bruke minnekort har den jo et stort handikap. Den fungerer greit uten minnekort da, bortsett fra at hvis jeg bruker den over lengre tid så plutselig bare fryser den og restarter seg selv, f. eks når jeg hører på radio, det takler den ikke. Fikk litt bakoversveis når jeg så at en ny en den koster nesten like mye som N86, selv om den er to år gammel, hmmm. har hatt den siden januar 2008 da, så har vært en fantastisk telefon fram til nå, synd den fikk svineinfluensa Prøvd å oppdatere telefonen? Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 jepp den er oppdatert til nyeste versjon og har også formatert den uten å lykkes, jaja Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Det samme har skjedd meg nå også!!! Lenke til kommentar
Requi Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Hvordan åpne kalenderen på telefonen via/gjennom Ovi Suite 1.1.410 (den nyeste "stabile" Ovi versjonen... (Ikke Ovi 2.0 BETA)... ). Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Når jeg flipper ned kamera "knappen" bak så starter kameraet med alle ikoner osv., men blir svart skjerm også blinker det et rart ikon som ser ut som et batteri med lyn. Linsen prøver å fokusere hele tiden.. Noen som vet hva det er? Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 fikk reparert dette problemet helt gratis, dette til info for andre som sliter med samme problemet tror min har tatt kvelden, selv om den fortsatt virker, problemet er at minnekortleseren plutselig sluttet å fungere, hver gang jeg putter inn et minnekort så blir skjermen helt hvit og sluttter å fungere, uansett om kortet er tom eller ikke, har prøvd med flere forskjellige minnekort, og når den ikke kan bruke minnekort har den jo et stort handikap. Den fungerer greit uten minnekort da, bortsett fra at hvis jeg bruker den over lengre tid så plutselig bare fryser den og restarter seg selv, f. eks når jeg hører på radio, det takler den ikke. Fikk litt bakoversveis når jeg så at en ny en den koster nesten like mye som N86, selv om den er to år gammel, hmmm. har hatt den siden januar 2008 da, så har vært en fantastisk telefon fram til nå, synd den fikk svineinfluensa Lenke til kommentar
RMNK Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Noen andre som plages med at lyden kommer i høytalerene istedenfor i headsettet om man bare er uheldig å "vrir" litt på minijack kontakten inn på telefonen? Da kommer også den menyen der man velger hva det er man har plugget inn. Lenke til kommentar
Requi Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Jeg har aldri opplevd det Rune, og jeg har hatt telefonen i 3 år ca. Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Har hatt/har en slik på reperasjon nå. Funket greit men blåtannen sluttet å funke, den vil bare ikke på. Så sluttet displayet å virke da sa de på reperasjonen at der var kommet vann bak displayet, å dette av luftfuktighet og mulig litt svette etter en sommer med høy luftfuktighet og varme 25-30 grader. Jeg har hatt telefoner før som jeg har mysta i vann å bare tørka i 2 dager som funka supert. Var også bort i en samsung som ble kjørt på 60 grader i en vaskemaskin (fullt prog.) Tørke i 2 dager så like fin. Skal jeg ha nokia igjenn så blir de E serien den virker mer solid. Plusset med denne telefonen er kamera, det er rett og slett rått for å vere telefon kamera. Endret 16. september 2009 av kaffi Lenke til kommentar
Wilhelmsen Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Min virker som om den var ny enda. Kan faktisk ikke huske når den ble kjøpt, rundt årskifte 2007/2008 kanskje? Fantastisk telefon. Lenke til kommentar
A-Dawg Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Nyeste er 2.2.21.0, tror jeg.. Kan noen bekrefte dette? Nyeste softwaren gjennom SWU her er 31.0.016 (09-12-08, RM 313). Sendte forresten inn min N82 på på reperasjon da øre-mic'en sluttet å virke. Moobi.com ville ta inn denne pga garanti-sak. Det viste seg at telefonen var fuktskadet og den var ikke lønnsom å reparere i følge moobi. Jeg argumenterte med at de kunne prøve å skifte øremic'en, det skulle jeg betale for. Det ble ikke aktuelt da tlf var "defekt" i følge dem. For å få tilbake tlf måtte jeg betale 350. Jeg ville såklart ha den tilbake. Bestilte meg øremic på ebay for 50kr. Etter ei uke fikk jeg den i en konvolutt og monterte den. Og vips, nå virker telefonen uten problemer igjen..... Sparte meg noen tusen på det for å si det sånn.... Nokia N82 er en bra tlf det! anbefales. Mange deler å skaffe på ebay B-) Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Noen andre som plages med at lyden kommer i høytalerene istedenfor i headsettet om man bare er uheldig å "vrir" litt på minijack kontakten inn på telefonen? Da kommer også den menyen der man velger hva det er man har plugget inn. Min er blitt slik, en plage når jeg trener. Telefonen min er 2 år gammel. Men det bør jo være en garanti-sak! (synd at jeg har åpnet min selv flere ganger for og reparere skjerm) EDIT: prøvde og blåse og få vekk dritt inni hullet. Det ble straks bedre. Endret 29. september 2009 av Lakshore Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Har det kommet noen signatur-hack til N82 FW V30. ? Eventuelt, er det mulig og nedgradere firmware? Lenke til kommentar
RMNK Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Noen andre som plages med at lyden kommer i høytalerene istedenfor i headsettet om man bare er uheldig å "vrir" litt på minijack kontakten inn på telefonen? Da kommer også den menyen der man velger hva det er man har plugget inn. Min er blitt slik, en plage når jeg trener. Telefonen min er 2 år gammel. Men det bør jo være en garanti-sak! (synd at jeg har åpnet min selv flere ganger for og reparere skjerm) EDIT: prøvde og blåse og få vekk dritt inni hullet. Det ble straks bedre. Fikset min med å ta en qtip (vet ikke hvordan det skrives) med elektrorens på å rengjøre nedi kontakten. Lenke til kommentar
Mr.Static Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Nyeste er 2.2.21.0, tror jeg.. Kan noen bekrefte dette? Nyeste softwaren gjennom SWU her er 31.0.016 (09-12-08, RM 313). Ja, det skal stemme det.... jeg sjekker ofte og har denne versjonen selv. Ikke fått forslag om noe nyere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå