geirandreo Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Batteriet folkens, batteriet ??? er det noe forskjell fra N95 ? Vet det tar litt tid å finne ut, men allikevel......min N95 ligger nå å piper etter lading, den var full klokka 0630 i morges. Og dette er min ande N95, med siste SW. Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Batteriet folkens, batteriet ??? er det noe forskjell fra N95 ? Vet det tar litt tid å finne ut, men allikevel......min N95 ligger nå å piper etter lading, den var full klokka 0630 i morges. Og dette er min ande N95, med siste SW. Jeg driver av å "tømmer" den nå, så lader jeg den i natt. Da kan vi jo se hvor lenge den holder på første lading. Min bruk er aktiv. Svært aktiv. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Batteriet folkens, batteriet ??? er det noe forskjell fra N95 ? Vet det tar litt tid å finne ut, men allikevel......min N95 ligger nå å piper etter lading, den var full klokka 0630 i morges. Og dette er min ande N95, med siste SW. Strømstyring * Batteri: BP-6MT (1050 mAH) * Taletid: opptil 190 minutter (WCDMA), opptil 260 minutter (GSM) * Standby-tid: opptil 210 timer (WDCMA), opptil 225 timer (GSM) * Stillbilder: opptil 290 bilder (med blits) * Video-opptak: opptil 110 minutter (VGA, 30 fps) * Videokonferanse: opptil 120 minutter * Videoavspilling: opptil 200 minutter (VGA, 30 fps) * Avspilling av musikk: opptil 10 timer (frakoblet modus) * Driftstider kan variere avhengig av teknologien som brukes for radiotilgang, operatørens nettverkskonfigurasjon samt bruken Driftstider * Batteri BL-5F (950 mAh) * Taletid: opptil 160 min (WCDMA), opptil 240 min (GSM)* * Standby-tid: opptil 200 timer (WCDMA), opptil 225 timer (GSM)* Som du ser er det ingen forskjell i standby tid, og ellers bare små foandringer. selv om batteriet til N82 er større, men dog bare 100 mAh. Men husk, dette er bare teoretiske tall, så får man se når erfaringene kommer inn. Min N95 holdt mellom 2-4 dager.. Så får vi se om denne er noe bedre. Som du ser er det opptil 225 timer standby Endret 4. desember 2007 av Stig-Arne Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Nå har ikke jeg full oversikt over ladingen min, men dette er hva jeg vet nå: Satt på lading igår rundt 20.00 og batteriet lever enda, 5 streker. Nå har jeg fra før av ladet mobilen 4 ganger ca. fikk mobilen på torsdagen i forrige uke. Varier veldig fra hvor mye mobilen blir brukt. Lenke til kommentar
OroBol Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Har fått mail fra CDON jeg og, hvor de sier at den er på vei nå Hvorfor betale 700 spenn mer for å få den 3 dager før? for 700 kr kan jeg vente mer enn en uke Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Har fått mail fra CDON jeg og, hvor de sier at den er på vei nå Hvorfor betale 700 spenn mer for å få den 3 dager før? for 700 kr kan jeg vente mer enn en uke Betaler gjerne mere for skikkelig service om man blir plaget med noe.. Har hørt MYE dritt om cdon.com når det kommer telefoner.. Derfor vurderte jeg dem ikke en gang. Lenke til kommentar
ZeBuLoN@☂ Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Noen som vet om det finnes bærevæske for N82? Har søkt på nettet, men ikke funnet noe. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Nå har jeg nå prøvd telefonen litt, til nå virker den veldig bra. WLAN virker veldig stabilt iforhold til N95`en. N-Gage spill kan bli veldig bra på telefonen, er veldig bra grafikk på Fifa 06 demoen som følger med.. synes nå jeg. Lydkvaliteten fra mp3 spilleren er bra, samme gode funksjonalitet på mp3 spilleren som på N95, bare bedre lyd. . Kameraet er utrolig godt, blitsen gjør underverker. Lyser opp meget godt, men kameraet duger også ganske greit i mørke omgivelser uten blits. eneste ulempe jeg kan se så langt, er at media tasten sitter litt klønete til, lett å trykke på den istedet for den røde legg på tasten.. men det blir man vel vandt med. Alt i alt så langt, en hærlig telefon. Lenke til kommentar
SuperMario Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Driver prisen til komplett og flyr litt opp og ned? Først så jeg den til 4.990,- så 4.490,- og nå tilbake til 4.990,- Det er en telefon jeg vurderer sterkt. Men jeg er litt usikker, synes den var litt stor... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Enig med Stig-Arne her. Meget fornøyd så langt, ikek hatt noen problemer eller noen ting, alt funker perfekt. Det eneste jeg kanskje kan klage litt på er den greia man må skyve på for å åpne/lukke linsedekselet. Jeg glemmer det ganske lett, så skulle gjerne hatt en automatisk en, men det er kanskje min egen skyld. Edit: De hadde tilbud på den i går SuperMario. Noe julekalendergreie eller noe. Jeg slo hvertfall til tvert. Endret 4. desember 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Noen her som har prøvd å legge til ekstratjenester ? Jeg hadde kjøpt til min N95, så skulle jeg vidreføre den på denne telefonen ved hjelp av lisenskoden jeg fikk pr. mail. Men får bare lisensoverrføring mislykket. Noen andre som har vært borti det? Lenke til kommentar
geirandreo Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Nå har ikke jeg full oversikt over ladingen min, men dette er hva jeg vet nå:Satt på lading igår rundt 20.00 og batteriet lever enda, 5 streker. Nå har jeg fra før av ladet mobilen 4 ganger ca. fikk mobilen på torsdagen i forrige uke. Varier veldig fra hvor mye mobilen blir brukt. Håper så inderlig den holder en hel dag uten lading.....er lei av å måtte lade på kvelden, etter at den er tatt ut av lader på morgenen. det blir spennende å se hva som blir de første ergrelsene og problemene. Følger den opp N73 blir den kongen over alle konger....!! Lenke til kommentar
PerTurbo Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg har oppdatert telefonen med Nokian Maps med Map Uploader (Windows XP) og har Skandinavia og Tyskland inne nå. Utrolig kult med himmelbilde i 3D bildet! Syns Nokia Maps er veldig bra! Jaja.. så kan man ikke legge inn fotoboksvarsler da, men jeg overlever det. Har også lagt til 1881 3G søk, Gizmo VoIP, Podkast, VOX, Google Maps, en del musikkvideoer, bilder og ca 150 låter (derav en del mixer som er på ca 50-100MB) Må si meg imponert over hvor rask den opererer selv med tungt lastet minnekort. Klar forbedring fra N95.. selv om jeg syns den klarte 4GB kortet ganske bra selv når 3,6 av de 4 var fylt opp.. Jeg tok ut tlf av laderen i 8 tiden i morges. Har hørt ca 1 time på musikk, tatt 8-10 samtaler hvorpå en var på ca halvtimen. De andre på noen minutter. Sendt en del sms og surfet litt på nettet for å sjekke facebook. Også tatt 3 bilder.. Det var vel alt! I skrivende stund har den gått ned en strek! Så laderen får fri i natt! Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Imponert over Nokia Maps altså. Alle kart til fri gratis nedlastning og greier, det er jo helt rått. Stemmestyring er ikke noe must for meg merker jeg. Men sier ikke nei takk når Nokia en gang slenger det på gratis. Er bare å trykke på 0 forresten så følger kartet GPS-posisjonen. EDIT: ..og der sa Nokias 2GB minnekort takk for seg. PCen leser det ikke, telefonen leser det ikke, ingen reaksjon fra noe som helst. Windows henger seg når jeg setter det i pcen. Tips?? Argh, søppelkort! Har et 2GB Sandisk liggende, fungerer smertefritt. Men lå det noe originalt på minnekortet fra Nokia? Håper jeg kan sende inn kortet uten å sende telefonen, ellers kjøper jeg bare nytt.. Orker ikke sende fra meg telefonen nå. Endret 4. desember 2007 av ..Bjørnar.. Lenke til kommentar
tkm Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Da var telefonen min i hus. En ting jeg lurer på. Er det automatisk tastelås? Og hvordan slår man det av? Tror jeg er en av få som ikke takler det... Lenke til kommentar
PerTurbo Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Da var telefonen min i hus. En ting jeg lurer på. Er det automatisk tastelås? Og hvordan slår man det av? Tror jeg er en av få som ikke takler det... Innstillinger - Generell - Sikkerhet - Telefon og SIMkort - Automatisk systemlås - INGEN! Lenke til kommentar
Primalien Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Fikk denne eposten fra Cdon Vi vil informere deg om att din ordre ble sendt fra vårt lager i dag og den bør være fremme innen 2-3 hverdager. Det som er levert er følgende: Artikkelnummer Antall Beskrivelse 5000808704 1 Nokia - N82 Warm/Light Ti Ditt kundenr hos oss er: xxxxxxx Fakturanr: 304487754 MERK! Om forsendelsen er for stor for at du skal kunne få den direkte i din postkasse, får du hente den hos ditt nærmeste postkontor. Det tar dessverre ofte en dag ekstra innen du får beskjed om at forsendelsen har kommet fram. Med vennlig hilsen CDON.COM Lenke til kommentar
zand Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Her er en liten batterirapport: Telefonen var fulladet i dag tidlig kl 07 da jeg begynte å bruke den. - EDGE tilkoblet hele tiden pga epost - Messenger har vært tilkoblet fra 0830-1430 - Ca 30 min musikk - Streamet nettradio i ca 15 min via EDGE - Surfet via WLAN og EDGE i ca 15 min - Tatt noen bilder - Et par SMS og samtaler Klokka er nå 20 og batteriet viser 1 strek under fullt. Blir spennende å se når den gir opp. Lenke til kommentar
kalinho Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Her er en liten batterirapport: Telefonen var fulladet i dag tidlig kl 07 da jeg begynte å bruke den. - EDGE tilkoblet hele tiden pga epost - Messenger har vært tilkoblet fra 0830-1430 - Ca 30 min musikk - Streamet nettradio i ca 15 min via EDGE - Surfet via WLAN og EDGE i ca 15 min - Tatt noen bilder - Et par SMS og samtaler Klokka er nå 20 og batteriet viser 1 strek under fullt. Blir spennende å se når den gir opp. Virker lovende må jeg si. Kan ikke vente til den er i neven min. Bare håper for MPX sin del at det blir før helgen Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Noen som har testet om lydadapteren AD-54 fungerer med N82? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå