moshpit Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg fant ut for litt siden at N-gage var oppdatert og før det igjen at Nokia Maps var oppdatert til v2. Er det noe annet som har blitt oppdatert bortsett fra FW som jeg burde fikse? Dette er oppdateringer som man må følge med selv for å finne. En annen ting jeg lurer på med GPS`en.. Når jeg _ikke_ navigerer, skulle jeg gjerne hatt den sånn som alle andre GPS`er, at jeg ser meg selv kjøre bakfra i fugleperspektiv liksom. Nå er bildet retta i en spesiel retning slik at jeg ikke ser hvordan veien er langt fremme på mobilen.. Kan noen hjelpe meg med det? Du kan sette kartet til å vise i 3D, da skal du få visningen du ønsker. gå inn på valg - kartmodus - kart 3d Jeg tror ikke du skjønte hva jeg mente. Jeg vil ha det som denne og ikke sånn som denne. Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg tror ikke du skjønte hva jeg mente. Jeg vil ha det som denne og ikke sånn som denne. Tror dessverre ikke det er mulig å få det slik at kjøreretning bestandig er opp (vanligvis er nord=opp) med mindre man navigerer etter en rute.. Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Takker for svar. Kjøreretning var et ord jeg leta etter Det var jo veldig dumt da Litt dårlig synes jeg Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Kommer vel sikkert i senere versjoner. De har jo kjøpt opp produsenten av kartene, så man vil nok se mere funksjonalitet fremover. Er jo bare i versjon 2. nå så Lenke til kommentar
usb on a stiiick Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 hvilken katalog skal jeg legge filmer i som skal spilles av i divx player ? er smartmovie bedre ? får opp at jeg må rescane lista for å få dem på play lista. hvordan får jeg til dette ? Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Etter å ha installert Quake3 i dag, kom jeg til å tenke på hvor mye jeg kan gjøre med N82: - Ta greie bilder i de fleste situasjoner. Den har blitz, noe som hjelper mye. - Filme i grei kvalitet, fortsatt noe av det beste på markedet. - Høre på musikk med 3,5mm Jack utgang. - Surfe på internett via WLAN eller HSDPA(der det er tilgjengelig) - Bruke den som trådløst webkamera via bluetooth - Ringe med IP-telefoni, eller ringe på MSN fra hotspots. - Gå på tekst-tv - Få navn og adresse til ukjent nummer som ringer, og kan lagres som kontakt etterpå. (koster penger) - Navigere ved hjelp av GPS (ikke like bra som stand-alone GPS`er) - Spille spill med god grafikk til mobil å være. - Ha engelsk ordbok(koster penger) - Måle hvor langt jeg løper OG SIST MEN IKKE MINST: - Spille Quake 3 med bluetooth tastatur og mus på prosjektoren. Lenke til kommentar
zixac Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 - Bruke den som trådløst webkamera via bluetooth Ja, hvordan gjør man dette? Er det et spesielt program man må ha? Lenke til kommentar
stallman Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Noen som opplever at telefonen fryser av og til når man avslutter en samtale? Dette oppstod etter ny FW. Foresten bedre batterilevetid med nyeste FW (y) Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jepp.. Min telefon fryser av og til etter endt samtale.. irriterende. og det skjedde etter ny siste FW oppdatering Lenke til kommentar
UllForEver Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 - Navigere ved hjelp av GPS (ikke like bra som stand-alone GPS`er) GPS'en er noe av det jeg er mest fornøyd med. Jeg har brukt den mye både i Norge og Spania og den er helt suveren. Den går mange av stand-alone GPS'er en høy gang. For eksempel regner den veldig raskt en alternativ rute når du har kjørt deg vill eller glemt å ta av. Jeg har prøvd stand-alone GPS'er som maser om å snu i over to mil etter at jeg passerte en avkjørsel - og da er den faktisk fullstendig ubrukelig! Men å sette N82 opp som webcam over bluetooth har jeg ikke prøvd. Hvordan gjøres dette? Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Dette programmet kan man bruke N82`en som bluetooth webcam. Man kan velge om man vil ha telefonbildet, kamera foran eller kamera bak. Så når man er på msn kan man vise mobildisplayet til andre Endret 5. desember 2008 av moshpit Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Er det noen som veit hvordan man fikser det der med hakking når man filmer? Det var sånn på sølv-versjonen jeg hadde tidligere også. Veldig irriterende! Filmer ved VGA-oppløsning. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Heisann Kjøpte telefonen min brukt for noen dager siden. Og i skjermbesytteren som kommer opp etter jeg har tatt på tastelås, står navnet til den tidlegare eiegaren.. Lurer på korleis eg kan endre det til mitt eige.. Endret 11. desember 2008 av Granberg. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 På engelsk oppsett, som du sikkert kan bruke til å finne frem med norsk oppsett: Settings->General->Personalisation->Themes->Power Saver Lenke til kommentar
Shjer Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Kan N82 synkes mot Outlook via Active Sync og Exchange? Har ikke lest igjennom hele tråden her, så beklager om dette er svart på tidligere. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Har hørt mye godt om denne N82 fra Nokia. Vurderer å kjøpe en selv eller den nye N79. Ut fra bilder og det jeg har fått ut av informasjon fra tester, virker den stor, tung og klumpetete. Er den det? Edit: Omformulert Endret 12. desember 2008 av HalogenpereUtenLys Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Tung er den ihvertfall ikke. Hadde en K750i før, som var mindre i lengde, og som veide betydelig mye mer. Den er veldig lett syntes nå jeg! Stor vil jeg heller ikke si, men det er bare å sjekke målene og tegne den det. Lenke til kommentar
Requi Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Kan noen forklare meg hva som feiler GPS'en min? Eventuelt få fikset det? Jeg starter GPS'en og den loader helt opp til 90%, og der står den dønn fast i rundt 8 sekunder, så slår hele applikasjonen seg av og jeg kommer tilbake til hjemme-skjermen; utganspunktet. Utrolig irriterende med tankepå at jeg ikke får brukt den. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Med GPS'en antar jeg at du mener Nokia Maps? Prøv å installere det på nytt, det har nylig kommet en ny versjon (IKKE Nokia Maps 3 Beta, den er ikke til N82!). Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hakker det ikke hos noen under filming på full oppløsning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå