Heineoen Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) På min Nokia N82 Black vibrerer den ikke på alamklokke når mobilen står på lydløs.. Men så plutselig gjør den det på en av alarmene igjen likevell.. Byttet ut den første N82 jeg hadde pga. skurr i høytaleren, men det er samme problem med alarmklokka på den nye også! Kan det være fordi jeg syncet innstillingene via PcSuit? Har oppdatert til v30.. Forslag til å løse dette problemet? Takk!.. Endret 7. oktober 2008 av Heineoen Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 telefonen min har blitt så ustabil etter siste firmware oppdatering, den restarter seg selv og fryser slik at jeg må ta ut batteriet og batteriet er ustabilt, den var aldri slik før Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Er det andre som har problemer med at telefonen mister signalene og så må telefonen restartes for å få signalene tilbake ? Dette skjer flere ganger i løpet av dagen. Onecall har sendt meg nytt sim kort men det hjalp ikke. Begynner å mistenke at problemet er i telefonen ? Noen som kan hjelpe ? Lenke til kommentar
tsunammi2k Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Er det andre som har problemer med at telefonen mister signalene og så må telefonen restartes for å få signalene tilbake ? Dette skjer flere ganger i løpet av dagen. Onecall har sendt meg nytt sim kort men det hjalp ikke. Begynner å mistenke at problemet er i telefonen ?Noen som kan hjelpe ? Hei, det skjedde mye med meg og. Fikk tilsendt nytt sim fra OneCall jeg også. Skjedde fremdeles sist jeg sjekka, så jeg bare valgte manuelt Telenor. Da skal det funke fint. PS. Så forresten det ble skiftet til automatisk etter firmware-update her. Men det detter i alle fall ikke ut lengre Ang. nye firmwaren, GPS min kobler seg til 100 ganger raskere nå Før tok det flere minutt, nå er det bare snakk om sekunder Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Er det andre som har problemer med at telefonen mister signalene og så må telefonen restartes for å få signalene tilbake ? Dette skjer flere ganger i løpet av dagen. Onecall har sendt meg nytt sim kort men det hjalp ikke. Begynner å mistenke at problemet er i telefonen ?Noen som kan hjelpe ? Hei, det skjedde mye med meg og. Fikk tilsendt nytt sim fra OneCall jeg også. Skjedde fremdeles sist jeg sjekka, så jeg bare valgte manuelt Telenor. Da skal det funke fint. PS. Så forresten det ble skiftet til automatisk etter firmware-update her. Men det detter i alle fall ikke ut lengre Ang. nye firmwaren, GPS min kobler seg til 100 ganger raskere nå Før tok det flere minutt, nå er det bare snakk om sekunder Skal prøve. Er det Telenor onecall bruker ? Takk for svar forresten Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Ang. nye firmwaren, GPS min kobler seg til 100 ganger raskere nå Før tok det flere minutt, nå er det bare snakk om sekunder Damn, du har rett! Ble omtrent målløs her, den fant posisjonen min på ca 5 sekunder innendørs! (Og jeg var ikke på dette stedet forrige gang GPSen var aktiv, har hørt at den raskere finner tilbake signalene da.) Må si at jeg er ekstremt imponert over denne oppedateringen. Lenke til kommentar
tsunammi2k Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Er det andre som har problemer med at telefonen mister signalene og så må telefonen restartes for å få signalene tilbake ? Dette skjer flere ganger i løpet av dagen. Onecall har sendt meg nytt sim kort men det hjalp ikke. Begynner å mistenke at problemet er i telefonen ?Noen som kan hjelpe ? Hei, det skjedde mye med meg og. Fikk tilsendt nytt sim fra OneCall jeg også. Skjedde fremdeles sist jeg sjekka, så jeg bare valgte manuelt Telenor. Da skal det funke fint. PS. Så forresten det ble skiftet til automatisk etter firmware-update her. Men det detter i alle fall ikke ut lengre Ang. nye firmwaren, GPS min kobler seg til 100 ganger raskere nå Før tok det flere minutt, nå er det bare snakk om sekunder Skal prøve. Er det Telenor onecall bruker ? Takk for svar forresten Dem har jo som kjent Network Norway sitt nett. Men har også brukt Netcom hvor dem har skifta mellom begge siden NWN ikke er så utbygd. Nå i høst har dem bytta ut Netcom med Telenor da, og jeg fikk beskjed av kundeservice og sette på manuelt på Telenor om jeg fikk problemer. Lenke til kommentar
Trafford Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Passer dette minnekortet til N82? Lenke til kommentar
zand Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Passer dette minnekortet til N82? Jepp! Lenke til kommentar
tsunammi2k Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Ikke kjøp det nå når 16 GB har kommet da Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Ikke kjøp det nå når 16 GB har kommet da Er det garantert at 16GB kommer til å fungere med N82? Lenke til kommentar
zand Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Er det garantert at 16GB kommer til å fungere med N82? Nei, men det er ikke noe som tilsier at det ikke skal fungere. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Det vil nok fungere, men jeg må si at mobilen er litt bugga med 8GB minnekortet mitt. Å bytte ringetoner under Innstillinger fungerer ikke før du tar det ut hvis du har mange sanger på minnekortet, f.eks. Lenke til kommentar
zand Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Det er bare fordi det er et stort antall sanger som må lastes, har ikke noe med at minnekortet er så stort som 8GB. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Sant nok, men mange, om ikke de fleste, kjøper jo et stort minnekort for å ha plass til flere sanger. Lenke til kommentar
tsunammi2k Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hvis telefonen støtter SDHC, skal den egentlig også støtte minnekort opptil 32 GB som er limiten på SDHC. Når det gjelder ringetoner anbefaler jeg at du heller finner filen i mp3-spilleren og velger 'angi som ringetone'. Det tar jo evigheter å scrolle i ringetonemenyen for å finne sangen! Så det burde ikke være et problem. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Etter siste firmware oppgradering så dukker wlan skanningen opp hele tiden og jeg klarer ikke helt å skjønne hvorfor. Wlan-skanning er avskrudd. Noen andre som har det samme problemet? Eventuelt noen tips til hvordan jeg kan få en slutt denne evinnelige skanningen etter nettverk? Den går ut over batterilevetiden til telefonen min (i tillegg til å være grusomt irriterende!). Lenke til kommentar
Tuborgexport Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Klarer ikke og bruke Nokia Maploader. Får bare beskjed om at de ikke er kompitabel med pc-siute min, selv om den er oppdatert. Noen tips om hvordan jeg får kjørt maploader, eller andre løsninger til hvordan jeg får fjernet og lagt til kart på enheten? Hm, bruker du vanlig PC Suite, eller Nseries PC Suite? Bruker N-series pcsuite. Lenke til kommentar
tsunammi2k Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Klarer ikke og bruke Nokia Maploader. Får bare beskjed om at de ikke er kompitabel med pc-siute min, selv om den er oppdatert. Noen tips om hvordan jeg får kjørt maploader, eller andre løsninger til hvordan jeg får fjernet og lagt til kart på enheten? Hm, bruker du vanlig PC Suite, eller Nseries PC Suite? Bruker N-series pcsuite. Der er problemet ditt ja. Bruk vanlig PC Suite, da vil den funke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå