Gå til innhold

Nokia N82 - diskuter den her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Helsikens MPX. Vurderer å avbestille nå og få fra noe andre. Men vet ikke om jeg vil betale 500,- mer for å få den fra Komplett. Tør jegs tole på CDON??

Derfor jeg sa at man burde bestilt fra komplett.no i går når de hadde den på tilbud i julekalenderen og på lager! :) Da hadde du antakeligvis hatt den i dag eller i morgen avhengig av hvor man bor.. :)

Men gled deg! Alt jeg vil si.. :D

Lenke til kommentar
Helsikens MPX. Vurderer å avbestille nå og få fra noe andre. Men vet ikke om jeg vil betale 500,- mer for å få den fra Komplett. Tør jegs tole på CDON??

Derfor jeg sa at man burde bestilt fra komplett.no i går når de hadde den på tilbud i julekalenderen og på lager! :) Da hadde du antakeligvis hatt den i dag eller i morgen avhengig av hvor man bor.. :)

Men gled deg! Alt jeg vil si.. :D

Jeg vet, trodde nå MPX skulle klare det før helgen uansett. Klarwer ikke betale for den før fredag så tenkte det passet bedre. men virker som MPX ikke får sendt de ut før i neste uke. AAArghhh..

Lenke til kommentar

IKKE bestill fra CDON. Fikk denne mailen fra dem akkurat:

Hej!

Din bestillte vare er foreløpig utsolgt hos leverandøren og har derfor blitt ekstrabestilt.

Som oftest går dette vedig raskt, men noen ganger kan det ta litt lenger tid.

Vi sender den til deg så snart vi får den inn på lageret igjen.

Dessverre kan vi ikke gi deg eksakt beskjed om hvor lang tid det kommer til å ta, men vi gjør alt vi kan for at du skal få den så snart som mulig. Om ikke varen kan sendes innen 60 arbeidsdager, slettes den automatisk fra din ordre. Du vil eventuellt få beskjed om det.

Denne skal avbestilles og bestilles på nytt fra en eller annet som har den på lager. Noen som har oversikt over hvem som er billigst OG har den på lager?

Lenke til kommentar

Åååå! :D Dette var heeelt rått!

Digger kameraet, digger knappene, skjermen, alt! Kabler og alt fulgte med! Finner ingen glippe hos meg da? Mellom mainframe og resten? Den ladere som følger med må vel være verdens minste!! Hehe! Den var stilig! Fikk den forresten til mpx.no pris av komplett. Takk for glimrende service!

Men.. Nokia Maps. Må jeg gjøre en innsats for at kartet skal følge bilen når jeg navigerer? Karter er statisk nå, så ser jeg bare krysset som representerer bilen forsvinne ut av kartet. Hva gjør jeg? Digger at det tar så lite plass på minnekortet. Hva kan jeg gjøre for å få det til å "følge med i svingene"?

Lenke til kommentar

Har også fått den nå etter at jeg kjøpte den i går kveld. Nydelig telefon! Alt virker veldig solid, gode taster, godt skrudd sammen, ja i det hele tatt. Gleder meg til å sitte å trykke enda mer utover kvelden! Litt uvant etter at jeg har hatt Samsung D500 i 2.5 år nå da, men det okmmer seg.. :p

Lenke til kommentar
Da har jeg kjøpt et 8gb minnekort til min N82. Hva skal man ned N95 8gb da? ;)

Hei har du bestilt ? Eller kjøpt.

Jeg har ikke funnet noen som har det inne ennå .

Har du ? I såfall hvem.

Jeg var å hentet hos Movida.no i dag. Fungerer som en drøm.

Har ikke bruk for N95 8GB da nei! :D Heller 8GB uttagbart kort enn fast innebygget minne!

Lenke til kommentar

Etter en svært krass mail tilbake til cdon fikk jeg dette svaret:

Hei,

VI beklager misforståelsen. Det var noen problemer med logistikken på lageret. Din vare er nå pakket og vil bli sendt så fort som muligt.

Med venlig hilsen,

xxx

CDON.COM

Så da er den vel i boks til helga ;) Sweet. Nå skal jeg bare bestille 8gb kort...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...