gamerman Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Noen som kan gi erfaringer med internett via WLAN? Hvordan er medfølgende nettleser? Og fungerer Opera Mini bra? Isåfall skal det på Innstillinger i opera mini stå : HTTP eller Socket? (har den på min vanlige telefon nå) Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hei Jeg har en N82, veldig bra mobil, men har et problem med den, jack-inngangen. Hver gang jeg dulter borti jacken, så kobles den fra via mobil menyen.(Den du får hver gang man putter jacken i.) Jack-inngangen har blitt litt løs og jeg har kun hatt mobilen i 3 måneder. Dette er fryktelig irriterende, hver gang jeg er ute å går eller sitter på jobb, så skjer dette hele tiden. Noen som har det samme problemet? Og hva kan løsningen være? Mvh Jon Lenke til kommentar
friheim Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Noen som kan gi erfaringer med internett via WLAN? Hvordan er medfølgende nettleser? Og fungerer Opera Mini bra? Isåfall skal det på Innstillinger i opera mini stå : HTTP eller Socket? (har den på min vanlige telefon nå) Jeg bruker Internett via Wlan på min N82 flere ganger om dagen og det går fint. Jeg har installert Opera Mini, men synes at den medfølgende nettleseren er bedre. Hos meg står Opera Mini på HTTP. Prøvde å flytte over på Socket, men kunne ikke se noen forskjell. MVH friheim Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Noen som kan gi erfaringer med internett via WLAN? Hvordan er medfølgende nettleser? Og fungerer Opera Mini bra? Isåfall skal det på Innstillinger i opera mini stå : HTTP eller Socket? (har den på min vanlige telefon nå) Jeg bruker Internett via Wlan på min N82 flere ganger om dagen og det går fint. Jeg har installert Opera Mini, men synes at den medfølgende nettleseren er bedre. Hos meg står Opera Mini på HTTP. Prøvde å flytte over på Socket, men kunne ikke se noen forskjell. MVH friheim Takk takk for svar, kjøpte en HP ipaq 514 her i forrige uke med Windows Mobile til en pris av 995,-. Kan ikke si at jeg var imponert av hakkete lyd, medieavspilling og internett leser. Men regner med denne nokia mobilen er råere (mye) pga det virker som det oser kvalitet Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Jeg liker den medfølgende nettleseren, men jeg har problemer med å lese tekst på den, for minst èn linje er alltid kuttet i to slik at jeg bare ser toppen av linjen... Rar bug. Endret 25. september 2008 av Bruun Lenke til kommentar
zixac Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Jeg har en Nokia N82 og lurte på om noen visste om et program som kunne streame "live" sendinger, som .asx eller .wmv (eller hva det heter når du må bruke windows media player på en pc). Håper noen kan svare på dette. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Jeg har en Nokia N82 og lurte på om noen visste om et program som kunne streame "live" sendinger, som .asx eller .wmv (eller hva det heter når du må bruke windows media player på en pc). Håper noen kan svare på dette. Er det ikke en meida player på mobilen da? Som gjør at du kan spille av wmv i nettleseren eller noe sånt slik som på pc..? Lenke til kommentar
zixac Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Jeg har en Nokia N82 og lurte på om noen visste om et program som kunne streame "live" sendinger, som .asx eller .wmv (eller hva det heter når du må bruke windows media player på en pc). Håper noen kan svare på dette. Er det ikke en meida player på mobilen da? Som gjør at du kan spille av wmv i nettleseren eller noe sånt slik som på pc..? wmv-filer kan sikkert spilles av i mediaplayeren, men jeg tror ikke det kan spilles direkte fra nettleseren. Jeg har bare prøvd .asx og fått opp en melding at det ikke støttes. Derfor lurte jeg på om det fantes et eksternt program som spiller av slike streamer... Lenke til kommentar
Lilleulv_ Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Jeg får ikke til å overføre bilder fra N82'n til PCen jeg. "minnekort opptatt" får jeg bare Lenke til kommentar
fredriks91 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Men jo er det flere som har oppdatert til v30.0.019? hvis ja har dere merka noen forskjeller? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 På Symbian-Freak forumet så sies det at lydnivået har økt (maksnivået 100% før tilsvarer 90% på den nye), samt at lydkvaliteten har blitt bedre, spesielt i de stille overgangene mellom sanger. Jeg har ikke merket noen stor forskjell... Jeg bare håper de snart vil slippe en ordentlig versjon av Nokia Music Manager, for det programmet der er det mest kranglete jeg har vært borti noen sinne. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 På Symbian-Freak forumet så sies det at lydnivået har økt (maksnivået 100% før tilsvarer 90% på den nye), samt at lydkvaliteten har blitt bedre, spesielt i de stille overgangene mellom sanger. Jeg har ikke merket noen stor forskjell... Jeg bare håper de snart vil slippe en ordentlig versjon av Nokia Music Manager, for det programmet der er det mest kranglete jeg har vært borti noen sinne. Leste at folk må ta ut batteriet ved firmware oppdatering? Uansett, si at jeg har to versjoner eldre en den nye som har kommet. Må jeg oppgradere en gang til en under den nye før jeg kan oppdatere til den nyeste firmwaren? Lenke til kommentar
fredriks91 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 På Symbian-Freak forumet så sies det at lydnivået har økt (maksnivået 100% før tilsvarer 90% på den nye), samt at lydkvaliteten har blitt bedre, spesielt i de stille overgangene mellom sanger. Jeg har ikke merket noen stor forskjell... Jeg bare håper de snart vil slippe en ordentlig versjon av Nokia Music Manager, for det programmet der er det mest kranglete jeg har vært borti noen sinne. På Symbian-Freak forumet så sies det at lydnivået har økt (maksnivået 100% før tilsvarer 90% på den nye), samt at lydkvaliteten har blitt bedre, spesielt i de stille overgangene mellom sanger. Jeg har ikke merket noen stor forskjell... Jeg bare håper de snart vil slippe en ordentlig versjon av Nokia Music Manager, for det programmet der er det mest kranglete jeg har vært borti noen sinne. Leste at folk må ta ut batteriet ved firmware oppdatering? Uansett, si at jeg har to versjoner eldre en den nye som har kommet. Må jeg oppgradere en gang til en under den nye før jeg kan oppdatere til den nyeste firmwaren? nei du trenger ikke og ha de under, og ja jeg og syns nokia music manager er veldig ustabil Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Hehe snakket om firmware jeg. Jeg har kanskje en versjon to ganger eldre en den nyeste firmwaren til telefonen. Oppgraderer jeg bare til den nyeste så får jeg fiksene til de to firmware før den og? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Yepp, det får du. Det stemmer at du må ta ut batteriet, men det fungerer helt fint =) Lenke til kommentar
fredriks91 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 nå som det minnekortet på 16gb er ute og kan kjøpes, lurer jeg på om n82 takler dette. men jeg har og hørt og til tider opplevd selv, er at med masse sanger innpå så henger den seg opp og greier. så hva er da vitsen med store minnekort? kan vær at dette har endret seg med den nye oppdateringen Lenke til kommentar
zixac Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Ved softwareoppdatering, blir "alt" på telefonen slettet? Meldinger, kontakter, innstallerte programmer, medfølgende programmer osv... Hvordan fungerer dette? Er litt skeptisk til å oppdatere for jeg vil ikke miste alt som ligger på telefonen. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Vel, det skjedde på faren min sin N95 8GB en gang, men aldri på min N82... Lenke til kommentar
zixac Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Så... vil det si at ingen vet helt hva som kommer til skje ved en oppdatering? Det kan være at ting forsvinner eller ikke... Fortsatt skeptisk... Tror jeg avventer oppdateringen foreløpig. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Oppdaterte nå nettopp. Det var en del knot, men nå er den i boks, og det første jeg finner ut er at telefonen nå har en funksjon for trygg frakobling av USB sånn at jeg ikke blir skjelt ut hver gang jeg napper ut kabelen. Det er befriende. Ellers ser det ut til at musikkavspilleren er blitt flinkere til ikke å ta helt siesta mens den oppdaterer. Før virket det som om hele programmet tok kvelden når jeg skulle legge til låter, mens den i virkeligheten jobbet med saken. Det er alt jeg har merket så langt. Ingenting har forsvunnet. Endret 28. september 2008 av Isbilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå