hessel Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) A-Dawg: Bruk Opera Mini: http://www.operamini.com Endret 14. august 2008 av hessel Lenke til kommentar
-imen Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Er det noe mulighet for å få helt tom skjermsparer som f.eks SE sine mobiler har? Istedenfor den lille stripa med dato og klokkeslett... Lenke til kommentar
Haraldfo Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 A-Dawg: Bruk Opera Mini: http://www.operamini.com Finner ikke N82 i listen over telefonmodeller. Kan jeg velge en annen modell, eller må man gå for en "generic version"? Ps: Hvor kan man laste end MSN til n82? Lenke til kommentar
Voldsund91 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Koster det noe og bruke WLAN-skanning på mitt egent trådløst internett? Endret 18. august 2008 av Voldsund91 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Nei. Ikke på andres heller. Skanneren leter bare etter trådløse nettverk, og det er ingen tellerskritt-belastning av bruken av slike. Det er riktignok de som skal ha penger for bruken av sitt aksesspunkt, men da betaler man i forkant og får ikke koblet seg på ellers. Lenke til kommentar
danielh Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Hei! Noen som har prøvd (og fått til) JoikuSpot på N82? Bruker endel mobilt bredbånd og hadde jo vert greit å kunne dele det på et par pcer Har installert det men finner ikke noe WLAN når jeg søker med laptopen.. Lenke til kommentar
hessel Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 A-Dawg: Bruk Opera Mini: http://www.operamini.com Finner ikke N82 i listen over telefonmodeller. Kan jeg velge en annen modell, eller må man gå for en "generic version"? Bare gå inn på operamini.com i nettleseren på mobilen. Så kan du laste ned derfra og installere på mobilen direkte. Lenke til kommentar
hbaevre Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Er det enkelt å skifte deksel og knapper på n82 selv? Lenke til kommentar
anders! Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Jess!! Da har jeg endelig skrapt sammen nok penger og bestilt N82. Regner med at pakken kommer i løpet av morgendagen. Er det noen tips eller triks jeg burde vite om? Gleder meg veldig anders! Endret 18. august 2008 av anders! Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Hei! Hvordan er byggekvaliteten og batterilevetiden på denne? Får nemlig lønn imorgen, så da blir det ny telefon og denne ser ut til å dekke mine behov Og hva er forskjellen på den grå/titanium-versjonen og den vanlige svarte? Lenke til kommentar
t_k Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Er det noen plass jeg får kjøpt nytt deksel til N82'en? Har klønet det til og svidd den litt :S Lenke til kommentar
anders! Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Er det noen plass jeg får kjøpt nytt deksel til N82'en? Har klønet det til og svidd den litt :S Lurer på det samme! En kamerat av meg trenger nytt display, altså selve skjermen. Er det mulig å få kjøpt nytt sånn? Lenke til kommentar
padwart Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 http://www.skalshop.se/ Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Hm, interessant.. Der kan man kjøpe sorte deler. Er det bekreftet av noen at den sorte knirker mindre i tastene? Isåfall frister det med sort knappmodul. Lenke til kommentar
t_k Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 http://www.skalshop.se/ Thanks! Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 jeg blir ganske imponert over folks manglende evne til forum- og google-søk... Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Da har jeg bestilt den svarte hos cdon.com Noen program jeg kan laste ned å ha klar på PC'en? Lenke til kommentar
UllForEver Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) Det virker som de fleste tar betalt for programmer til S60 nå. Jeg savnet stoppeklokke og lastet ned en som heter Handy Clock gratis. Her er en side med oversikt over gratisprogrammer: Free Software for Series 60. Jeg har også installert en Utforsker som kan lage skjulte mapper; Y-browser. Ting som legges i skjulte mapper (f. eks. bilder) vises ikke når man blar i mobilen på vanlig måte. Y-browser ligner veldig på Windows Utforsker. Jeg har ganske enkelt laget en mappe som jeg har kalt "Skjult mappe" og gitt den attributten Skjult (alt foregår på norsk). Mappen vises ikke under vanlig Filbehandling. Ikonet til Y-browser har jeg lagt under menyen Verktøy - sammen med Filbehandling. Endret 21. august 2008 av UllForEver Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 jeg blir ganske imponert over folks manglende evne til forum- og google-søk... Det er det som er så flott med dedikerte tråder som denne hvor man egentlig spør om andres erfaringer fremfor å søke etter noe spesifikt på det ufantlig store internettet. Lenke til kommentar
Loophole Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Jeg har en N82 men Nokia PC-Suite sin bildesynk finner ikke bildene som jeg tar med kameraet og overfører bare de som sendes eller mottas på mms. Noen som har peiling på hva som må gjøres ?? Mvh Rolf JF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå