bufodill Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 de to gangene mine gps ikke har fått fix siden jeg kjøpte den tidlig i år, har det holdt å slå den av og på Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Det kan fungere det også ja.. glemte å ta det med:p Lenke til kommentar
thrill Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 ......Innstillinger på telefonen: Har aktivert lokaliseringsmetodene: Assistert GPS, Integrert GPS og Nettverksbasert ..... Du kan jo prøve å slå av "Nettverksbasert". Tror dette er en teknologi som operatører kan støtte, men ikke nødvendigvis gjør. Som oftest ikke faktisk, og da er den mer til bry enn nytte i og med at telefonen forsøker å finne en tjeneste som ikke er tilgjengelig. Lenke til kommentar
Voldsund91 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Har modtatt denne telefonen idag Og jeg orker ikke og lese brukermanualen Hvor lenge skal den laddest første gang? er det bare og ladde ferdi eller er det smart og ladde ekstra lenge? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) lad den til den er ferdigladet og bruk den. Endret 9. august 2008 av Stig-Arne Lenke til kommentar
Voldsund91 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 ok, takk.. Men lurer på hvor man legger inn layout, hvilken mappe skal jeg velge når jeg er på dataoverføring ? Lenke til kommentar
Shangala Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Er det mulig å lagre og spille av flash videoer feks youtube offline med n82? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Ja, det finnes egne programmer til det, men det programmet jeg pleide å bruke funka plutselig ikke lengre.. Lenke til kommentar
Lokila Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Bær over med meg om dette er blitt tatt opp før, men 122 sider blir mye å lese igjennom. Har likevel merket meg at det er noen som er plaget med litt kirking i ramma på telefonen. Hos meg (N82 black) knirker det veldig i telefonens underside, samt rundt knappene. Denne fikk jeg på onsdag (6/8) så har ikke rukket å slite den noe. Det knirker faktisk plagsomt mye synes jeg.. Det skal ikke være sånn ikke sant? Gidder ikke å be om ny hvis det er sånn at alle knirker.. Er forøvrig veldig fornøyd med telefonen så langt Lenke til kommentar
Voldsund91 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Jeg har selv opplevd knirking ved første dagen...og det er mange andre som gjør også...så du er ikke aleine om det Endret 10. august 2008 av Voldsund91 Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 min knirker litt, men jeg bruker sånn siliconskin og da merker jeg ikke så mye til det faktisk, dessuten slipper jeg riper og slikt Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Min har laget knirkelyder hele tiden, men jeg synes ikke det er noe problem. Alle mobilknapper lager jo en eller annen lyd, enten det er knirking eller ikke. Denne knirker. C'est la vie. Lenke til kommentar
jorgenask Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 min knirker litt, men jeg bruker sånn siliconskin og da merker jeg ikke så mye til det faktisk, dessuten slipper jeg riper og slikt Spørsmål Hvor kjøpte du denne siliconskin tingen ? Lenke til kommentar
gurba Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg har hatt denne telefonen siden januar og har vært veldig fornøyd. Inntil nå. Nå er nemlig batteritiden helt på trynet. 6-7 timer tar det før den er tom. Og da har jeg kanskje ringt 5 minutter og sendt en 2-3 SMS. Alt av blåtann og wlan og gps etc er skrudd av. Tidligere holdt batteriet i hvertfall 3-4 dager. Husker det var en program som målte batteriforbruket for ulike applikasjoner, men finner det ikke igjen. Noen som kan hjelpe med link til dette? Ellers noen som har opplevd lignende? Er det bare å skaffe nytt batteri? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Et batteri skal være brukbart i mer enn 7 måneder. Lenke til kommentar
hessel Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 For å unngå riper i skjermen, vil jeg anbefale Martin Fields screen protector. Den bestilles enkeltvis eller i "twinpack" fra Singapore, på http://martinfields.com Jeg har brukt den screen protectoren til mange mobiler oppigjennom årene, og har vært storfornøyd hver gang. Filmen ligger fint over skjermen, og man merker ikke at den er der. Den beskytter skjermen veldig godt! Best av alt: screenprotectoren er billig, og den blir kjapt sendt til Norge når du bestiller. Anbefales! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg har hatt denne telefonen siden januar og har vært veldig fornøyd.Inntil nå. Nå er nemlig batteritiden helt på trynet. 6-7 timer tar det før den er tom. Og da har jeg kanskje ringt 5 minutter og sendt en 2-3 SMS. Alt av blåtann og wlan og gps etc er skrudd av. Tidligere holdt batteriet i hvertfall 3-4 dager. Husker det var en program som målte batteriforbruket for ulike applikasjoner, men finner det ikke igjen. Noen som kan hjelpe med link til dette? Ellers noen som har opplevd lignende? Er det bare å skaffe nytt batteri? Bare å gå til forhandleren å kreve nytt batteri det. Men du har vel prøvd å starte telefon på nytt ja? For vet borti noe luguber programvare som ligger å kjører i bakgrunnen selv om det ikke vises på oppgavebehandleren. Lenke til kommentar
Voldsund91 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Noen som vet hvordan jeg legger inn layouts som jeg laster ned? Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 den kjøpte jeg her min knirker litt, men jeg bruker sånn siliconskin og da merker jeg ikke så mye til det faktisk, dessuten slipper jeg riper og slikt Spørsmål Hvor kjøpte du denne siliconskin tingen ? Lenke til kommentar
A-Dawg Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Hvordan og hvor oppdaterer jeg nettleseren?? Når jeg logger meg på hotmail.com står det at jeg bør oppdatere nettleseren. Trykker jeg videre står det at "Cookies must be allowed". Og dette er "allowed" i instillingene..... Endret 14. august 2008 av A-Dawg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå