Stig-Arne Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Har prød Nseries pc suite, og kan ikke si meg imponert over den. Har ennå ikke funnet en like god funksjon for å importere bilder bla. Og programmet er stort sett mere uoversiktelig. Fordelene har jeg ennå ikke funnet. Men om noen har funnet fordeler, så hyl ut Lenke til kommentar
Rivfader Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Holder meg til "vanlig" pc suite jeg også. Kan jo ikke redigere kontakter i Nseries pc suite en gang. Lenke til kommentar
ouCHastilaer Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Vil bare nevne at nå har CDON fjerna 30% avslag på telefonen, så nå får dere den ikke lengre til 2400NOK. (Black Ed.). Lenke til kommentar
storkers Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 prøvde og "rydde" i musikken igår,ved og sette navn på sang og artist på rett plass slik at ikke artist og sang ligger under ett vist dere skjønner.. problemet er bare at det virker som at alt er tilbake ved det gamle igjen?har jeg gjort noe feil?er det andre som har opplevd dette? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Var inne og herjet litt med ID3tagit i musikkmappa selv for noen dager siden, men da jeg gikk ut var alt ved det gamle, selv om jeg er ganske sikker på at jeg oppdaterte. Etter en oppdatering til var imidlertid forandringene på plass. Prøv det. Lenke til kommentar
storkers Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Var inne og herjet litt med ID3tagit i musikkmappa selv for noen dager siden, men da jeg gikk ut var alt ved det gamle, selv om jeg er ganske sikker på at jeg oppdaterte. Etter en oppdatering til var imidlertid forandringene på plass. Prøv det. hva er ID3tagit? meny-musikk--musikkavsp-valg oppdater er det den oppdat du mener? Lenke til kommentar
Requi Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Last ned den vanlige Nokia PC Suite. Den nyeste Map Loaderen fungerer ikke med den nyeste Nseries PC Suite av en eller annen grunn. Irriterer veldig i grunn. I'm having some trouble downloading things from the internet at the moment, so I just wondered if someone of you guys could put the install-file in here for me? Thanks. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Var inne og herjet litt med ID3tagit i musikkmappa selv for noen dager siden, men da jeg gikk ut var alt ved det gamle, selv om jeg er ganske sikker på at jeg oppdaterte. Etter en oppdatering til var imidlertid forandringene på plass. Prøv det. hva er ID3tagit? meny-musikk--musikkavsp-valg oppdater er det den oppdat du mener? Jupp, den oppdateringen. ID3tagit er et program som brukes til å redigere informasjonen om artist, tittel, album, osv. som ligger i musikkfilene. Det var disse forandringene telefonen brukte et par oppdateringer på å få med seg. Kjekt program, btw. http://www.audio-toolz.de/tool.php?id=70001 Endret 30. juli 2008 av Isbilen Lenke til kommentar
Autokrator Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Tenkte jeg skulle kjøpe et 8gb kort til N82. Hva anbefales? (Eller finnes det i det hele tatt valgmuligheter?) Lenke til kommentar
Requi Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Tenkte jeg skulle kjøpe et 8gb kort til N82. Hva anbefales? (Eller finnes det i det hele tatt valgmuligheter?) Jeg har nettopp kjoept meg et SanDisk 4 GB minnekort, og det funker ypperlig. Men en ting jeg lurer litt paa, jeg trykket paa noe som gjorde til at jeg installerte Nokia Maps paa nytt ser det ut som, og da hadde den en helt annerledes layout og oppsett som den andre jeg hadde. Er nr. 1 en gamlere eller en nyere version enn nr. 2? Nr. 1 Nr. 2 Endret 31. juli 2008 av Requi Lenke til kommentar
Vighan Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Nr 1 er den nyeste Nokia maps 2.0 Nr 2 er den gamle Nokia maps 1.3 eller 1.2 Lenke til kommentar
Voldsund91 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Vulderer og kjøpe denne her. Må ut med 2550 kr med det abonnement jeg skal ha. Det som er viktig med min telefon er at det er eit godt kamara og det skal være en god mp3 spiller. Jeg har vell det om jeg kjøper denne telefonen? Endret 31. juli 2008 av Voldsund91 Lenke til kommentar
Requi Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Vulderer og kjøpe denne her. Må ut med 2550 kr med det abonnement jeg skal ha.Det som er viktig med min telefon er at det er eit godt kamara og det skal være en god mp3 spiller. Jeg har vell det om jeg kjøper denne telefonen? Jeg kan vell si at denne telefonen har ett av de beste (mobil-)kameraene paa markedet. Bedre enn den saakalte superkameramobilen; K850i. MP3 spilleren er vell ganske bra den ogsaa etter egen erfaring. Sangene sorteres i mapper etter artister osv, og man kan velge aa bare sortere etter sanger, album, artister osv. Saa, til svar paa spm. ditt; Ja Edit: Et par bilder fra "N82 bildetraaden". https://www.diskusjon.no/index.php?act=atta...t&id=225489 https://www.diskusjon.no/index.php?act=atta...t&id=200036 http://farm3.static.flickr.com/2073/212601...eddfc689d_b.jpg https://www.diskusjon.no/index.php?act=atta...t&id=201731 + mange flere fra bildetraaden til N82: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=872263 Endret 31. juli 2008 av Requi Lenke til kommentar
ouCHastilaer Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Grei kvalitet på bildene ja. Bestilt N82 Sort på CDON Lørdag/Søndag, men ser ikke ut til at jeg får den før til neste uke. Endret 31. juli 2008 av ouCHastilaer Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Som jeg tipset om et par sider tidligere: Hvis du har en Teknikkmagasinet i nærheten har de det kortet med leser til 329 i butikken. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Når telefonen nå ringer så er det en stemme som sier et eller annet, muligens kontaktnavnet på ringeren. Kan være noe noen har slått på, eller skjedd mens den lå i lommen. Er det noen som vet hva det er? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Det er funksjonen for si hvem som ringer. Kan slåes av i instillinger - generellt - tillpasning - toner Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Når telefonen nå ringer så er det en stemme som sier et eller annet, muligens kontaktnavnet på ringeren. Kan være noe noen har slått på, eller skjedd mens den lå i lommen. Er det noen som vet hva det er? Det er i selve profilen man kan bestemme om "si hvem som ringer" hvis du går på profiler->tilpass-> si hvem som eringer =Nei. så blir den borte. Selv om han snakker norsk så er det fullt forståelig, så jeg har alltid brukt den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå