..Bjørnar.. Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Inne på ordren min står det fremdeles 03.12.07. Håper på en sendingsbekreftelse i dag. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Så litt på denne mobilen på byporten, den er veldig kjapp og jeg liker candybar størrelsen på den, uvant for meg virker de små knappene, men det er nok en vanesak. Håper det snart kommer en test av denne mobilen. Lenke til kommentar
kalinho Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Står fortsatt 03/12 på min bestilling og. Får ike lønn før fredag så jeg har ikke så hastverk, bare den er her innen fredag så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Om den blir sendt før 16.30 i dag så har jeg den til ca samme tid i morgen. Krysser fingre og tær. Noen som har noen erfaringen å komme med? Hvordan er egentlig tastene? Vanskelig å bruke meny/softkey/slett tastene? Lenke til kommentar
tkm Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Min ligger fortsatt på postterminalen i Oslo. Og har gjort det siden fredag formiddag. Bør jeg ta en telefon til dem og høre hva som skjer? Lenke til kommentar
Smilys123 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Om den blir sendt før 16.30 i dag så har jeg den til ca samme tid i morgen. Krysser fingre og tær. Noen som har noen erfaringen å komme med? Hvordan er egentlig tastene? Vanskelig å bruke meny/softkey/slett tastene? Synes den er helt topp. Har brukt N95 før og det er ikke noen problemer med å bruke denne etter noen minutters tilvenning Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Prata med mpx.no nå. De har ikke fått inn telefoner enda, til tross for bekreftet dato 03.12.07. Deres leverandør fikk telefonen inn på lager i dag, så tar det et par dager før de har den og så får debegynt å sende ut. Hun turte ikke love at de sendte noen telefoner før neste uke, men hun hadde et håp om atdet skulle skje før. Den er nå avbestilt hos mpx og bestilt hos komplett. Henter den ved 4-5 tida i kveld. De siste som har fått telefonen fra komplett.no, har de fått med USB-kabel? Endret 4. desember 2007 av ..Bjørnar.. Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Min ligger fortsatt på postterminalen i Oslo. Og har gjort det siden fredag formiddag. Bør jeg ta en telefon til dem og høre hva som skjer? Har en kompis som jobber litt av og på på posten. Han sier det er helt kaos. Er så mye pakker og skrot at det flyter over i alle retninger. Ting tar nok tid.. Lenke til kommentar
Ododoo Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Da har jeg endelig fått tlf min! Det fulgte med data kabel, tv kabel og alt i min eske fra komplett! Produkt nummeret er 0558321 hvis noen skulle bytte fw. Førsteintrykket er veldig bra, knappene satt litt tett i høyden syntes jeg og de var litt rare å bruke, men er bare en vane sak. (er vant med store flate taster) Veldig kjapp tlf, var litt treg til å beynne med men den kom seg fort. GPS fungerer som bare det til tross for det "lille" displayet, så jeg fint hvor jeg skulle osv. Har ikke fått testet no særlig musikk eller film, men skal knote mer med deg idag. Konge telefon!! Fornøyd nå!! Lenke til kommentar
Dr.lift Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Fikk denne mailen fra cdon.com nå: Hej Dr.lift, Tack för ditt mail. Din order håller på att packas, som om ni återkommer imorgon så kan vi ge er ett sporingsnr. Så att ni kan följa den. Med vänlig hälsning Kundtjänst CDON.COM Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Da har jeg endelig fått tlf min! Det fulgte med data kabel, tv kabel og alt i min eske fra komplett! Produkt nummeret er 0558321 hvis noen skulle bytte fw. Førsteintrykket er veldig bra, knappene satt litt tett i høyden syntes jeg og de var litt rare å bruke, men er bare en vane sak. (er vant med store flate taster) Veldig kjapp tlf, var litt treg til å beynne med men den kom seg fort. GPS fungerer som bare det til tross for det "lille" displayet, så jeg fint hvor jeg skulle osv. Har ikke fått testet no særlig musikk eller film, men skal knote mer med deg idag. Konge telefon!! Fornøyd nå!! Congrats! Gode nyheter at datakabelen lå med. Da krysser jeg bare fingrene! Gleder meg som en unge til i kveld! Skal bruke Packard Bell Compasseo på turen nedover for å finne fram, men tilbake igjen lurer jeg på å kaste Compasseoen til gokk og la N82 vise vei!.. EDIT: Frigjort for plukk nå.. Setter meg i bilen straks den er klar! Endret 4. desember 2007 av ..Bjørnar.. Lenke til kommentar
Ododoo Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Det kan ta opp til 3 timer etter den er bestillt til den er klar. Bare sånn at du vet det! Kløna litt med naven til å begynne med da.. Men gikk seg til. Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Det kan ta opp til 3 timer etter den er bestillt til den er klar.Bare sånn at du vet det! Kløna litt med naven til å begynne med da.. Men gikk seg til. Bestilte kl 10:00, så jeg har god tid på meg. Belager meg på å være der ved 5 tida, da var det visst heeelt sikkert at den var klar mente han. Men følger statusen jeg, og når den er klar så drar jeg. I mellomtida BØR jeg lese litt til eksamen på torsdag. Damn, dette er ikke bra for karakterene.. EDIT: Hva mener du om naven da? Fungerer Nokia Maps tilfredsstillende? Endret 4. desember 2007 av ..Bjørnar.. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Vurderer å bestille den på cdon.com siden de hevder å ha endel på lager nå. Jeg lurer imidlertid på om cdon ergnes som en norsk nettbutikk slik at norsk reklamasjonsrett gjelder? Dvs 5 år. Lenke til kommentar
Ododoo Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Det kan ta opp til 3 timer etter den er bestillt til den er klar.Bare sånn at du vet det! Kløna litt med naven til å begynne med da.. Men gikk seg til. Bestilte kl 10:00, så jeg har god tid på meg. Belager meg på å være der ved 5 tida, da var det visst heeelt sikkert at den var klar mente han. Men følger statusen jeg, og når den er klar så drar jeg. I mellomtida BØR jeg lese litt til eksamen på torsdag. Damn, dette er ikke bra for karakterene.. EDIT: Hva mener du om naven da? Fungerer Nokia Maps tilfredsstillende? Virket bra de 20 min det tok å kjøre hjem, jeg bare kløna lit med å få aktivert stemmestyringa, men det var bare jeg som rota! Får prøve et par andre levrandører også.. Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Irriterer meg at TomTom ikke funker med den innebygde GPS-antenna altså. TomTom er så genialt. Har anskaffet Route66 jeg, blir spennende å se hvordan det funker. Lenke til kommentar
PerTurbo Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Jeg blir mer og mer happy med N82 nå som jeg har fått brukt den noen dager. Tastene er en vanesak, jeg liker ihvertfall de nå. Har fått lagt inn programmer, musikk, filmer og synkronisert alt sammen, gikk lekende lett som alltid.. Alt du trenger følger med i esken. MiniUSB kabel, AV kabel, headset og 2GB minnekort.. GPS'en er helt suveren den. Syns Nokia Maps fungerer kanonbra! Har brukt Navicore og TomTom tidligere, og syns ikke de er så mye bedre at jeg ser noe grunn til å ha smør på flesk.. Sitter på toget og tar inn signaler godt og måler hastigheter og høyde.. til tross for alle de forstyrrende elementene som er der.. Endret 4. desember 2007 av PerTurbo Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Helt rått! Toget er en kinkig sak, min Holux GPSlim 236 hadde til og med litt trøbbel med det! Digg at GPS-antennen på N82 sitter på toppen og ikke på bunnen som på N95. EDIT: Fornøyd med Nokia Maps? Tøft! Håper jo det er godt som gull, så slipper jeg ekstragreier. Endret 4. desember 2007 av ..Bjørnar.. Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) PLUKKET! Kan jeg dra?! Kan jeg dra nå?! EDIT: På vei.. Endret 4. desember 2007 av ..Bjørnar.. Lenke til kommentar
kalinho Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Helsikens MPX. Vurderer å avbestille nå og få fra noe andre. Men vet ikke om jeg vil betale 500,- mer for å få den fra Komplett. Tør jegs tole på CDON?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå