bryggern Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 hehe, jaa vart litt i tvil. men en kompis sa at tastane var litt vonde. Er det tilfelle? Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Det finnes vel ca. 500 tester som sier noe om tastene, og sikkert 10 ganger i denne tråden. Men personlig synes jeg ikke de er vonde, men heller ikke de mest behagelige. De er i det minste responsive, og jeg bommer ikke på de. Lenke til kommentar
bryggern Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 men no spurte eg vel deg? Du har vel hatt den ei tid og merka vel om dei blir meir mjuke etter kvart;) Lenke til kommentar
avRack Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Nokon som veit om det er mogeleg å få tak i sånn liten gummiplugg som du kan putte inni holet som USB-kabelen skal puttast i? Ser det samlar seg litt dritt og lort inni der, so hadde vore greitt om det gjekk an å få tak i ein liten gummiplugg ein kunne ha putta inni der. OG andre som tykkjer at tastane knirkar fælt når du trykker på dei eller er det berre på min ? Endret 15. juli 2008 av avRack Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Skjønte ikke helt selv hvorfor Nokia gikk for en løsning med bittesmå taster og åpne kontakter, når det hadde blitt så mye bedre med fullt tastatur og plugger for kontaktene. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Det med knirkelyd fra tastene har det jo vært skrevet mye om i denne tråden. På min telefon er dette ikke et problem. Det kommer en svak knirkelyd hvis jeg trykker helt ytterst til venstre på det dekslet som ligger rundt tastene, men ikke noe annet sted fra. Jeg kjøpte vel telefonen i februar om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Rivfader Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Fin telefon men har allerede etter et par dager fått støv under skjermen bare ved å ha den i lomma. Kan ikke se noen spesielle "glipper" rundt ramma. Flere som har opplevd dette? Noen tips? Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 jeg fikk også noe støv under skjermglasset i begynnelsen. Det er der enda, men det er heldigvis ikke kommet noe mer. Lurer på å kjøpe meg et sånn verktøy fra nokia som brukes til å åpne telefonen, så kan jeg fikse selv Lenke til kommentar
Jonwm Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg var hos en kompis istad og når jeg skulle gå hjem tenkte jeg at jeg kunne teste ut gpsen på veien hjem. Jeg fikk koblet til satelitten etter en liten stund, jeg fant huset mitt og tok gå til. Da kom det opp beregner rute og det sto det det helt til jeg var hjemme og det var en drøy 10min gåtur. Noen som vet hvorfor den ikke klarer å bergne rute? Har nesten fullt på tilkoblinga til satelitten. Jeg bruker Nokia Maps 2.0 Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Det er ikke godt å si, prøvde dette med min telefon nå, og den beregnet ruten helt fint og gikk til neste steg hvor navigeringen starter. Jeg bruker Maps 2.0 og har siste FW på telefonen. Lenke til kommentar
Xcrtry Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Noen som veit hvor jeg kan få kjøpt sånn silikon/crystal case til telefonen her i norge? Lenke til kommentar
LordSnick Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Noen som veit hvor jeg kan få kjøpt sånn silikon/crystal case til telefonen her i norge? Fra der som alle andre kjøper ting på min trendy telefon De har masse ekstra til Nokia Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 OK: En ting som gir meg litt spader med denne telefonen er at det tilsynelatende ikke er noen ordentlig måte å avslutte en usb-tilkobling på, slik at å nappe ut kabelen alltid resulterer i en melding: "Data kan ha gått tapt ... " Ja, men så la meg få LOV til å avslutte overføringene først, da vel. Finnes denne funksjonen noe sted? Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 ser ut som svart n82 kun fåes med abb\ 1 års gps tjeneste. Selges den ikke for seg selv Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 OK: En ting som gir meg litt spader med denne telefonen er at det tilsynelatende ikke er noen ordentlig måte å avslutte en usb-tilkobling på, slik at å nappe ut kabelen alltid resulterer i en melding: "Data kan ha gått tapt ... " Ja, men så la meg få LOV til å avslutte overføringene først, da vel. Finnes denne funksjonen noe sted? på datamaskinen, ikke mobilen, "trygg fjerning av maskinvare" på usb ikonet i tray Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Tror ikke det har funket for meg, men det kan jo hende det er litt treghet i systemet, at man bør vente enda litt til etter at maskinen sier det er greit å koble fra. Lenke til kommentar
runela Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Har gått og sett på mobiler nå over en lengre periode. Letet etter en proff telefon med mulighet for godt kamera, gps, stor lagringsplass osv. Så først på Htc touch diamond og samsung i780. Men nå har jeg blitt fasinert av denne.. Den har jo alt! utenom touch skjerm. Men det er ikke noe jeg absolut må ha! Så skal jeg bruke 3600kr på en sort n82? Vil vell bli fornøyd om jeg kjøper denne og et 8 gb minnekort? Går over fra SE p990i og over til denne telefonen. Endret 19. juli 2008 av Zx45 Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Jepp.. jeg tror du vil bli knallfornøyd. Telefonen er meget bra, eneste negative jeg har å si om telefonen er at de har brukt noe kjipe materialer når de bygde den. Det har vært generellt lite feil med telefonen, software feil og slikt.. Noen plages med knirking i tastene på høyre side, men dette er noe som vvirker utbedret i den svarte versjonen. Så løp og kjøp. Lenke til kommentar
Jonwm Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Når jeg prøver å installere Nokia Maps 2.0 får jeg ikke installert det. Jeg får feilmelding der det står Kan ikke kontr. sertifaketets gyldighet på internett Kontroller instillengene. Noen som vet åssen man fikse det? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Hm, du har ikke lastet ned en gammel beta eller noe sånt? Prøv ihvertfall å fjerne den gamle versjonen du har installert før du installerer igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå