Gå til innhold

Nokia N82 - diskuter den her!

Anbefalte innlegg

Heia.. kjøpte den svarte akkurat nå i Singapore for 2375,- :!:

Nå trenger jeg bare link til en side/guide for å flashe den til norsk!

Noen som kan hjelpe? Orker ikke å lete gjennom tråden :p

Det er vel som med n73 sikkert. Laste ned og legge inn NSS på pcen. Koble mobilen til med kabel. Kjøre inn skandinavisk produktkode på tlf. Koble opp med NSU og laste ned Norsk firmware.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker podcastfunksjonen mye på min n82, men til min store fortvilelse er den gått helt i stå. For noen dager siden fikk jeg ikke til å oppdatere podcastene.Når jeg satt dem på oppdater skjedde det ingen ting, lot telefonen ligge i flere timer uten at den klarte å oppdatere... Når jeg avbryter oppdateringen, kommer det opp et utropstegn også står det "oppdatering nødvendig"

Noen som har en løsning på dette?!?

Har prøvd å slette alle podcastene og laste de inn på nytt, men jeg har fortsatt det samme problemet..

Lenke til kommentar
Bruker podcastfunksjonen mye på min n82, men til min store fortvilelse er den gått helt i stå. For noen dager siden fikk jeg ikke til å oppdatere podcastene.Når jeg satt dem på oppdater skjedde det ingen ting, lot telefonen ligge i flere timer uten at den klarte å oppdatere... Når jeg avbryter oppdateringen, kommer det opp et utropstegn også står det "oppdatering nødvendig"

Noen som har en løsning på dette?!?

Har prøvd å slette alle podcastene og laste de inn på nytt, men jeg har fortsatt det samme problemet..

Uten at jeg har prøvd på nytt siden jeg fikk det problemet, så kan jeg stemme i... jeg har også det problemet :(

Edit: Prøvde på nytt nå, det fungerte fint :)

Endret av bufodill
Lenke til kommentar

Haha.. Takk for tipset.. sjekker når jeg kommer hjem :!:

Klarte skrape skjermen min litt da :hm: J*vla surfeshortser med random surfekniver til å smøra bretta med!

Noen tips for å fikse dette?

EDIT:

Ah, så dem hadde glasset på den sia og for 59 kr :p

Vanskelig å skifte? Link til guide hvis noen er snille? :roll:

Endret av namk
Lenke til kommentar
EDIT:

Ah, så dem hadde glasset på den sia og for 59 kr :p

Vanskelig å skifte? Link til guide hvis noen er snille? :roll:

http://www.scribd.com/doc/2440938/Nokia-N82-Disassembly

Jeg så litt på det der, fordi jeg vurderer å skifte deksel selv. Hele dekselet altså, til svart deksel. Men spørs om jeg gidder å starte med det der. Skal høre med et drop-in serviceverksted hva de skal ha for å skifte først :)

Lenke til kommentar

Jeg fikk min N82 på onsdag og da prøvde jeg å installere map loader på pcen min, men jeg får det ikke til. Det står installerer og når den nesten er ferdig kommer det opp mislykket. Noen som har eller har hatt denne feilen som vet åssen man fikser det?

Lenke til kommentar

Etter en del om og men fant jeg ut at den feilen faktisk forårsakes av en konflikt mellom Map Loader og Ati Catalyst Control Center, av alle ting. Etter å ha avinstallert det, funket kart-lastingen fint. Du kan slette CCC uten å slette skjermkortdriveren.

Lenke til kommentar

Du må vente til GPSen er klar, hvis ikke vil den si at du befinner deg der du var sist gang du brukte den. Hvis du er inne, i tett skog, eller det er veldig dårlig vær så kan ta det en liten stund før den klarer å lokalisere deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...