jaw406 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) ...Selv bestiller jeg svart frontdeksel, bakdeksel og svarte taster nå. Hvor? I butikk eller online? EDIT: Glem det, gjorde et googlesøk og fant et billig sted selv... Endret 24. juni 2008 av jaw406 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Er det hipp som happ ytelsesmessig om programmer legges på kort eller mobilminne? Lenke til kommentar
jajaja1 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 ...Selv bestiller jeg svart frontdeksel, bakdeksel og svarte taster nå. Hvor? I butikk eller online? EDIT: Glem det, gjorde et googlesøk og fant et billig sted selv... Hvor? Lenke til kommentar
hessel Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hei folkens! Godt å se dere! Har Nokia planlagt noen oppfølger til N82? Lenke til kommentar
jaw406 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Hvor? Punkt 6 i retningslinjer: "Ikke reklamer for websider, butikker, etc." Men, bruk google selv: nokia+n82+deksler = svar Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 ...Selv bestiller jeg svart frontdeksel, bakdeksel og svarte taster nå. Hvor? I butikk eller online? EDIT: Glem det, gjorde et googlesøk og fant et billig sted selv... Så bra! Selv er jeg blitt svært glad i verdens vide vev, min trendy telefon og Norge. Selv om linker til hvor man finner produkter, lagt ut av en hjelpsom forumbruker trolig ikke er det groveste regelbruddet å spore. Har sett nok av dem for å si det sånn, men om jeg tar feil her håper jeg en moderator kan hjelpe meg inn på den smale sti igjen! Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Hvor? Punkt 6 i retningslinjer: "Ikke reklamer for websider, butikker, etc." Men, bruk google selv: nokia+n82+deksler = svar Dette er jo snakk om å reklamere aktivt. Å tipse andre forumbrukere om en bra side for et gitt formål er jo nettopp slikt som fora er til for. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Har et par problemer med telefonen som jeg setter pris på om noen kan hjelpe meg med: 1. Noen kontakter vil ikke vises med navn når de ringer eller sender mld. Det er kun nr som kommer opp. (dama, som har E61, har akkurat samme problem.) 2. Å bruke internett gjennom WLAN byr ofte på problemer, telefonen velger å kjøre 3G/HSDPA selv om jeg velger Wlan og nett er tilgjengelig. Jeg har siste firmware. Endret 25. juni 2008 av Solaar Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 1. Du har lagret nummeret flere ganger. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Har du(/dere) dobbeltsjekket det? Jeg har hørt om problemet utallige ganger - og hatt det selv med min gamle 6680, og jeg har aldri hørt om andre løsninger enn at man har funnet duplikater. Nummeret kan f.eks. ligge helt på "bunnen" av kontaktlisten som "Uten navn" el.l. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Det viste seg at det var det alikevel. Måtte sømfare alle kontaktene mine, og jeg hadde lagt inn nr til dama to ganger. En gang på hennes kontakt, og en gang som "min assistent" hehe. Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Hei hei. Har kjøpt meg N82 nå. Fikk den på mandag. Må si jeg har veldig store problemer med batteriet. Jeg har mått lade den hver natt. Jeg har skudd av 3g,blåtann osv og det er ikke no som kjører i bakgrunnen. Har ikke brukt den stort i dag sendt noen meld og spilt litt. jeg sto opp kl 11 og nå er det gått ned 2 streker alt. Er det noe feil med batteriet mitt eller er det bare dårlig på denne tlf? Hadde problemer med batteriet på min N70 tlf oxo. Måtte lades hver dag. Er det noen batterier som ikke er orginale eller noe som varer lengre. Hadde vært kjekt og hatt ett batteri som ikke måtte lades hver dag. Noen som har noen ider her inne? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Mitt batteri holder ca 48 timer ced "normalt" bruk, dvs litt samtaler, flere sms og litt surfing. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 At dette ikke er noen maratonmobil må man være klar over. Det skal dog sies at batteriet ikke yter tipp topp før det har blitt brukt en stund, og når mobilen er ny og stas, bruker man nok litt mer strøm på fikling. Dessverre utgjør ikke manualen akkurat noe studiepoeng, og man må prøve og feile en hel del for å lære telefonen skikkelig. Når jeg bruker den samme dingsen til alt kan jeg tilgi den litt lading. Hvilken funksjon er det som bruker mest? Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Har noen her opplevd at joystikktastene på telefonen har løstnet fra tastaturet. Har skjedd meg, henger bare fast i gummien øverst på tastaturet. Irriterende. Får vel bestille deler på ebay :-/ Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Var det ikke en fyr noen sider tilbake i tråden som hadde hekta fast retningstasten i noe i bukselomma og revet den løs? Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 det kan være selve batterimåleren det er noe feil med også, min går opp og ned som en jojo av og til selv om batterier er nyladet, noen ganger kan batteriet vare en halv dag, andre ganger kan det vare fire dager, så er veldig varierende hos meg Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg merker det samme... Den kan stå -veldig- lenge på fullt, og så kan den falle med 2-3 streker på en times tid... Så når jeg ser at den er "halvtom" så begynner jeg å være forsiktig med hva jeg bruker den til. Lenke til kommentar
tsunammi2k Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Heia.. kjøpte den svarte akkurat nå i Singapore for 2375,- :!: Nå trenger jeg bare link til en side/guide for å flashe den til norsk! Noen som kan hjelpe? Orker ikke å lete gjennom tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå