Gå til innhold

Nokia N82 - diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
...Selv bestiller jeg svart frontdeksel, bakdeksel og svarte taster nå. :)

Hvor? I butikk eller online?

 

EDIT: Glem det, gjorde et googlesøk og fant et billig sted selv...

 

Så bra! Selv er jeg blitt svært glad i verdens vide vev, min trendy telefon og Norge. Selv om linker til hvor man finner produkter, lagt ut av en hjelpsom forumbruker trolig ikke er det groveste regelbruddet å spore. :) Har sett nok av dem for å si det sånn, men om jeg tar feil her håper jeg en moderator kan hjelpe meg inn på den smale sti igjen! ;)

Lenke til kommentar
Hvor?

Punkt 6 i retningslinjer: "Ikke reklamer for websider, butikker, etc."

 

Men, bruk google selv: nokia+n82+deksler = svar

Dette er jo snakk om å reklamere aktivt. Å tipse andre forumbrukere om en bra side for et gitt formål er jo nettopp slikt som fora er til for.

Lenke til kommentar

Har et par problemer med telefonen som jeg setter pris på om noen kan hjelpe meg med:

 

1. Noen kontakter vil ikke vises med navn når de ringer eller sender mld. Det er kun nr som kommer opp. (dama, som har E61, har akkurat samme problem.)

 

2. Å bruke internett gjennom WLAN byr ofte på problemer, telefonen velger å kjøre 3G/HSDPA selv om jeg velger Wlan og nett er tilgjengelig.

 

Jeg har siste firmware.

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Har du(/dere) dobbeltsjekket det? Jeg har hørt om problemet utallige ganger - og hatt det selv med min gamle 6680, og jeg har aldri hørt om andre løsninger enn at man har funnet duplikater. Nummeret kan f.eks. ligge helt på "bunnen" av kontaktlisten som "Uten navn" el.l.

Lenke til kommentar

Hei hei.

 

Har kjøpt meg N82 nå. Fikk den på mandag.

 

Må si jeg har veldig store problemer med batteriet. Jeg har mått lade den hver natt. Jeg har skudd av 3g,blåtann osv og det er ikke no som kjører i bakgrunnen. Har ikke brukt den stort i dag sendt noen meld og spilt litt. jeg sto opp kl 11 og nå er det gått ned 2 streker alt. Er det noe feil med batteriet mitt eller er det bare dårlig på denne tlf? Hadde problemer med batteriet på min N70 tlf oxo. Måtte lades hver dag. Er det noen batterier som ikke er orginale eller noe som varer lengre. Hadde vært kjekt og hatt ett batteri som ikke måtte lades hver dag. Noen som har noen ider her inne?

Lenke til kommentar

At dette ikke er noen maratonmobil må man være klar over. Det skal dog sies at batteriet ikke yter tipp topp før det har blitt brukt en stund, og når mobilen er ny og stas, bruker man nok litt mer strøm på fikling. Dessverre utgjør ikke manualen akkurat noe studiepoeng, og man må prøve og feile en hel del for å lære telefonen skikkelig. Når jeg bruker den samme dingsen til alt kan jeg tilgi den litt lading.

 

Hvilken funksjon er det som bruker mest?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...