Ododoo Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Arghh... så nettopp at komplett straks er ferdig med ordren min... Rekker jeg å kjøre dit før jobb tro? *lure* får vel hente den etter jobb tenker jeg... er jo 24t henting der. Får se hva jeg orker.. Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 La også merke til att det er ett glippe på cd 0,5-1mm mellom "casingen" og displayet (se bilde), noen andre som har dette eller er det ikke noe mellomrom hos dere? Kan jo bli ett problem med tank på støv osv. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 @MacBain: Er slik her også. Lenke til kommentar
tkm Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Min telefon ble levert posten på fredags formiddag, men siden det er det ikke kommet noen oppdateringer på posten.no. Mon tro om det er en ansatt der som har hatt lyst på ny telefon? Sikker på det der? Det finnes to typer pakkesporingslinker. Den ene viser bare ei linje samme hva (husker ikke om det er kollinr eller pakkenr eller hva pokker), men der kan du trykke på et nr og så kommer hele smørbrødlista opp. Blei lurt litt av det der forrige gang jeg bestilte. HAr prøvd både kollinr og sendingsnr, og bare de ene linja kommer opp. Går heller ikke å trykke på noe nr... Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 @MacBain: Er slik her også. I alle dager. Er det en glippe mellom mainframe på telefonen og "innmaten"?! Min telefon ble levert posten på fredags formiddag, men siden det er det ikke kommet noen oppdateringer på posten.no. Mon tro om det er en ansatt der som har hatt lyst på ny telefon? Sikker på det der? Det finnes to typer pakkesporingslinker. Den ene viser bare ei linje samme hva (husker ikke om det er kollinr eller pakkenr eller hva pokker), men der kan du trykke på et nr og så kommer hele smørbrødlista opp. Blei lurt litt av det der forrige gang jeg bestilte. HAr prøvd både kollinr og sendingsnr, og bare de ene linja kommer opp. Går heller ikke å trykke på noe nr... Da er det dessverre bare tålmodighet igjen. Har Posten mottatt pakka, eller bare mottatt data om sending? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Hmm eller..Nå som jeg tittet litt nøyere etter så ser dette "mellomrommet" ut til å gå langs høyre side av mobilen også... Vet ikke helt om jeg likte dette. Endret 3. desember 2007 av Nitrius Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Veit ikke om jeg liker dette selv jeg nå! Har jo ikke fått min enda en gang! Sitter ting løst eller? Noe slark å melde? Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hmm eller..Nå som jeg tittet litt nøyere etter så ser dette "mellomrommet" ut til å gå langs høyre side av mobilen også... Vet ikke helt om jeg likte dette. Det gjør den på min også, men nederst er den helt "tight". Er jo en liten bagatell, men jeg er så sær og vanskelig att dette kommer til å irriterre meg . Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hmm eller..Nå som jeg tittet litt nøyere etter så ser dette "mellomrommet" ut til å gå langs høyre side av mobilen også... Vet ikke helt om jeg likte dette. Det gjør den på min også, men nederst er den helt "tight". Er jo en liten bagatell, men jeg er så sær og vanskelig att dette kommer til å irriterre meg . Pokker. Det er omtrent så sær jeg er også. Byttet inn N80 etter en uke pga slark. Fysiske mellomrom mellom mellom mainframe og resten av telefonen, det blir spennende. Usendt N82 fra mpx.no til vurderes solgt, usett, urørt og ubrukt? Er det noe slark/knirk o.l.? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Mobilen føles helt solid, er bare dette "mellomrommet". Eneste som lager lyd her er dekslet som sitter over der minnekortet går inn. Edit: Nå skal de sies at jeg kom fra en sliten k700i, hvor bakdekslet så og si ikke satt fast lengre og telefonene knirket og knaket uansett hvor jeg holdt å trykte Endret 3. desember 2007 av Nitrius Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Noen som har fått N82 fra mpx? Min er hverfall ikke sendt. Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Har ikke fått no sendingsbekreftelse selv. Liker det ikke. Liker det ikke i det heletatt. Lenke til kommentar
Ododoo Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Har avbestill min fra cdon, og bestillt en fra komplett isteden. Henter den der ikveld!! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Da var den bestilt hos komplett! Får henta den i morgen, gleder meg veldig nå, den bør være bra, mye penger for en vgs elev uten jobb. Lenke til kommentar
PerTurbo Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 mpx.no skal ha fått de INN i dag, så skal de pakkes ut, registreres inn på lager, så kan ordrene plukkes og pakkes for å bli sendt.. skjer sikkert ikke noe før tirsdag/onsdag tenker jeg.. Hvorfor ikke slette ordren der, og kjøpe fra komplett.no som selger den billigere i dag, og har den på lager? For de som bor i Osloområdet kan den leveres til postautomaten i morgen kl 15 om du bestiller før kl 10 i morgen tidlig.. Hva venter dere på? Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Kan ikke det serru. Får gjennom mpx.no pga at jeg har levert en telefon i retur og får denne istedenfor.. Ellers skulle jeg gjort det! Men tror den er sendt i løpet av morgendagen. Da har jeg den onsdag. Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Følgene står om man holder musa over Bekreftet 03-12-2007 på mpx. "Varen er bekreftet inn på vårt lager denne datoen, varen vil bli sendt denne dagen eller neste dag" Lenke til kommentar
joackim Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Fikk min i stad, er veldig fornøyd av det lille jeg har testa. Verdt å oppgradere/degradere fra N95. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Noen som vet om det er mulig å resete musikk spilleren på n82? er nemlig noen filer som blir liggende igjen selv om jeg har slettet de, er bare tomme mapper som jeg ser i selve musikk spilleren men som jeg ikke finner når jeg åpner fil behandleren eller kobler mobilen til maskina. Noen som vet hvordan dette kan ordnes? Prøvd å slette mappene via musikk spilleren men det har jeg ikke lov til tydeligvis. Edit: Fikk fikset det, var noen skjulte filer. Endret 4. desember 2007 av Nitrius Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Forventet til mpx 7.1.2008 nå, håper de har fått inn til dem som har bestilt hverfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå