Gå til innhold

Nokia N82 - diskuter den her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min begynte å knirke etter ca 1 uke. Er også en glippe mellom telefonen og dekselet oppe i venstre hjørne. Noe som har ført til at det har kommet støv elns foran videotelefon kammeraet. Kjempe tlf, men plager meg at den knirker.

Lenke til kommentar

Jeg får vel legge til at jeg etter nå 1 måned med denne telefonen ikke har opplevd noen knirking. Det vil si, navigasjonsknappen knirket de første dagene, men det ga seg etter litt bruk.

Det eneste fysisk negative jeg har opplevd er at det er noe løst som rasler inni telefonen, men det skal jeg få fikset så fort jeg får tid.

Lenke til kommentar

Har lest litt, og det at det står at det er "3 måneders gratislisens" eller "1 års gratislisens" på bruk av GPS, hva betyr det egentlig? Er det ikke sånn at har man installert kartene på telefonen, så er det gratis å bruke. GPS signal er vel gratis etter det jeg vet, hvordan betaler man i såfall for bruken av GPS?

Lenke til kommentar

Noen andre her som har opplevd 'Tilkoblingsfeil' enkelte ganger når dere prøver å ringe?

Når dette skjer er det ikke mulig å sende sms, ringe, eller koble seg til internett.

Søker man etter nettverk manuelt så får jeg opp Netcom, Network N, Telenor uten problemer. Kan koble meg til et nett manuelt men 'Tilkoblingsfeil' forblir.

Dagen etter er det gjerne borte uten at jeg har gjort noen endringer på telefonen.

Ser dette problemet går igjen på diverse Nokia N-mobiler, spekuleres i dårlige SIM-kort fra enkelte leverandører etc men ingen klare svar.

Noen som vet hvorfor dette skjer, evt hvordan det kan løses?

Har hatt N82 i en ukes tid, oppdatert til nyeste programvare, har Tele2 Champion med Netcom dekning.

Endret av another_visitor
Lenke til kommentar
Noen andre her som har opplevd 'Tilkoblingsfeil' enkelte ganger når dere prøver å ringe?

Når dette skjer er det ikke mulig å sende sms, ringe, eller koble seg til internett.

Søker man etter nettverk manuelt så får jeg opp Netcom, Network N, Telenor uten problemer. Kan koble meg til et nett manuelt men 'Tilkoblingsfeil' forblir.

Dagen etter er det gjerne borte uten at jeg har gjort noen endringer på telefonen.

Ser dette problemet går igjen på diverse Nokia N-mobiler, spekuleres i dårlige SIM-kort fra enkelte leverandører etc men ingen klare svar.

Har hatt N82 i en ukes tid, oppdatert til nyeste programvare, har Tele2 Champion med Netcom dekning.

Dette er noe som skjer hos meg også av og til, vet ikke hvorfor, men det skjedde fra tid til annen på den gamle mobilen(Nokia E65) min også med samme operativsystem, Symbian 60.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan man kan få tilgang til sys- og private-mappa på telefonens internminne? Slike mapper blir også dannet på eksternminnet, og disse er også skjulte når man prøver å finne dem via mobilens OS, men de blir synlige når man kobler den til PC via USB.

Altså, hvordan får man tilgang til internminnets skjulte mapper?

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan man kan få tilgang til sys- og private-mappa på telefonens internminne? Slike mapper blir også dannet på eksternminnet, og disse er også skjulte når man prøver å finne dem via mobilens OS, men de blir synlige når man kobler den til PC via USB.

Installer filbehandler fra tredjepart. F.eks. Y-Browser, synes jeg er bra (og den er gratis).

Lenke til kommentar

Installer filbehandler fra tredjepart. F.eks. Y-Browser, synes jeg er bra (og den er gratis).

Ser fortsatt ikke private- og sys-mappen, heller ikke på eksternminnet (disse mappene vises på eksternminnet på PC).

Lenke til kommentar
Ser fortsatt ikke private- og sys-mappen, heller ikke på eksternminnet (disse mappene vises på eksternminnet på PC).

Du har rett. Trodde det var ordinære skjulte mapper, men ser at de håndteres annerledes. Da har ikke jeg noe svar dessverre.

Lenke til kommentar

Dette er noe som skjer hos meg også av og til, vet ikke hvorfor, men det skjedde fra tid til annen på den gamle mobilen(Nokia E65) min også med samme operativsystem, Symbian 60.

Mmm, merkelige greier dette her.. nå har det ikke skjedd på et par dager her.

Ser ut som ingen som opplever dette har funnet noen forklaring på det enda,

om noen vet noe mer er det bare å oppdatere oss :)

Lenke til kommentar
Siste firmware er installert, ingen problemer :)

Er det noen som vet hvordan man sletter alt på telefonen, slik at den blir som da man tok den ut av esken? Er det kanskje en tastekomobinasjon?

*#7370#

Men telefonen vil jo ha en låskode nå?

Jeg har aldri satt noen annen kode enn PIN-kode(som ikke er koden i dette tilfellet)...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...