LordBlack Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Jeg leter etter en bærbar uten viftekjøling (gjerne i 12-13" størrelsen). Pga sykdom så kan jeg ikke bruke bærbare med vifter siden jeg reagerer negativt på viftestøy. Har i dag en Dell Latitude X1 som dessverre har fått endel HW feil i det siste og jeg må nok bytte den ut med et nyere alternativ, men klarer ikke å finne noen alternativer som er uten viftekjøling. Noen som vet om noen slike alternativer? Har testet svært støysvake bærbare (18 dB), men til tross for at de var så stille så kunne ikke jeg bruke dem. På forhånd takk for hjelpen. //Lord Black Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 asus EEE skal vel være uten vifter men har 7" skjerm og er vel litt begrensa ytelse Lenke til kommentar
LordBlack Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Ja den er litt for pinglete, men takk for tipset. Vil helst ha en 12-13" skjerm. Ikke for stor og ikke for liten, men akkurat passe. //Lord Black Endret 17. november 2007 av LordBlack Lenke til kommentar
Karl_O Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Ja den er litt for pinglete, men takk for tipset. Vil helst ha en 12-13" skjerm. Ikke for stor og ikke for liten, men akkurat passe. Tror de fleste her er uten vifte, men kommer sikkert vel høyt i pris http://www.toughbook-europe.com/ENG/notebook_cf-30.aspx Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 har prøvd å sett på goolge etter men fant ikke noe spesielt botstett fra denne. har ikke peil på hvor godt den virker eller noe Lenke til kommentar
LordBlack Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Noen som har sett modkits der en fjerner viften og setter inn noen passive heatsinks. Så de der eksterne som det ble tipset om over og koblet sammen med faktumet at jeg har en vannkjølt stasjonær PC så tenkte jeg at det kanskje fantes noe der ute...... De AndyF tipset om er bare kjølebrett som en har i tillegg til vifter og hjelper nok på med å holde temperaturen nede slik at viftene ikke girer opp. Takk for tipset og finner jeg ikke noe annet så kommer jeg til å kikke nærmere på mulighetene. //Lord Black Endret 17. november 2007 av LordBlack Lenke til kommentar
ventle Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 denne er uten vifter. Prisen er uhumsk høy, men du må nok opp i denne prisklassen for å få det du spør om. Toughbook, som nevnes lenger opp her, er også i samme prisklasse og spesifikasjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå