MrJavalava Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Jeg har følgende oppsett: Intel Core 2 Duo E6850 Asus P5N-E SLI 2GB Crucial DDR2 BallistiX PC8500 CL5 Writemaster DVD CD brenner Problemet mitt er jeg ikke klarer å boote installasjons CD-en til Vista. CDen kjører en liten stund og så stopper den. Jeg har prøvd med en ekstern DVD disk via USB, men samme resultat. Jeg får ikke noe feilmelding, bare svart skjerm. BIOSen er av versjon 703, den nest siste versjonen. Den nyeste versjonen inneholder bare mindre endringer: P5N-E SLI beta BIOS 08011. Fix system hangs when using Razer Copperhead USB Mouse. 2. Improve compatibility with Creative X-Fi sound card. Det rare er at CD-en funker på laptopen. Og jeg får til å boote opp med en Ubuntu CD på desktopen.. Jeg er stuck for å si det mildt. Edit: Jeg prøver å boote opp en Vista 64 bit DVD, hittil har jeg prøvd 2 forskjellige DVD-er. *Løst* Tok ut de ekstra kortene jeg hadde montert på hovedkortet, dvs. netverkskortet og tvkortet. Etter det, fikk jeg booted opp Vista installasjonscd'en Endret 15. november 2007 av MrJavalava Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå