Fin Skjorte Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Finnes vel verre ting enn å være homo vel Jada. Men nå er ikke jeg det. Og når jeg nå har fått meldinge fra folk som skriver ting som: Din jævla kuksuger!! Husk kjærlighet starter med krangel! Burde ikke denne tråden heller vært i sex og samliv? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Alle som har litt vett sletter cookiemappa til nettleseren etter bruk hos andre, spesielt offentlige steder, som skole og jobb. Hjelper svært lite om PC-en har keylogger Lenke til kommentar
Kenny_NOR Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Hvis du har blitt hacket bør du anmelde det på bakgrunn av datainnbrudd. Hvis du vet hvem det er som har gjort det, kan du true han med anmeldelse for trakasering. Da skal du se at han blir sikkelig redd Og dere som mener at dette er "uskyldig" morro 'grow up' kids Endret 16. november 2007 av Kenny_NOR Lenke til kommentar
JFM Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Slik skal profilen min se ut: OM MEG:Navn: Jørn F M Født: 29.03.91 (T-spawn) Bor: CT-spawn Hobby: DATA !! Sivilstatus: Singel Snus/røyk: Ikke SATAN! Musikk: Går mye i Metallica Setvikat: Scooter (S) å Moped (M) Moped: Yamaha DT50R 06mod Bæste serie: Prison Break og Lost Bæste nætt sie : www.diskusjon.no Mobil nr: 47..... ehhhh. spør først.. Skole: Nordreisa VGS. Bygg- og Anleggsteknikk (Byggfag) VG1 Jobb: Har jobba en del førr kraftlage Ting eg ser fram til: Ny episode Prison Break å Lost. Færdi utdanna. Ferie. Crysis. Farcry 2. HL2 ep3. Å ikke ha Lars i klassn (bare for moro). Dæn gangen eg får rå til ny data. Fløtte ut. Slik så den ut etter: OM MEG:Navn: Jørn F M Født: 29.03.91 (T-spawn) Bor: CT-spawn Hobby: Runke!! status: Singel å stålt medlem av homsepatruljen Snus/røyk: D`e e bærre lækkert! Musikk: Går mye i backstreetboys Setvikat: Scooter (S) å Moped (M) og Blowjob (B) Moped: En stasen Yamaha DT50R 06mod Bæste serie: Prison Break og homse patruljen og Lost Bæste nætt sie : www.kristian.com Mobil nr: 47..... ehhhh. spør først.. Skole: Nordreisa VGS. Bøg- og Analteknikk (Byggfag) VG1 Jobb: Har jobba en del førr rotsund hallik virksomhet Ting eg ser fram til: Ny episode Prison Break å Lost og homse patruljen. Færdi utdanna( som homo). Ferie. Crysis. Farcry 2. HL2 ep3. Å få pule Lars i klassn. Dæn gangen eg får rå til ny data. Fløtte ut og pule modi . Sex.no! kristian.com 2girls1cup.com dirtyboys.com leiavmolde.no Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Såg ut som en fantastisk barnslig endring av profilen. Virker som 14is humor av høyeste nivå. Onkel tar deg neppe seriøst i hvertfall. Lyser jo kødd av det lang vei. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Alle som har litt vett sletter cookiemappa til nettleseren etter bruk hos andre, spesielt offentlige steder, som skole og jobb. Alle som har trust-issues og/eller er borderline paranoide gjør det, ja. Tviler på at "trollet" var dumt nok til å gjøre dette med en direkte tilkobling ... Hvorfor tviler du på det? Bare fordi du og vennene dine er drevne hackere som har skjult IP'ene deres siden tidenes morgen, betyr ikke det at en gjennomsnittsperson vet hvordan man gjør det. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Alle som har litt vett sletter cookiemappa til nettleseren etter bruk hos andre, spesielt offentlige steder, som skole og jobb. Alle som har trust-issues og/eller er borderline paranoide gjør det, ja. Så man har trust-issues hvis man er fornuftig nok til å slette cookiemappa på et offentlig sted hvor mange andre fremmede kan få tilgang til din login og dermed misbruke det for alt det er verdt? Høres heller ut som du har et problem med naivitet. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Alle som har litt vett sletter cookiemappa til nettleseren etter bruk hos andre, spesielt offentlige steder, som skole og jobb. Alle som har trust-issues og/eller er borderline paranoide gjør det, ja. Tja. Jeg har aldri slettet coockies etter å ha logget inn på e-post hos broren min eller venner, men jeg rensker ut det meste etter jeg gjør det på skolen . Vil ikke påstå at det er paranoid. Tviler på at "trollet" var dumt nok til å gjøre dette med en direkte tilkobling ... Hvorfor tviler du på det? Bare fordi du og vennene dine er drevne hackere som har skjult IP'ene deres siden tidenes morgen, betyr ikke det at en gjennomsnittsperson vet hvordan man gjør det. (Du ser useriøs når du gjør spydige og irrelevante antagelser om meg og vennene mine .) Ja, var litt korttenkt av meg, glemte den overveldene sjansen for at trådstarter har "1234" (eller lignende) som passord eller har delt passordet med noen. Utifra endringene er trollet vårt omtrent 11 år. Endret 16. november 2007 av haalo Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Høres heller ut som du har et problem med naivitet. :'( Ja, jeg har nok det. Alle som har trust-issues og/eller er borderline paranoide gjør det, ja.Tja. Jeg har aldri slettet coockies etter å ha logget inn på e-post hos broren min eller venner, men jeg rensker ut det meste etter jeg gjør det på skolen . Vil ikke påstå at det er paranoid. Ok. Tviler på at "trollet" var dumt nok til å gjøre dette med en direkte tilkobling ... Hvorfor tviler du på det? Bare fordi du og vennene dine er drevne hackere som har skjult IP'ene deres siden tidenes morgen, betyr ikke det at en gjennomsnittsperson vet hvordan man gjør det. (Du ser useriøs når du gjør spydige og irrelevante antagelser om meg og vennene mine .) Ja, var litt korttenkt av meg, glemte den overveldene sjansen for at trådstarter har "1234" (eller lignende) som passord eller har delt passordet med noen. Du anklager meg for å være useriøs? OK: Jeg vil si at det i aller høyeste grad er relevant hvorvidt dine venner er representative for gjennomsnittsungdommen, fordi de i stor grad vil være dine referanser for forventningene dine til et såkalt trolls datakyndighet. For min egen del tror jeg på ingen måte at en gjennomsnittsungdom sitter inne med verken kunnskapen eller viljen til å skjule sin egen IP. Jeg ser heller ikke at de skal ha noe incentiv til å lære seg det, når det de driver med er såpass harmløst som dette. Utifra endringene er trollet vårt omtrent 11 år. Jeg tenkte at det er snakk om noen overflødige kromosomer, men din teori høres også sannsynlig ut. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Tviler på at "trollet" var dumt nok til å gjøre dette med en direkte tilkobling ... Hvorfor tviler du på det? Bare fordi du og vennene dine er drevne hackere som har skjult IP'ene deres siden tidenes morgen, betyr ikke det at en gjennomsnittsperson vet hvordan man gjør det. (Du ser useriøs når du gjør spydige og irrelevante antagelser om meg og vennene mine .) Ja, var litt korttenkt av meg, glemte den overveldene sjansen for at trådstarter har "1234" (eller lignende) som passord eller har delt passordet med noen. Du anklager meg for å være useriøs? OK: Jeg vil si at det i aller høyeste grad er relevant hvorvidt dine venner er representative for gjennomsnittsungdommen, fordi de i stor grad vil være dine referanser for forventningene dine til et såkalt trolls datakyndighet. For min egen del tror jeg på ingen måte at en gjennomsnittsungdom sitter inne med verken kunnskapen eller viljen til å skjule sin egen IP. Jeg ser heller ikke at de skal ha noe incentiv til å lære seg det, når det de driver med er såpass harmløst som dette. Tror de færreste gidder, men antegligvis er denne gjerningen litt mer alvorlig en de fleste av oss forstår. Er ikke langt unna identitetsforfalskning og tror ikke det er lov å "stjele" slik personlig info. Hvis trådstarter ønsker en diskusjon om det er lov å ta passordet og brukernavnet burde han henvende seg i Jussdelen av forumet. Uasnett er dette feil sted! Utifra endringene er trollet vårt omtrent 11 år. Jeg tenkte at det er snakk om noen overflødige kromosomer, men din teori høres også sannsynlig ut. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 Har nå funnet ut hvem trollet er. Han er 17 år (ikke 11). Han har også nå begynt å gå på autodb.no og finne mopeder og lettsykler. Så kontakter har selgerene og oppgir mitt navn. Han ber dem om å legge meg til på msn. Så oppgir han min msn adresse. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Anmeld fyren for trakkasering eller identitetstyveri? Lenke til kommentar
haalo Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Husk på: Selv om du kan sannsynliggjøre hvem det er, så hjelper ikke det så lenge du ikke kan bevise det. Alle er uskyldige til det motsatte er bevist . Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Har nå funnet ut hvem trollet er. Han er 17 år (ikke 11). Han har også nå begynt å gå på autodb.no og finne mopeder og lettsykler. Så kontakter har selgerene og oppgir mitt navn. Han ber dem om å legge meg til på msn. Så oppgir han min msn adresse. Det er grovt lovbrudd. Anmeld ham med en gang. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Har nå funnet ut hvem trollet er. Han er 17 år (ikke 11). Han har også nå begynt å gå på autodb.no og finne mopeder og lettsykler. Så kontakter har selgerene og oppgir mitt navn. Han ber dem om å legge meg til på msn. Så oppgir han min msn adresse. Ja da blei det straks mere seriøst og du har lettere å få gehør fra onkel ettersom det nå ikke dreier seg om "uskyldig" morro. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Alle som har litt vett sletter cookiemappa til nettleseren etter bruk hos andre, spesielt offentlige steder, som skole og jobb. Alle som har trust-issues og/eller er borderline paranoide gjør det, ja. Nja, jeg har litt dårlige erfaringer med å legge ifra meg spor som det på skolen. Derfor er jeg alltid forsiktig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12341842 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Nå som saken har gått over fra å være barnslig "moro" med elendig rettskriving til å bli identitetstyveri, da kan du anmelde ham. Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 anmeld han for identitestyveri, sånne folk gir seg ikke før du burer dem inne Lenke til kommentar
JFM Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Se her: Autodb Dette er en anonnse som her helt userriøs. jeg er personen bak i venstre hjørne. Det er samme person som nevnt tidligere i tråden som er ute. Personen på bildet i forgrunnen tviler jeg på liker dette. Jeg har ikke gitt tillatelse til å bruke et bilde av meg. Bildet av meg er limt inn der samme med han som er midt på bildet. Han som står som selger (med navn og telefon nr.) har heller ikke lagd anonsen. Da er det vel identitetstyveri? Hva gjør jeg? Skal jeg anmelde? Endret 3. desember 2007 av JFM Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hva gjør jeg? Skal jeg anmelde? Ja, for faen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå