NextoN Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Jeg spiser faktisk en god del smør daglig. På de 6 brødskivene jeg har på skolen, og de 3-4 rundstykkene jeg spiser på skolen pluss evnt 2-3 skiver når jeg kommer hjem med smør. Har annet pålegg og da. Men er dette usundt og tetter jeg blodårene mine ? Isåfall hvilken smørtype bør jeg gå for? Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 jau det er ikke det beste vil jeg tru, er vel det med umetta fett og metta fett eller no? er ikke sikker. men svaret mit må bli at all smøre er usundt. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 jau det er ikke det beste vil jeg tru,er vel det med umetta fett og metta fett eller no? er ikke sikker. men svaret mit må bli at all smøre er usundt. Det er det aldeles ikke. Vita Pro-aktiv er at av de sunneste smørene. Lenke til kommentar
NextoN Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Smaker det dårlig da? Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Smaker det dårlig da? det smaker som vanlig smør Lenke til kommentar
NextoN Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Godt å vite. Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Godt å vite. hehe ja. er ikke så mye for en boks me smør så det er jo bare å prøve Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Vita smør, Vita leverpostei, Vita alt Vita er godt for hjertet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå