Koscheck Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=87663 5/10 Får håpe det flopper skikkelig salgsmessig også denne gangen da. Men det skal vel mye til, det selger vel 10 millioner omtrent som vanlig. Hårreisende hvor lite kvalitet betyr, alt dreier seg om brands. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Vel, så lages vel ikke alle spill akkurat for han anmelderen i Eurogamer heller da. F.eks. så digget lillebror spillet, da han testet demoen på ps3, og det kommer sikkert enorm mange andre på hans alder (10-15) også til å gjøre. Betyr det at de ikke har peiling på hva ett bra spill bør inneholde? Kanskje, men hvem bryr seg så lenge de har det moro. 1Up gav spillet 8.5 av 10 Gametrailers 7.7 av 10 Ign 6.8 av 10 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 NFS er en gammel råtten melkespill som spyr ut dårlige kvalitetsspill innen bilsjangeren Off styrer unna nok engang Lenke til kommentar
Espein Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Og jeg skriver også i denne tråden. Selv synest jeg spillet er kjempe underholdende! Gleder meg til det kommer neste uke, gidder ikke å runne det på PC. Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Kommer til å selge i millioner pga. brillenerder som ikke innser at spillet er kulturmjølk og oppgulp! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Kommer til å selge i millioner pga. brillenerder som ikke innser at spillet er kulturmjølk og oppgulp! Si meg en ting, om flere millioner kjøper spillet og har det gøy, hva er problemet da? Da har jo spillet innfridd. Har ikke digget de siste nfs spillene akkurat, men jeg klarer å se at andre kan like dem, tross dårlige reviews. 10000000 reviews som gir spill 10/10 betyr ingenting om ikke akkurat DU liker spillet. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Hmmm... hadde spillet på en kanskje-liste. Men med slik kritkk tror jeg at jeg står over. Likte ikke Most wanted og Carbon, men syns dette så litt "fresh" ut i forhold til de 2 forrige spillene. Blir nok Burnout Paradise på meg, ja! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Jeg testa demoen, syns det var ganske crap. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Demoen er ikke i nærheten av fullversjonen synest jeg. Var selv skuffet over demoen, men skaffa meg pc-versjonen (fullversjon) og da fant jeg ut att dette spillet skal jeg ha på xbox Endret 16. november 2007 av Espein Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Kommer til å selge i millioner pga. brillenerder som ikke innser at spillet er kulturmjølk og oppgulp! Si meg en ting, om flere millioner kjøper spillet og har det gøy, hva er problemet da? Da har jo spillet innfridd. Har ikke digget de siste nfs spillene akkurat, men jeg klarer å se at andre kan like dem, tross dårlige reviews. 10000000 reviews som gir spill 10/10 betyr ingenting om ikke akkurat DU liker spillet. Fordi de som kjøper hvert eneste NFS spill, mener at disse spillene er så fantastisk morsomme pga at de sannsynligvis ikke har prøvd noe annet bilspill i hele sitt liv... Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Helt utrolig, rett å slett helt utrolig. Lenke til kommentar
bjeil Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Kommer til å selge i millioner pga. brillenerder som ikke innser at spillet er kulturmjølk og oppgulp! Si meg en ting, om flere millioner kjøper spillet og har det gøy, hva er problemet da? Da har jo spillet innfridd. Har ikke digget de siste nfs spillene akkurat, men jeg klarer å se at andre kan like dem, tross dårlige reviews. 10000000 reviews som gir spill 10/10 betyr ingenting om ikke akkurat DU liker spillet. Det er fryktelig negativt for alle oss som ønsker oss flere spill som Porsche Unleashed og Hot Pursuit. Underground 1 og 2 var for så vidt ok. Street racing var liksom trenden. Men hvor lenge skal de egentlig gi ut det samme spiller med nytt navn? Underground 1 og 2, Most Wanted, Carbon og nå Pro Street. Ser ingen at brandet blir melket som bare fanden? Kan de ikke prøve å komme med et kvalitetspill snart? Noe nytt? Dessverre kommer nok de neste nfs-spillene også til å gå i de samme banene, siden spillene av en eller annen grunn enda selger bra. Kunne de ikke bare kalt det NFS: Underground 5? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Kommer til å selge i millioner pga. brillenerder som ikke innser at spillet er kulturmjølk og oppgulp! Si meg en ting, om flere millioner kjøper spillet og har det gøy, hva er problemet da? Da har jo spillet innfridd. Har ikke digget de siste nfs spillene akkurat, men jeg klarer å se at andre kan like dem, tross dårlige reviews. 10000000 reviews som gir spill 10/10 betyr ingenting om ikke akkurat DU liker spillet. Det er fryktelig negativt for alle oss som ønsker oss flere spill som Porsche Unleashed og Hot Pursuit. Underground 1 og 2 var for så vidt ok. Street racing var liksom trenden. Men hvor lenge skal de egentlig gi ut det samme spiller med nytt navn? Underground 1 og 2, Most Wanted, Carbon og nå Pro Street. Ser ingen at brandet blir melket som bare fanden? Kan de ikke prøve å komme med et kvalitetspill snart? Noe nytt? Dessverre kommer nok de neste nfs-spillene også til å gå i de samme banene, siden spillene av en eller annen grunn enda selger bra. Kunne de ikke bare kalt det NFS: Underground 5? Hadde alle sammen som kjøpte spillene hatet dem så hadde vel ingen kjøpt det. Så tydeligvis gjør EA noe rett med need for speed spillene siden de alltid selger bra. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Vel, jeg håper ihvertfall at vi får se et nytt Hot Pursuit istedenfor Pro Street 2. Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hadde alle laget spill for markedet EA sikter seg inn mot, hadde vi nok aldri spillt Portal. Lenke til kommentar
bjeil Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Hadde alle sammen som kjøpte spillene hatet dem så hadde vel ingen kjøpt det. Så tydeligvis gjør EA noe rett med need for speed spillene siden de alltid selger bra. Har vel aldri sagt at alle hater dem. Det jeg sier er at det er synd at NFS-franschisen har blitt en fullblods melkeku, men det er vel ikke mer å vente fra EA. Antall solgte spill er på ingen måte synonymt med kvalitet. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Nei, det er helt sant. Antall solgt har ingenting med kvalitet å gjøre. Men når fans av need for speed kjøper hvert eneste spill og er like fornøyd hver gang, hvor er problemet? Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Nå har nok de fleste i denne tråden vært fans av NFS serien på et eller annet tidspunkt. Men jeg tviler på at alle har fortsatt å kjøpe alt oppgulpet som har kommet de seneste årene. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 JEg lånte HP av en kompis nede i veien og brente det til en cd, og var storfornøyd, gøyeste spillet jeg hadde da. Kjøpte en tid tilbake MW....vurderes nå sendt til en bruktsjappe nede i Sandefjord...Carbon, der hadde jeg forventninger, men etter at jeg så at det bare ble en MW om natten, dreit jeg i det. Og nå PS. Ikke imponert over demoen, grafisk under det vi ser ellers, hvilken skademodell (?), og hvor i helvete er politiet? Dette er jo et satans arrangement?!?! Kan vi ikke bare få en kald, ren remake av HP? pliiis?? Lenke til kommentar
bjeil Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Nei, det er helt sant. Antall solgt har ingenting med kvalitet å gjøre. Men når fans av need for speed kjøper hvert eneste spill og er like fornøyd hver gang, hvor er problemet? Som Xbox-PS2 sier, så har vel de fleste av oss i denne tråden vært tidligere fans av serien. Jeg var fan av serien. Jeg er ikke fornøyd. Selvfølgelig driter EA i det, da de likevel selger millioner. Jeg bare konstaterer at jeg er misfornøyd med retningen NFS-franschisen har tatt veien, og det finnes flere som meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå