Stian89 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Mangler lader til min acer aspire, og lurer på det finnes en rimelig universallader jeg kan bruke, og hvor jeg eventuelt kunne fått tak i dette? Jeg ser at på laderen min (som altså ikke fungerer lenger), står det output: 19V. Er det noe annet jeg må se på? Og hvordan vet jeg at "endestykket" på en universallader vil passe min maskin? Takk. Mvh. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Nothing? Lenke til kommentar
Jaguaren Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Kjøp en universallader du, pass på at den er 19v, og at Watt (W), eller ampere (A), om ikke begge står på klistremerket på laderen, er lik eller høyere en den originale. Du har pluss på senterpinnen på pluggen som skal inn i PC-en, så det må stemme og med den nye laderen din. Veldig viktig å passe på dette visst du kjøper en lader med flere utbyttbare plugger. Utover det er det ikke mere å tenke på. Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 acer kjører 2 hovedtyper på ladere en på 60W (19V 3.42A) og en 90W (19V 4,7A) Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 Yes. Står 19V/4.7 på den laderen jeg har. Bestilte nettopp en 90W hos mpx (om jeg ikke husker helt feil). Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå