Turbopus Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 hei! har en shuttle maskin, og et GF TI4200. hadde heller ikke plass til heatpipe tingen til zalman. Og pga støy ville jeg ikke ha den viften som fulgte med POV skjermkortet(særlig da kabinettet var alt for nær viften, som gjorde at det ble et voldsomt leven!!). Vurderte å kjøpe en kobber løsning med vifte+fanmate. Men etter en prat med en av microplex gutta, så gikk jeg for noe annet (De sa (GARANTERTE IKKE) at den nok ville fungere om det var bra ventilasjon). Jeg bestilte den kobber vifteløse kjøleren (CM17CU) http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ZM17CU Ser at det står at den trenger en vifte hvis det er et kraftig skjermkort. Men da det er god ventilasjon akkuratt der hvor den kjøleløsningen blir stående (CPU viften blåser ut masse luft, og den luften kommer inn langs bunnen av kabinettet...1/3 "må" forbi GPU kølingen. ) Jeg har hatt denne løsningen noen dager, og det fungerer fint! Kjøleren blir VELDIG varm hvis jeg tar av kabinett lokket. Men bare lunken når jeg har på lokket. Har ennå ikke testet temp ved spilling (der skjermkortet må jobbe masse) VEt ikke om noen der ute har noen erfaringer med dette?`Blir det for varmt får jeg se om jeg kjøper en liten papst vifte og vinkler dit ved spill, eller lager kjøle løsnlingen litt større... Men tror per dags dato at ingenting av det skal være nødvendig... Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Den POV kortet du ikke fornøyd du kan ha vifte på 5 eller 7v, jeg tror 5v blir for lite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå