Sodd Ball Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Leste i Ofte stilte spørsmål-tråden at du kan bruke en 360 på en vanlig skjerm. Vil dette virke greit på en 19" Samsung 940bw skjerm? Og ca. hvor mye koster en VGA HD AV kabel i en butikk i norge? Mvh. Odd Ball. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Jeg kjøpte VGA kabel fra komplett.no til 299,- Den funker på vanlig pcskjerm. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 Har ett spørsmål til: Hvordan fungerer lyden når du kobler den til skjermen? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Har ett spørsmål til: Hvordan fungerer lyden når du kobler den til skjermen? Så lenge skjermen ikke har innebygde høyttalere må du koble RCA-kablene (hvit og rød) i en forskerker, eller lydkortet på PC-en. (tror sistnevnte skal gå an ) Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 En 2x RCA til 3.5mm M jack (som denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=110343) følger med i vga pakken så en 3.5mm jack F-F overgang funger bra. Noe jeg aldri fant på min lokale dupedings butikk så jeg måtte "offre" 2stk forlenglse kabler for å lage en 3.5mm F-F jack kabel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Bad_Byte, den pluggen følger også med VGA-kabelen til 360-en, så man slipper å kjøpe den separat. Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hmm mente da at jeg skrev at den fulgte med men at standard jack plug manglet (headset, desktop speakers, etc..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå