DawnDusk Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hei! Jeg ønsker meg ny mobil til jul, og den skal hovedsakelig være en kameramobil. Derfor er kameraet det viktigste. Valget står mellom: Nokia N82 Nokia N95 Nokia N95 8GB Det som er saken, er at Nokia N82 koster faktisk hele 5000,-, mens Nokia N95 har kommet ned til 4600 kr. Dette gjør at N95 har blitt meget aktuell! Men så lurer jeg på: er det noen som vet om Nokia N82 vil ha bedre bildekvalitet enn Nokia N95? Siden den blir lansert senere, vil den utkonkurrere Nokia N95? Og N95 8GB har også kommet ut. Det den har av funksjoner, som større skjerm og mer minne, er helt uvesentlig for meg. Men har denne et bedre kamera enn N95? Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Se video litt lenger opp på siden, N82 tar ihvertfall endel bedre enn N95 i mørket Lenke til kommentar
veos Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Valget står mellom:Nokia N82 Nokia N95 Nokia N95 8GB Det som er saken, er at Nokia N82 koster faktisk hele 5000,-, mens Nokia N95 har kommet ned til 4600 kr. Dette gjør at N95 har blitt meget aktuell! Men så lurer jeg på: er det noen som vet om Nokia N82 vil ha bedre bildekvalitet enn Nokia N95? Siden den blir lansert senere, vil den utkonkurrere Nokia N95? Du betaler gjerne 400,- kroner ekstra for den skikkelige blitzen. Om du sjekker videoen av N82 ser du at den tar bedre bilder enn N95 i mørket. Nå vet jeg ikke hvor du ønsker å ta bilder, men dersom du er ute etter det beste kameraet går du nok får N82. Jeg er fortsatt forelsket i min N95, selv om den ikke har skikkelig blitz, eller, den har vel kanskje det, men uansett, den tar dårligere bilde i mørket enn N82, er jeg veldig fornøyd, da den har en rekke andre funksjoner, bl.a. større skjerm. Hadde jeg skulle kjøpt meg N95 i dag hadde jeg gått for 8GB, pga. lagringsplass, litt større skjerm og den svarte, elegante fargen (Jada, klarer ikke å ha det samme produktet over lengre tid). Hehe. Sammenlign telefonene du, men bottom line er at N82 har bedre kamera og koster 400,- kronasjer mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå